Trwa ładowanie...
d3q6rwx
d3q6rwx

CAM Media kupiło za 3,2 mln zł 55 proc. spółki Ad-vice

08.12. Warszawa (PAP) - CAM Media za 3,2 mln zł kupiło 55 proc. udziałów w spółce Ad-vice oraz uzgodniło zasady zakupu pozostałych udziałów - podała spółka w...
Share
d3q6rwx

08.12. Warszawa (PAP) - CAM Media za 3,2 mln zł kupiło 55 proc. udziałów w spółce Ad-vice oraz uzgodniło zasady zakupu pozostałych udziałów - podała spółka w komunikacie.

"Łączna cena sprzedaży udziałów w kwocie 3.200.000 PLN, płatna będzie w dwóch ratach: 2.000.000 PLN płatne najdalej do dnia 21 grudnia 2009 roku oraz 1.200.000 PLN płatne w terminie 14 dni licząc od dnia zarejestrowania przez sąd rejestrowy uchwał podjętych w dniu 8 grudnia 2009 roku, nie później jednak niż do dnia 28 lutego 2010 roku. Własność udziałów zbywanych przechodzi na Emitenta z dniem zapłaty I raty ceny tj. z dniem uznania tą kwotą rachunku bankowego sprzedającego. Umowa sprzedaży wygasa w razie skutecznego odstąpienia od umowy inwestycyjnej z dnia 8 grudnia 2009 roku" - napisano.

Oferta kupna pozostałych udziałów może zostać zrealizowana w ramach trzech opcji: Opcji PUT 2010, Opcji PUT 2011 i Opcji PUT 2012.

d3q6rwx

"Co do zasady cena sprzedaży pozostałych udziałów będzie każdorazowo ustalana na podstawie wyniku finansowego netto Ad-vice Sp. z o.o., osiągniętego za dany rok realizacji Opcji PUT, ustalonego na podstawie zbadanego przez biegłego rewidenta sprawozdania finansowego i będzie obliczona na podstawie ustalonego w umowie inwestycyjnej wzoru, przy czym maksymalna cena sprzedaży w przypadku Opcji PUT 2010 nie będzie wyższa niż 2.500.000 złotych, w przypadku Opcji PUT 2011 nie będzie wyższa niż 1.500.000 złotych, w przypadku Opcji PUT 2012 nie będzie wyższa niż 2.000.000 złotych" - dodano.

Prezes CAM Media Krzysztof Przybyłowski mówił w listopadowym wywiadzie dla PAP, że spółka wykorzystuje okres dekoniunktury w branży i pracuje nad akwizycjami, co było jednym z celów przeprowadzonej wiosną 2008 roku emisji. Firma pozyskała wówczas od inwestorów 20 mln zł.

Ad-vice to internetowa sieć reklamowa, której przychody w 2008 roku wyniosły 4,9 mln zł. Od stycznia do października 2009 roku przychody spółki wyniosły 4,34 mln zł, a zysk netto ponad 0,41 mln zł.(PAP)

epo/ ana/

d3q6rwx

Podziel się opinią

Share
d3q6rwx
d3q6rwx