Budowanie zaufania inwestorów i komunikacja spółek z mediami tematem Kongresu SEG

09.06. Warszawa (PAP) - Budowanie zaufania inwestorów i komunikacja spółek z mediami to tematy III Kongresu Relacji Inwestorskich spółek giełdowych zorganizowanego przez...

09.06. Warszawa (PAP) - Budowanie zaufania inwestorów i komunikacja spółek z mediami to tematy III Kongresu Relacji Inwestorskich spółek giełdowych zorganizowanego przez Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych 7-8 czerwca.

Tematyka Kongresu dotyczyła głównie komunikacji spółek z mediami. Zostały zaprezentowane zagadnienia dotyczące m.in. znaczenia internetu w kontaktach z mediami, jakości relacji inwestorskich, prezentowania biznesu w nowych mediach, respect index jako narzędzia podnoszącego wartość spółki, a także oczekiwań mediów wobec spółek. Odbyła się debata z udziałem szefów mediów zajmujących się obsługą rynku kapitałowego a także warsztaty tematyczne, których celem było przekazanie wskazówek dotyczących lepszej współpracy spółek z mediami.

Uczestnicy Kongresu poznali kryteria V edycji Konkursu Złota Strona Emitenta oraz zapoznali się z wynikami raportu "Strony internetowe spółek giełdowych - analiza jakości witryn internetowych na podstawie IV edycji konkursu Złota Strona Emitenta".

"W dniu 1 czerwca rozpoczęła się V edycja Konkursu Złota Strona Emitenta organizowanego przez SEG. Cieszy mnie, że podczas dyskusji o jakości relacji inwestorskich mieliśmy okazję zapoznać się z raportem stworzonym na bazie wyników z Konkursu ZSE 2010 roku, który dał obraz poziomu nie tylko stron internetowych emitentów, ale również jakości komunikacji spółek z inwestorem poprzez pocztę elektroniczną" - mówił podczas kongresu prezes SEG Mirosław Kachniewski.

W Kongresie wzięło udział ok. 200 pracowników działów IR, PR spółek giełdowych oraz przedstawicieli mediów.

Kongres został zorganizowany przez Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych przy współpracy z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie, Message, Bankier.pl, Martis Consulting oraz Unicomp-WZA. Głównym partnerem medialnym Kongresu był TVN CNBC. Patronat medialny nad wydarzeniem miała również Polska Agencja Prasowa. (PAP)

dan/

Źródło artykułu:
Wybrane dla Ciebie
Biedronka zmienia godziny otwarcia. Ważny komunikat dla klientów
Biedronka zmienia godziny otwarcia. Ważny komunikat dla klientów
Kurierzy DPD oburzeni. Chodzi o pracę w Wigilię
Kurierzy DPD oburzeni. Chodzi o pracę w Wigilię
Boom na nieruchomości w Hiszpanii. Polacy otarli się o rekord
Boom na nieruchomości w Hiszpanii. Polacy otarli się o rekord
Podwyżka o 900 proc. O takie kwoty wzrosną ceny napojów od 1 stycznia
Podwyżka o 900 proc. O takie kwoty wzrosną ceny napojów od 1 stycznia
Kupiłeś rower po okazyjnej cenie? Możesz mieć kłopot
Kupiłeś rower po okazyjnej cenie? Możesz mieć kłopot
Kupowali leki i sprzedawali drożej za granicą. Jest akt oskarżenia
Kupowali leki i sprzedawali drożej za granicą. Jest akt oskarżenia
Studniówka 2026. Zawrotne koszty imprezy. Tyle kosztuje "talerzyk"
Studniówka 2026. Zawrotne koszty imprezy. Tyle kosztuje "talerzyk"
Wysłała ptaka pocztą. Nie przeżył. Prokuratura chce kary dla 49-latki
Wysłała ptaka pocztą. Nie przeżył. Prokuratura chce kary dla 49-latki
Wcześniejsza emerytura dla tej grupy? "Pominięto nas"
Wcześniejsza emerytura dla tej grupy? "Pominięto nas"
Żabka przebiła Biedronkę i Lidla. Oto nowa propozycja dla klientów oddających butelki
Żabka przebiła Biedronkę i Lidla. Oto nowa propozycja dla klientów oddających butelki
Bank w Danii radzi, by wypłacać gotówkę. Podali kwotę
Bank w Danii radzi, by wypłacać gotówkę. Podali kwotę
Mały handel wymiera? Z ulic zniknęło tysiące sklepów
Mały handel wymiera? Z ulic zniknęło tysiące sklepów