Budowanie zaufania inwestorów i komunikacja spółek z mediami tematem Kongresu SEG
09.06. Warszawa (PAP) - Budowanie zaufania inwestorów i komunikacja spółek z mediami to tematy III Kongresu Relacji Inwestorskich spółek giełdowych zorganizowanego przez...
09.06.2011 | aktual.: 09.06.2011 17:38
09.06. Warszawa (PAP) - Budowanie zaufania inwestorów i komunikacja spółek z mediami to tematy III Kongresu Relacji Inwestorskich spółek giełdowych zorganizowanego przez Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych 7-8 czerwca.
Tematyka Kongresu dotyczyła głównie komunikacji spółek z mediami. Zostały zaprezentowane zagadnienia dotyczące m.in. znaczenia internetu w kontaktach z mediami, jakości relacji inwestorskich, prezentowania biznesu w nowych mediach, respect index jako narzędzia podnoszącego wartość spółki, a także oczekiwań mediów wobec spółek. Odbyła się debata z udziałem szefów mediów zajmujących się obsługą rynku kapitałowego a także warsztaty tematyczne, których celem było przekazanie wskazówek dotyczących lepszej współpracy spółek z mediami.
Uczestnicy Kongresu poznali kryteria V edycji Konkursu Złota Strona Emitenta oraz zapoznali się z wynikami raportu "Strony internetowe spółek giełdowych - analiza jakości witryn internetowych na podstawie IV edycji konkursu Złota Strona Emitenta".
"W dniu 1 czerwca rozpoczęła się V edycja Konkursu Złota Strona Emitenta organizowanego przez SEG. Cieszy mnie, że podczas dyskusji o jakości relacji inwestorskich mieliśmy okazję zapoznać się z raportem stworzonym na bazie wyników z Konkursu ZSE 2010 roku, który dał obraz poziomu nie tylko stron internetowych emitentów, ale również jakości komunikacji spółek z inwestorem poprzez pocztę elektroniczną" - mówił podczas kongresu prezes SEG Mirosław Kachniewski.
W Kongresie wzięło udział ok. 200 pracowników działów IR, PR spółek giełdowych oraz przedstawicieli mediów.
Kongres został zorganizowany przez Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych przy współpracy z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie, Message, Bankier.pl, Martis Consulting oraz Unicomp-WZA. Głównym partnerem medialnym Kongresu był TVN CNBC. Patronat medialny nad wydarzeniem miała również Polska Agencja Prasowa. (PAP)
dan/