Trwa ładowanie...
d2z43hk
29-03-2016 15:28

Capital Park chce wprowadzić nowe marki do Polski w ramach projektu ArtN

Warszawa, 29.03.2016 (ISBnews) - Grupa Capital Park - właściciel dawnej Fabryki Norblina - planuje w ramach projektu ArtN wprowadzenie do Polski marek niedostępnych do tej pory na naszym rynku, podała spółka.

d2z43hk
d2z43hk

"Grupa Capital Park stworzyła niepowtarzalną na rynku koncepcję komercjalizacji, inspirowaną zarówno światowymi trendami, jak i historią tego miejsca. Kolekcja Norblina obejmuje siedem stref: Taste & Experience, Flagship & Concept Stores, Slow Retail, High Tech, Leisure & Hobby, Health & Wellness oraz Convenience" - czytamy w komunikacie.

Jak podano, strefę Flagship & Concept Stores tworzyć będą flagowe lokale marek niedostępnych do tej pory w naszym kraju, a także salony znanych już sieciowych brandów, ale w "niespotykanej dotąd odsłonie". Strefa Slow Retail skupiać będzie autorskie butiki nie tylko popularnych projektantów mody, ale także niezależnych designerów, których filozofia marek nie pozwala na obecność w tradycyjnych centrach handlowych.

"Nowocześni klienci poszukujący nietuzinkowych doświadczeń zakupowych, będą mieli okazję ich zaznać w strefie Taste & Experience. Sukces [...] BioBazaru udowodnił nam, jak istotni są najemcy oferujący indywidualne podejście do klientów. [?] Niezwykle istotna jest dla nas strefa High Tech, która pozwoli klientom ArtN przetestować wszelkie nowinki technologiczne, które właśnie tutaj będą prezentowane w Polsce pierwszy raz" - powiedział Investment Manager w Grupie Capital Park Wojciech Nowakowski, cytowany w komunikacie.

W tym celu deweloper nawiązał współpracę ze stowarzyszeniem Polskie Miasto Przyszłości, którego członkami są m.in. firmy: IBM, Cisco, Microsoft, Samsung czy Philips.

d2z43hk

"Dbałość o wygląd i zdrowy styl życia był powodem powstania kolejnej ze stref - Leisure & Hobby, w skład której wejdzie wyjątkowy klub fitness, a także Sportowy Dom Towarowy (SDT). Będzie to pierwszy tego typu koncept w Polsce zarówno z popularnymi markami, jak i formatami dla pasjonatów konkretnych dyscyplin sportowych. Uzupełnieniem ma być strefa Health & Wellness z pełną ofertą z zakresu medycyny estetycznej, kosmetologii oraz spa" - podano również.

Strefa Convenience zaoferuje marki sieciowe, lokale usługowe i zakupy w delikatesach Piotr i Paweł. ArtN oferować będzie również wystawy sztuki i Otwarte Muzeum Dawnej Fabryki Norblina.

"W ramach koncepcji obiektu tworzonej pod hasłem 'Make Stories not Stores', postanowiliśmy inaczej niż zazwyczaj podejść do procesu komercjalizacji. Tak jak dawniej tworzono w tym miejscu kolekcje platerów, tak my dziś tworzymy kolekcję marek. Miejsce to będzie dla klienta, którego określamy mianem 'retronowoczesnego' - świadomego, ceniącego indywidualizm i powracającego do tradycyjnych wartości, który jednocześnie czuje się swobodnie z nowymi technologiami. To co przyciągać będzie klientów właśnie do dawnej Fabryki Norblina, to zestaw brandów i konceptów, które wyróżniać się będą czymś wyjątkowym - ofertą, innym niż dotychczas pomysłem czy innowacyjnością. W efekcie powstanie miejsce o niepowtarzalnej atmosferze, w którym nie tylko chce się zrobić zakupy, ale inspirująco spędzać czas w gronie znajomych i przyjaciół" - powiedziała dyrektor projektu rewitalizacji dawnej Fabryki Norblina, dyrektor operacyjna Grupy Capital Park Kinga Nowakowska, cytowana w komunikacie.

Grupa Capital Park jest inwestorem i deweloperem działającym na rynku nieruchomości w Polsce od ponad dziesięciu lat, specjalizującym się w wyszukiwaniu i wykorzystywaniu okazji rynkowych. Od rozpoczęcia działalności w 2003 roku Grupa przeprowadziła ponad 100 transakcji inwestycyjnych i zarządza portfelem nieruchomości obejmującym 75 projektów o łącznej powierzchni wynajmu brutto ok. 250 tys. m2, zlokalizowanych w 37 miastach.

(ISBnews)

d2z43hk
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2z43hk