Capital Park chce wprowadzić nowe marki do Polski w ramach projektu ArtN
Warszawa, 29.03.2016 (ISBnews) - Grupa Capital Park - właściciel dawnej Fabryki Norblina - planuje w ramach projektu ArtN wprowadzenie do Polski marek niedostępnych do tej pory na naszym rynku, podała spółka.
29.03.2016 15:28
"Grupa Capital Park stworzyła niepowtarzalną na rynku koncepcję komercjalizacji, inspirowaną zarówno światowymi trendami, jak i historią tego miejsca. Kolekcja Norblina obejmuje siedem stref: Taste & Experience, Flagship & Concept Stores, Slow Retail, High Tech, Leisure & Hobby, Health & Wellness oraz Convenience" - czytamy w komunikacie.
Jak podano, strefę Flagship & Concept Stores tworzyć będą flagowe lokale marek niedostępnych do tej pory w naszym kraju, a także salony znanych już sieciowych brandów, ale w "niespotykanej dotąd odsłonie". Strefa Slow Retail skupiać będzie autorskie butiki nie tylko popularnych projektantów mody, ale także niezależnych designerów, których filozofia marek nie pozwala na obecność w tradycyjnych centrach handlowych.
"Nowocześni klienci poszukujący nietuzinkowych doświadczeń zakupowych, będą mieli okazję ich zaznać w strefie Taste & Experience. Sukces [...] BioBazaru udowodnił nam, jak istotni są najemcy oferujący indywidualne podejście do klientów. [?] Niezwykle istotna jest dla nas strefa High Tech, która pozwoli klientom ArtN przetestować wszelkie nowinki technologiczne, które właśnie tutaj będą prezentowane w Polsce pierwszy raz" - powiedział Investment Manager w Grupie Capital Park Wojciech Nowakowski, cytowany w komunikacie.
W tym celu deweloper nawiązał współpracę ze stowarzyszeniem Polskie Miasto Przyszłości, którego członkami są m.in. firmy: IBM, Cisco, Microsoft, Samsung czy Philips.
"Dbałość o wygląd i zdrowy styl życia był powodem powstania kolejnej ze stref - Leisure & Hobby, w skład której wejdzie wyjątkowy klub fitness, a także Sportowy Dom Towarowy (SDT). Będzie to pierwszy tego typu koncept w Polsce zarówno z popularnymi markami, jak i formatami dla pasjonatów konkretnych dyscyplin sportowych. Uzupełnieniem ma być strefa Health & Wellness z pełną ofertą z zakresu medycyny estetycznej, kosmetologii oraz spa" - podano również.
Strefa Convenience zaoferuje marki sieciowe, lokale usługowe i zakupy w delikatesach Piotr i Paweł. ArtN oferować będzie również wystawy sztuki i Otwarte Muzeum Dawnej Fabryki Norblina.
"W ramach koncepcji obiektu tworzonej pod hasłem 'Make Stories not Stores', postanowiliśmy inaczej niż zazwyczaj podejść do procesu komercjalizacji. Tak jak dawniej tworzono w tym miejscu kolekcje platerów, tak my dziś tworzymy kolekcję marek. Miejsce to będzie dla klienta, którego określamy mianem 'retronowoczesnego' - świadomego, ceniącego indywidualizm i powracającego do tradycyjnych wartości, który jednocześnie czuje się swobodnie z nowymi technologiami. To co przyciągać będzie klientów właśnie do dawnej Fabryki Norblina, to zestaw brandów i konceptów, które wyróżniać się będą czymś wyjątkowym - ofertą, innym niż dotychczas pomysłem czy innowacyjnością. W efekcie powstanie miejsce o niepowtarzalnej atmosferze, w którym nie tylko chce się zrobić zakupy, ale inspirująco spędzać czas w gronie znajomych i przyjaciół" - powiedziała dyrektor projektu rewitalizacji dawnej Fabryki Norblina, dyrektor operacyjna Grupy Capital Park Kinga Nowakowska, cytowana w komunikacie.
Grupa Capital Park jest inwestorem i deweloperem działającym na rynku nieruchomości w Polsce od ponad dziesięciu lat, specjalizującym się w wyszukiwaniu i wykorzystywaniu okazji rynkowych. Od rozpoczęcia działalności w 2003 roku Grupa przeprowadziła ponad 100 transakcji inwestycyjnych i zarządza portfelem nieruchomości obejmującym 75 projektów o łącznej powierzchni wynajmu brutto ok. 250 tys. m2, zlokalizowanych w 37 miastach.
(ISBnews)