Trwa ładowanie...
14-11-2017 09:50

Brytyjska sieć chce podbić polskie galerie handlowe. Tym razem nie chodzi o handel

Firma Gravity, czyli operator parków trampolin z Wielkiej Brytanii, szykuje ekspansje na europejskie rynki. Jednym z celów firmy są polskie centra handlowe. Obecnie Brytyjczycy szukają nad Wisłą lokali, które spełnią ich wymagania.

Brytyjska sieć chce podbić polskie galerie handlowe. Tym razem nie chodzi o handelŹródło: Gravity, fot: mat. prasowe
d47ri0x
d47ri0x

Sieć Gravity podjęła współpracę z firmą Savills, która ma pomóc w podbiciu europejskich rynków. Brytyjczycy planują otwarcie lokali m.in. we Włoszech, Hiszpanii, Niemczech, Francji, Irlandii oraz Polsce.

Operator parków trampolin poszukuje lokalizacji o powierzchni pomiędzy 1,4 tys mkw. a 2,8 tys. mkw. w wielkopowierzchniowych obiektach rozrywkowych, galeriach i parkach handlowych. Firma skupia się na kluczowych rynkach, w szczególności na najatrakcyjniejszych obszarach miejskich oraz regionalnych obiektach handlowych i rekreacyjnych - czyli po prostu na największych i najbardziej prestiżowych galeriach.

Zobacz także: Wiedzą o tobie wszystko. Jak sklepy śledzą smartfony klientów?

Nie każda może jednak spełnić wymagania Gravity. Lokale, w których zamontowane zostaną trampoliny, muszą mieć strop przynajmniej na wysokości 5,2 metra oraz powierzchnię piętra nie mniejszą niż 1115 mkw.

d47ri0x

- Od czasu powstania w 2014 r., Gravity odniosło ogromny sukces w Wielkiej Brytanii. Obecność marki w obiekcie przekłada się w wymierny sposób na zwiększenie sprzedaży oraz poziomu odwiedzalności pozostałych najemców. Cieszymy się, że będziemy mieli okazję wprowadzić markę do krajów Europy kontynentalnej i mamy nadzieję, że już niedługo będziemy mogli ogłosić szczegóły nowych lokalizacji - podkreśla Steve Henderson, dyrektor działu powierzchni handlowych w Savills.

- Nasza strategia dotycząca doboru nieruchomości pod nowe obiekty była kluczowym elementem dotychczasowego sukcesu. Chcemy współpracować z właścicielami i deweloperami kluczowych obiektów handlowych i rekreacyjnych, tak aby Gravity stał się integralną częścią ich oferty rozrywkowej. Tym właśnie różnimy się od innych, lokalnych operatorów, którzy skupiają się na rozwoju w wolnostojących obiektach ze względu na koszty - dodaje Harvey Jenkinson, dyrektor generalny Gravity.

Trampoliny zyskują na popularności

Firma Gravity odniosła sukces na brytyjskim rynku, ale także w Polsce parki trampolin zdobywają serca miłośników aktywnego spędzania czasu. W większości powstają jednak poza centrami handlowymi. Gravity nie będzie pierwszą firmą nad Wisłą, która swoje usługi będzie świadczyć w wśród sklepów. W połowie roku w Galerii Pestka w Poznaniu działalność rozpoczął Energi Super Park.

d47ri0x
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d47ri0x