WAŻNE
TERAZ

Obajtek i Dworczyk bez immunitetów. Jest decyzja PE

Budowanie zaufania inwestorów i komunikacja spółek z mediami tematem Kongresu SEG

09.06. Warszawa (PAP) - Budowanie zaufania inwestorów i komunikacja spółek z mediami to tematy III Kongresu Relacji Inwestorskich spółek giełdowych zorganizowanego przez...

09.06. Warszawa (PAP) - Budowanie zaufania inwestorów i komunikacja spółek z mediami to tematy III Kongresu Relacji Inwestorskich spółek giełdowych zorganizowanego przez Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych 7-8 czerwca.

Tematyka Kongresu dotyczyła głównie komunikacji spółek z mediami. Zostały zaprezentowane zagadnienia dotyczące m.in. znaczenia internetu w kontaktach z mediami, jakości relacji inwestorskich, prezentowania biznesu w nowych mediach, respect index jako narzędzia podnoszącego wartość spółki, a także oczekiwań mediów wobec spółek. Odbyła się debata z udziałem szefów mediów zajmujących się obsługą rynku kapitałowego a także warsztaty tematyczne, których celem było przekazanie wskazówek dotyczących lepszej współpracy spółek z mediami.

Uczestnicy Kongresu poznali kryteria V edycji Konkursu Złota Strona Emitenta oraz zapoznali się z wynikami raportu "Strony internetowe spółek giełdowych - analiza jakości witryn internetowych na podstawie IV edycji konkursu Złota Strona Emitenta".

"W dniu 1 czerwca rozpoczęła się V edycja Konkursu Złota Strona Emitenta organizowanego przez SEG. Cieszy mnie, że podczas dyskusji o jakości relacji inwestorskich mieliśmy okazję zapoznać się z raportem stworzonym na bazie wyników z Konkursu ZSE 2010 roku, który dał obraz poziomu nie tylko stron internetowych emitentów, ale również jakości komunikacji spółek z inwestorem poprzez pocztę elektroniczną" - mówił podczas kongresu prezes SEG Mirosław Kachniewski.

W Kongresie wzięło udział ok. 200 pracowników działów IR, PR spółek giełdowych oraz przedstawicieli mediów.

Kongres został zorganizowany przez Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych przy współpracy z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie, Message, Bankier.pl, Martis Consulting oraz Unicomp-WZA. Głównym partnerem medialnym Kongresu był TVN CNBC. Patronat medialny nad wydarzeniem miała również Polska Agencja Prasowa. (PAP)

dan/

Źródło artykułu:

Wybrane dla Ciebie

Zła wiadomość dla milionów oszczędzających. Zapadła decyzja
Zła wiadomość dla milionów oszczędzających. Zapadła decyzja
Buduje osiedle, chce wyciąć 100-letnie drzewa. Gmina rozkłada ręce
Buduje osiedle, chce wyciąć 100-letnie drzewa. Gmina rozkłada ręce
Godzinami czekali na odprawę. Tłumy na lotnisku w Polsce. Oto nagranie
Godzinami czekali na odprawę. Tłumy na lotnisku w Polsce. Oto nagranie
"To wygląda jak pomyłka". Tyle Magdalena wydała za wizytę u lekarza
"To wygląda jak pomyłka". Tyle Magdalena wydała za wizytę u lekarza
Ceny piwa pójdą w górę. Niemiecki gigant zapowiada podwyżki
Ceny piwa pójdą w górę. Niemiecki gigant zapowiada podwyżki
20 gr za kilogram marchwi. Rolnicy interweniują u prezydenta
20 gr za kilogram marchwi. Rolnicy interweniują u prezydenta
Bank w Danii radzi, by wypłacać gotówkę. Podali kwotę
Bank w Danii radzi, by wypłacać gotówkę. Podali kwotę
Ta amerykańska marka istniała od 60 lat. Właśnie znika z rynku
Ta amerykańska marka istniała od 60 lat. Właśnie znika z rynku
Wyłudzał pluszowe nagrody. 71 zarzutów oszustwa dla 41-latka
Wyłudzał pluszowe nagrody. 71 zarzutów oszustwa dla 41-latka
Rekordowo tanie mleko w dyskoncie. Skąd taka cena?
Rekordowo tanie mleko w dyskoncie. Skąd taka cena?
Ukraińska szajka rozbita przez służby. Zatrzymania w dwóch miastach
Ukraińska szajka rozbita przez służby. Zatrzymania w dwóch miastach
Nakradła perfum za kilka tysięcy. Z regału zabrała osiem flakonów
Nakradła perfum za kilka tysięcy. Z regału zabrała osiem flakonów