Carrefour chce mieć do końca br. 10 sklepów w nowym formacie ajencyjnym
Warszawa, 17.12.2015 (ISBnews) - Carrefour Polska uruchomił nowy format współpracy partnerskiej, jakim jest ajencja, poinformowała spółka. Do końca 2015 r. planuje uruchomienie 10 sklepów ajencyjnych Express convenience.
"Naszą ofertę kierujemy do wszystkich osób czujących w sobie żyłkę handlowca. Chcemy zaktywizować i zachęcić do działania mikro przedsiębiorców, a także młode osoby dopiero rozpoczynające swoją przygodę z biznesem. Ajencja sklepu Carrefour może pomóc im w postawieniu pierwszego kroku w działalność gospodarczą, w oparciu o doświadczenie lidera rynku handlu detalicznego. Od ponad 5 lat Carrefour buduje i wspiera sukces biznesowy swoich partnerów franczyzowych, zapewniając im atrakcyjne warunki prowadzenia sklepów w sprawdzonych formatach" - powiedział dyrektor d.s. supermarketów i sklepów convenience Carrefour Francois Vincent.
Do końca 2015 r. sieć planuje uruchomienie 10 sklepów ajencyjnych Express convenience, w największych polskich miastach. Premierowy ajencyjny sklep znajduje się przy ul. Wilczej 17 w Warszawie.
W nowym modelu to Carrefour jest głównym inwestorem, posiadającym prawa do lokalu i opłacającym koszty związane z jego adaptacją i wyposażeniem. Ajent nie ponosi kosztów związanych z inwestycją, a jego głównym zadaniem jest prowadzenie sklepu zgodnie ze standardami firmy. Carrefour zapewnia system bonusowy oraz wsparcie zespołu doradców.
W ramach sieci Carrefour Polska, działa ponad 545 sklepów franczyzowych, w formatach:
- Express convenience (samoobsługowe sklepy z pomarańczowym logo, o powierzchni do 250 m2, w lokalizacjach typowo miejskich, o dużym natężeniu ruchu)
- Express minimarket (sklepy z zielonym logo, o powierzchni od 250 do 500 m2, w lokalizacjach miejskich i wiejskich)
- Globi (dla właścicieli sklepów o powierzchni od 50 m2, zarówno w miastach, jak i w mniejszych miejscowościach)
Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod której szyldem działa obecnie ponad 750 sklepów w takich formatach jak: hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe. Spółka jest również właścicielem i zarządcą sieci centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 tys. m2 GLA oraz kilkudziesięciu stacji paliw.
(ISBnews)