Trwa ładowanie...
d1zvxim
espi
28-02-2014 09:53

CCI - Powołanie członków Rady Dyrektorów spółki Global City Holdings N.V. (poprzednio: Cinema Cit...

CCI - Powołanie członków Rady Dyrektorów spółki Global City Holdings N.V. (poprzednio: Cinema City International N.V.) (13/2014)

d1zvxim
d1zvxim

| | KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | | | | | | | | | | |
| --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- |
| | | | Raport bieżący nr | 13 | / | 2014 | | | | | |
| | Data sporządzenia: | 2014-02-28 | | | | | | | | | |
| | Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | | |
| | CCI | | | | | | | | | | |
| | Temat | | | | | | | | | | |
| | Powołanie członków Rady Dyrektorów spółki Global City Holdings N.V. (poprzednio: Cinema City International N.V.) | | | | | | | | | | |
| | Podstawa prawna | | | | | | | | | | |
| | Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe | | | | | | | | | | |
| | Treść raportu: | | | | | | | | | | |
| | Rada Dyrektorów spółki Global City Holdings N.V. (poprzednio: Cinema City International N.V.) z siedzibą w Amsterdamie, Holandia ("Spółka") zawiadamia, że ze skutkiem od momentu zmiany statutu Spółki, które miało miejsce w dniu dzisiejszym, Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy Spółki, które odbyło się dnia 24 lutego 2014 r. w Rotterdamie powołało następujące osoby na stanowiska członków Rady Dyrektorów na czteroletnią kadencję: 1. Peter Dudolenski; 2. Yair Shilhav; 3. Pan Moshe J. Greidinger; 4. Pan Israel Greidinger; 5. Caroline M. Twist; 6. Peter J. Weishut; 7. Jonathan Chissick; 8. A. Frank Pierce. Pan Peter Dudolenski 1) Data powołania osoby zarządzającej: Uchwała w sprawie powołania została podjęta w dniu 24 lutego 2014 r. Powołanie wejdzie w życie z dniem 28 lutego 2014 r. 2) Imię i nazwisko powołanej osoby zarządzającej: Pan Peter Dudolenski 3) Wskazanie funkcji powierzonej w przedsiębiorstwie emitenta: Członek Rady Dyrektorów, dyrektor wykonawczy 4) Posiadane wykształcenie, kwalifikacje
i zajmowane wcześniej stanowiska wraz z opisem przebiegu pracy zawodowej: Peter Dudolenski jest dyrektorem generalnym i prezesem zarządu Global Parks Poland Sp. z o.o. od 2011 r. W latach 2006 ? 2011 był prezesem Real Estate Services Bulgaria EOOD, gdzie był zaangażowany w budowę centrów handlowych Galeria Plovdiv, która została otwarta w 2009 r., Galerii Ruse otwartej w 2011 r. oraz galerii Stara Zagora i Park Tower. W latach 2001 ? 2006 pełnił funkcje kierownicze w M.O. Sofia EOOD i był zaangażowany w budowę Galerii Sofia. Od 2012 r. jest również członkiem zarządu City Hospitals and Clinics w Bułgarii. Peter Dudolenski ukończył studia na Wydziale Bankowości i Finansów na Uniwersytecie Ekonomicznym (Uniwersytet Ekonomii Krajowej i Międzynarodowej; UNWE) w Sofii, Bułgaria. 5) Wskazanie innej działalności wykonywanej poza przedsiębiorstwem emitenta, z oceną, czy jest w stosunku do niej konkurencyjna, oraz wskazaniem, czy osoba ta uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki
osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej bądź uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu: Nie dotyczy 6) Informacje o wpisie powołanej osoby zarządzającej, zamieszczonym w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym: Nie dotyczy Pan Yair Shilhav 1) Data powołania osoby zarządzającej: Uchwała w sprawie powołania została podjęta w dniu 24 lutego 2014 r. Powołanie wejdzie w życie z dniem 28 lutego 2014 r. 2) Imię i nazwisko powołanej osoby zarządzającej: Pan Yair Shilhav 3) Wskazanie funkcji powierzonej w przedsiębiorstwie emitenta: Członek Rady Dyrektorów, Dyrektor niewykonawczy 4) Posiadane wykształcenie, kwalifikacje i zajmowane wcześniej stanowiska wraz z opisem przebiegu pracy zawodowej: Yair Shilhav objął funkcję członka Rady Nadzorczej w listopadzie 2006 roku. Jest Przewodniczącym Komitetu Audytu. Od 2004 roku pan Yair Shilhav jest właścicielem firmy konsultingowej w Hajfie. W latach 2000-2003 był członkiem
komitetu dyrektorów wykonawczych spółki Somekh Chaikin CPA, spółki należącej do sieci KPMG (?Somekh Chiakin"). W latach 1995-2003 był szefem oddziału Somekh Chaikin w Tel-Awiwie, gdzie w latach 1990-2003 był partnerem. Zanim został partnerem w Somekh Chaikin, był szefem tamtejszego departamentu doradztwa i finansów. W latach 1998-2002 był ponadto kierownikiem wydziału rachunkowości na Uniwersytecie w Hajfie. Yair Shilhav spełnia kryteria niezależności określone w statucie Spółki. 5) Wskazanie innej działalności wykonywanej poza przedsiębiorstwem emitenta, z oceną, czy jest w stosunku do niej konkurencyjna, oraz wskazaniem, czy osoba ta uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej bądź uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu: Nie dotyczy 6) Informacje o wpisie powołanej osoby zarządzającej, zamieszczonym w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy o Krajowym Rejestrze
Sądowym: Nie dotyczy Pan Moshe J. Greidinger 1) Data powołania osoby zarządzającej: Uchwała w sprawie powołania została podjęta w dniu 24 lutego 2014 r. Powołanie wejdzie w życie z dniem 28 lutego 2014 r. 2) Imię i nazwisko powołanej osoby zarządzającej: Pan Moshe J. Greidinger 3) Wskazanie funkcji powierzonej w przedsiębiorstwie emitenta: Członek Rady Dyrektorów, Dyrektor niewykonawczy 4) Posiadane wykształcenie, kwalifikacje i zajmowane wcześniej stanowiska wraz z opisem przebiegu pracy zawodowej: Moshe Greidinger w 1984 roku objął stanowisko Dyrektora Generalnego Cinema City International N.V. Współpracę z Grupą podjął w 1976 roku. Od 1984 roku pełnił funkcje kierownicze w ramach Grupy, przy czym zakres jego obowiązków był zasadniczo taki sam, jak w chwili obecnej. Pan Greidinger był jednym z dyrektorów oraz pełnił funkcję Zastępcy Dyrektora Zarządzającego w Israel Theatres Limited (od 1983 roku), był także Współprzewodniczącym Stowarzyszenia Właścicieli Kin w Izraelu (od sierpnia 1996 roku). Jest bratem
Israela Greidingera. Moshe Greidinger otrzymał nagrodę "Exhibitor of the Year Award" na targach ShoWest w Las Vegas w 2004 roku oraz "International Exhibitor of the Year Award?? na targach CineEurope w Amsterdamie w 2011 roku, ze szczególnym wyróżnieniem za wkład w rozwój nowych rynków w Europe Środkowej i Wschodniej. Moshe Greidinger przez ostatnie 12 lat przewodniczy radzie uczelni Hebrew Reali School of Haifa. 5) Wskazanie innej działalności wykonywanej poza przedsiębiorstwem emitenta, z oceną, czy jest w stosunku do niej konkurencyjna, oraz wskazaniem, czy osoba ta uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej bądź uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu: Nie dotyczy 6) Informacje o wpisie powołanej osoby zarządzającej, zamieszczonym w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym: Nie dotyczy Pan Israel Greidinger 1) Data powołania osoby
zarządzającej: Uchwała w sprawie powołania została podjęta w dniu 24 lutego 2014 r. Powołanie wejdzie w życie z dniem 28 lutego 2014 r. 2) Imię i nazwisko powołanej osoby zarządzającej: Pan Israel Greidinger 3) Wskazanie funkcji powierzonej w przedsiębiorstwie emitenta: Członek Rady Dyrektorów, Dyrektor niewykonawczy 4) Posiadane wykształcenie, kwalifikacje i zajmowane wcześniej stanowiska wraz z opisem przebiegu pracy zawodowej Israel Greidinger rozpoczął współpracę z Grupą w 1994 roku, a rok później objął w niej stanowisko Dyrektora Finansowego. Od tego czasu pan Greidinger pełnił funkcje kierownicze w ramach Grupy, przy czym zakres jego obowiązków był zasadniczo taki sam, jak w chwili obecnej. Od roku 1994 pan Greidinger jest również dyrektorem w Israel Theatres Limited. W latach 1985-1992 był Dyrektorem Zarządzającym spółki C.A.T.S. Limited (Computerised Automatic Ticket Sales), natomiast od 1992 do 1994 roku pełnił funkcje Prezesa i Dyrektora Generalnego Pacer C.A.T.S. Inc. Jest bratem Moshe
Greidingera. 5) Wskazanie innej działalności wykonywanej poza przedsiębiorstwem emitenta, z oceną, czy jest w stosunku do niej konkurencyjna, oraz wskazaniem, czy osoba ta uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej bądź uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu: Nie dotyczy 6) Informacje o wpisie powołanej osoby zarządzającej, zamieszczonym w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym: Nie dotyczy Pani Caroline M. Twist 1) Data powołania osoby zarządzającej: Uchwała w sprawie powołania została podjęta w dniu 24 lutego 2014 r. Powołanie wejdzie w życie z dniem 28 lutego 2014 r. 2) Imię i nazwisko powołanej osoby zarządzającej: Pani Caroline M. Twist 3) Wskazanie funkcji powierzonej w przedsiębiorstwie emitenta: Członek Rady Dyrektorów, Dyrektor niewykonawczy 4) Posiadane wykształcenie, kwalifikacje i zajmowane wcześniej stanowiska wraz z
opisem przebiegu pracy zawodowej Caroline Mary Twist została członkiem Rady Nadzorczej Cinema City International NV w 2004 roku i jest członkiem Komitetu Wynagrodzeń od listopada 2006 roku. W latach 1978-1984 pani Twist była zatrudniona jako menedżer brytyjskich kin ABC/Thorn EMI. Od 1984 do 1988 roku pełniła funkcje kierownika regionalnego West End/ Kierownika ds. Nowych Projektów w C.I.C. Theatres w Wielkiej Brytanii. Od 1989 roku do chwili obecnej zajmowała liczne stanowiska kierownicze w spółce PACER CATS będącej czołowym dostawcą skomputeryzowanych systemów biletowych w Stanach Zjednoczonych i Europie. Caroline Twist spełnia kryteria niezależności określone w statucie Spółki. 5) Wskazanie innej działalności wykonywanej poza przedsiębiorstwem emitenta, z oceną, czy jest w stosunku do niej konkurencyjna, oraz wskazaniem, czy osoba ta uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej bądź uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie
prawnej jako członek jej organu: Nie dotyczy 6) Informacje o wpisie powołanej osoby zarządzającej, zamieszczonym w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym: Nie dotyczy Pan Peter J. Weishut 1) Data powołania osoby zarządzającej: Uchwała w sprawie powołania została podjęta w dniu 24 lutego 2014 r. Powołanie wejdzie w życie z dniem 28 lutego 2014 r. 2) Imię i nazwisko powołanej osoby zarządzającej: Pan Peter J. Weishut 3) Wskazanie funkcji powierzonej w przedsiębiorstwie emitenta: Członek Rady Dyrektorów, Dyrektor niewykonawczy 4) Posiadane wykształcenie, kwalifikacje i zajmowane wcześniej stanowiska wraz z opisem przebiegu pracy zawodowej Peter John Weishut został członkiem Rady Nadzorczej w 2004 roku i od listopada 2006 roku jest członkiem Komitetu ds. Powoływania Członków Organów Spółki. W latach 1969-1997 pan Weishut zajmował stanowisko dyrektora Akzo Nobel w Holandii i Japonii. Od 1997 do 1999 był konsultantem zarządu holenderskiej spółki Rafino,
producenta karmy dla zwierząt. W latach 1999-2001 pan Weishut pełnił funkcję skarbnika fundacji powołanej w związku z obchodami 400-lecia współpracy między Holandią i Japonią. Peter Weishut spełnia kryteria niezależności określone w statucie Spółki. 5) Wskazanie innej działalności wykonywanej poza przedsiębiorstwem emitenta, z oceną, czy jest w stosunku do niej konkurencyjna, oraz wskazaniem, czy osoba ta uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej bądź uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu: Nie dotyczy 6) Informacje o wpisie powołanej osoby zarządzającej, zamieszczonym w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym: Nie dotyczy Pan Jonathan Chissick 1) Data powołania osoby zarządzającej: Uchwała w sprawie powołania została podjęta w dniu 24 lutego 2014 r. Powołanie wejdzie w życie z dniem 28 lutego 2014 r. 2) Imię i nazwisko powołanej
osoby zarządzającej: Pan Jonathan Chissick 3) Wskazanie funkcji powierzonej w przedsiębiorstwie emitenta: Członek Rady Dyrektorów, Dyrektor niewykonawczy 4) Posiadane wykształcenie, kwalifikacje i zajmowane wcześniej stanowiska wraz z opisem przebiegu pracy zawodowej Od roku 1997 do roku 2004 Jonathan Chissick był Prezesem ds. Międzynarodowej Dystrybucji Kinowej i Marketingu w DREAMWORKS SKG w Londynie i Los Angeles, a w latach 1991-1997 ? kierownikiem w UIP (Paramount/Universal/MGM) w Izraelu. W latach 1980-1990 sprawował funkcje kierownicze w Hoyts Corporation w Sydney w Australii. Od 1972 roku do roku 1980 pan Chissick pracował w United Artists (Nowy Jork, Tel-Awiw, Sydney, Londyn). Jonathan Chissick obecnie jest konsultantem Screen Australia (agencja rządowa) oraz producentów i twórców filmowych. Jest również wykładowcą w AFTRS (Australian Film, Television and Radio School ? Australijska Szkoła Filmowa, Telewizyjna i Radiowa) oraz w Sam Spiegel Film and Television School (Szkoła Filmowa i Telewizyjna
Sama Spiegela) (Jerozolima). 5) Wskazanie innej działalności wykonywanej poza przedsiębiorstwem emitenta, z oceną, czy jest w stosunku do niej konkurencyjna, oraz wskazaniem, czy osoba ta uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej bądź uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu: Nie dotyczy 6) Informacje o wpisie powołanej osoby zarządzającej, zamieszczonym w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym: Nie dotyczy Pan A. Frank Pierce 1) Data powołania osoby zarządzającej: Uchwała w sprawie powołania została podjęta w dniu 24 lutego 2014 r. Powołanie wejdzie w życie z dniem 28 lutego 2014 r. 2) Imię i nazwisko powołanej osoby zarządzającej: Pan A. Frank Pierce 3) Wskazanie funkcji powierzonej w przedsiębiorstwie emitenta: Członek Rady Dyrektorów, Dyrektor niewykonawczy 4) Posiadane wykształcenie, kwalifikacje i zajmowane wcześniej stanowiska
wraz z opisem przebiegu pracy zawodowej Od 1996 roku do chwili obecnej Frank Pierce pracuje w charakterze doradcy świadczącego usługi związane z międzynarodową dystrybucją filmów. W latach 1954-1972 pan Pierce obejmował liczne stanowiska kierownicze w Columbia Pictures International, Paramount Pictures International i Cinema International Corporation. W latach 1972-1993 był wiceprezesem Warner Brothers Theatrical Distributions na Europę. Od 1993 do 1996 roku pełnił funkcje pierwszego wiceprezesa European Theatrical Distributions w spółce Time Warner Entertainment. Obecnie pan Pierce jest dyrektorem Luna Productions, Limited, brytyjskiej spółki zależnej spółki New Regency Productions Inc, dyrektorem The Todd-AO Corporation, spółki z siedzibą w Stanach Zjednoczonych, oraz prezesem Frank Pierce Partners w International Theatrical Representation. Pan Arthur Frank Pierce uzyskał licencjat oraz tytuł magistra w Boston College w Stanach Zjednoczonych. Artur Frank Pierce spełnia kryteria niezależności określone w
statucie Spółki. 5) Wskazanie innej działalności wykonywanej poza przedsiębiorstwem emitenta, z oceną, czy jest w stosunku do niej konkurencyjna, oraz wskazaniem, czy osoba ta uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej bądź uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu: Nie dotyczy 6) Informacje o wpisie powołanej osoby zarządzającej, zamieszczonym w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym: Nie dotyczy Podstawa prawna: Art. 5:53 i nast. holenderskiej ustawy z dnia 28 września 2006 r. o nadzorze finansowym (Wft) oraz art. 56 ust. 1 pkt 2 w związku z art. 56 ust. 6 polskiej ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz o spółkach publicznych. | | | | | | | | | | |

RAPORT BIEŻĄCY
MESSAGE (ENGLISH VERSION)
INFORMACJE O PODMIOCIE
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

| | MESSAGE (ENGLISH VERSION) | |
| --- | --- | --- |
| | Appointment of Members of the Board of Directors of Global City Holdings N.V. (formerly known as Cinema City International N.V.)The Board of Directors of Global City Holdings N.V. (formerly known as Cinema City International N.V.) with its corporate seat in Amsterdam, the Netherlands (the ?Company") announces that with effect from the amendment of the Company?s Articles of Association which took effect today, the Extraordinary General Meeting of Shareholders of the Company held on February 24, 2014 in Rotterdam has appointed the following persons as Members of the Board of Directors for a term of four years:1. Peter Dudolenski;2. Yair Shilhav;3. Mr. Moshe J. Greidinger;4. Mr. Israel Greidinger;5. Caroline M. Twist;6. Peter J. Weishut;7. Jonathan Chissick;8. A. Frank Pierce.Mr. Peter Dudolenski1) Appointment date of the managing person:Appointment resolution passed on 24 February 2014. Appointment took effect on 28 February 2014. 2) Name and family name of the appointed managing person:Mr. Peter
Dudolenski3) Position of the managing person in the issuer?s company:Member of the Board of Directors, Executive Director 4) Education, qualifications and previous positions including professional carrier:Peter Dudolenski has been the chief executive officer and president of the management board of Global Parks Poland Sp. z o.o. since 2011. From 2006 to 2011, he was the chief executive officer of Real Estate Services Bulgaria EOOD, where he was involved in the development of the Mall of Plovdiv, which opened in 2009, the Mall of Ruse, which opened in 2011 and the Malls of Stara Zagora and Park Tower. Between 2001 and 2006, he held management positions in M.O. Sofia EOOD and was involved in the development of the Mall of Sofia. He has also been a board member of the City Hospitals and Clinics in Bulgaria since 2012. Peter Dudolenski received a degree in Finance and Banking from the University of National and World Economy in Sofia, Bulgaria.5) Indication of other activity performed outside the issuer?s
business with an assessment whether it is competitive towards the business of the issuer, along with an indication whether such person participates in a competitive company as a partner in a registered partnership or other types of partnership, a member of the governing bodies in a corporate organization, or whether such person participates in another competitive legal person as a member of its governing bodies:Not applicable6) Information about a record of the managing person in the Insolvent Debtor Register kept in accordance of the Law on National Court Register:Not applicableMr. Yair Shilhav 1) Appointment date of the managing person:Appointment resolution passed on 24 February 2014. Appointment took effect on 28 February 2014. 2) Name and family name of the appointed managing person:Mr. Yair Shilhav 3) Position of the managing person in the issuer?s company:Member of the Board of Directors, Non-Executive Director 4) Education, qualifications and previous positions including professional carrier:Yair
Shilhav was appointed a member of the Board of Supervisory Directors of the Company in November 2006 and is the Chairman of the Audit Committee. Since 2004, Mr. Shilhav has been the owner of a consulting business in Haifa. Between 2000 and 2003, he was a member of the executive directory committee of Somekh Chaikin CPA, a member firm of KPMG ("Somekh Chaikin"). Between 1995 and 2003, he was the head of the Tel-Aviv branch of Somekh Chaikin, of which he was partner from 1990 to 2003. Prior to becoming a partner at Somekh Chaikin, he was head of the professional and finance department of the same firm. He was also the head of the accountancy faculty at Haifa University between 1998 and 2002. Yair Shilhav meets the independence criteria under the Articles of Association of the Company.5) Indication of other activity performed outside the issuer?s business with an assessment whether it is competitive towards the business of the issuer, along with an indication whether such person participates in a competitive
company as a partner in a registered partnership or other types of partnership, a member of the governing bodies in a corporate organization, or whether such person participates in another competitive legal person as a member of its governing bodies:Not applicable6) Information about a record of the managing person in the Insolvent Debtor Register kept in accordance of the Law on National Court Register:Not applicableMr. Moshe J. Greidinger1) Appointment date of the managing person:Appointment resolution passed on 24 February 2014. Appointment took effect on 28 February 2014. 2) Name and family name of the appointed managing person:Mr. Moshe J. Greidinger3) Position of the managing person in the issuer?s company:Member of the Board of Directors, Non-Executive Director 4) Education, qualifications and previous positions including professional carrier:Moshe Greidinger was appointed Chief Executive Officer of Cinema City International N.V. in 1984. Moshe Greidinger joined the Company's group in 1976. Between
1984 and today, he held various executive positions with the Group. Moshe Greidinger has also served as a director and Deputy Managing Director of Israel Theatres Limited since 1983 and Co-Chairman of the Cinema Owners Association in Israel since August 1996. He is the brother of Israel Greidinger. Moshe achieved the ??Exhibitor of the Year Award?? at ShoWest in Las Vegas in 2004 and ??International Exhibitor of the Year Award?? at CineEurope in Amsterdam in 2011, with special recognition for having developed new markets in CEE. Moshe has served for the last 12 years as head of the board of trustees of the Hebrew Reali School of Haifa. 5) Indication of other activity performed outside the issuer?s business with an assessment whether it is competitive towards the business of the issuer, along with an indication whether such person participates in a competitive company as a partner in a registered partnership or other types of partnership, a member of the governing bodies in a corporate organization, or
whether such person participates in another competitive legal person as a member of its governing bodies:Not applicable6) Information about a record of the managing person in the Insolvent Debtor Register kept in accordance of the Law on National Court Register:Not applicableMr. Israel Greidinger1) Appointment date of the managing person:Appointment resolution passed on 24 February 2014. Appointment took effect on 28 February 2014. 2) Name and family name of the appointed managing person:Mr. Israel Greidinger3) Position of the managing person in the issuer?s company:Member of the Board of Directors, Non-Executive Director 4) Education, qualifications and previous positions including professional carrierIsrael Greidinger joined the Company's group in 1994 and was appointed as Chief Financial Officer of the Company in 1995. Between 1995 and today, he held various executive positions with the Group. Israel Greidinger has also served as a director of Israel Theatres Limited since 1994. From 1985 to 1992, Israel
Greidinger served as Managing Director of C.A.T.S. Limited (Computerised Automatic Ticket Sales), and from 1992 to 1994 he was President and Chief Executive Officer of Pacer C.A.T.S. Inc. He is the brother of Moshe Greidinger. 5) Indication of other activity performed outside the issuer?s business with an assessment whether it is competitive towards the business of the issuer, along with an indication whether such person participates in a competitive company as a partner in a registered partnership or other types of partnership, a member of the governing bodies in a corporate organization, or whether such person participates in another competitive legal person as a member of its governing bodies:Not applicable6) Information about a record of the managing person in the Insolvent Debtor Register kept in accordance of the Law on National Court Register:Not applicableMs. Caroline M. Twist1) Appointment date of the managing person:Appointment resolution passed on 24 February 2014. Appointment took effect on 28
February 2014. 2) Name and family name of the appointed managing person:Ms. Caroline M. Twist3) Position of the managing person in the issuer?s company:Member of the Board of Directors, Non-Executive Director 4) Education, qualifications and previous positions including professional carrierCaroline Mary Twist was appointed a member of the Board of Supervisory Directors of the Company in 2004 and since November 2006, has been a member of the Remuneration Committee. Between 1978 and 1984, Ms Twist worked as a manager in ABC/Thorn EMI cinemas in the UK. From 1984 to 1988, she served as West End Regional Manager / New Projects Manager for C.I.C. Theatres in the UK. Since 1989, Ms Twist has held various managerial positions within PACER CATS, a leading supplier of computerized ticketing systems, both in the United States and Europe. Caroline Twist meets the independence criteria under the Articles of Association of the Company.5) Indication of other activity performed outside the issuer?s business with an
assessment whether it is competitive towards the business of the issuer, along with an indication whether such person participates in a competitive company as a partner in a registered partnership or other types of partnership, a member of the governing bodies in a corporate organization, or whether such person participates in another competitive legal person as a member of its governing bodies:Not applicable6) Information about a record of the managing person in the Insolvent Debtor Register kept in accordance of the Law on National Court Register:Not applicableMr. Peter J. Weishut 1) Appointment date of the managing person:Appointment resolution passed on 24 February 2014. Appointment took effect on 28 February 2014. 2) Name and family name of the appointed managing person:Mr. Peter J. Weishut 3) Position of the managing person in the issuer?s company:Member of the Board of Directors, Non-Executive Director 4) Education, qualifications and previous positions including professional carrierPeter John Weishut
was appointed a member of the Board of Supervisory Directors of the Company in 2004 and since November 2006, has been a member of the Appointment Committee. Between 1969 and 1997, Mr. Weishut worked as a director in Akzo Nobel in the Netherlands and Japan. From 1997 to 1999, he served as a management consultant for Rafino, producer of pet foods, in the Netherlands. Between 1999 and 2001, Mr. Weishut was the treasurer of a foundation celebrating the 400-year relationship between Netherlands and Japan. Peter Weishut meets the independence criteria under the Articles of Association of the Company.5) Indication of other activity performed outside the issuer?s business with an assessment whether it is competitive towards the business of the issuer, along with an indication whether such person participates in a competitive company as a partner in a registered partnership or other types of partnership, a member of the governing bodies in a corporate organization, or whether such person participates in another
competitive legal person as a member of its governing bodies:Not applicable6) Information about a record of the managing person in the Insolvent Debtor Register kept in accordance of the Law on National Court Register:Not applicableMr. Jonathan Chissick1) Appointment date of the managing person:Appointment resolution passed on 24 February 2014. Appointment took effect on 28 February 2014. 2) Name and family name of the appointed managing person:Mr. Jonathan Chissick3) Position of the managing person in the issuer?s company:Member of the Board of Directors, Non-Executive Director 4) Education, qualifications and previous positions including professional carrierFrom 1997 until 2004 Jonathan Chissick was a president of International Theatrical Distribution and Marketing of DREAMWORKS SKG, London and Los Angeles and was Supervisor of UIP (Paramount/Universal/MGM) between 1991 and 1997 in Israel. Between 1980 and 1990 he held managerial position in Hoyts Corporation in Sydney, Australia. From 1972 until 1980 Mr.
Chissick worked in United Artists (New York, Tel-Aviv, Sydney and London). Jonathan Chissick is currently a consultant to Screen Australia (a government body) and various producers and filmmakers. He is also a lecturer at AFTRS (Australian Film, Television and Radio School) and the Sam Spiegel Film and Television School (Jerusalem). 5) Indication of other activity performed outside the issuer?s business with an assessment whether it is competitive towards the business of the issuer, along with an indication whether such person participates in a competitive company as a partner in a registered partnership or other types of partnership, a member of the governing bodies in a corporate organization, or whether such person participates in another competitive legal person as a member of its governing bodies:Not applicable6) Information about a record of the managing person in the Insolvent Debtor Register kept in accordance of the Law on National Court Register:Not applicableMr. A. Frank Pierce1) Appointment date
of the managing person:Appointment resolution passed on 24 February 2014. Appointment took effect on 28 February 2014. 2) Name and family name of the appointed managing person:Mr. A. Frank Pierce3) Position of the managing person in the issuer?s company:Member of the Board of Directors, Non-Executive Director 4) Education, qualifications and previous positions including professional carrierFrank Pierce has, since 1996, worked as a consultant providing services related to the international motion picture distribution. Between 1954 and 1972, he held various executive positions with Columbia Pictures International, Paramount Pictures International and Cinema International Corporation. From 1972 to 1993, he served as Vice President of Europe for Warner Brothers Theatrical Distributions and from 1993 to 1996 as Senior Vice President for European Theatrical Distributions, Time Warner Entertainment. Frank Pierce currently serves as director of Luna Productions, Limited, a UK subsidiary of New Regency Productions,
Inc., as director of The Todd-AO Corporation, a U.S. company, and as President of Frank Pierce Partners, International Theatrical Representation. He received his B.A. and M.A. from Boston College in the United States. Frank Pierce meets the independence criteria under the Articles of Association of the Company.5) Indication of other activity performed outside the issuer?s business with an assessment whether it is competitive towards the business of the issuer, along with an indication whether such person participates in a competitive company as a partner in a registered partnership or other types of partnership, a member of the governing bodies in a corporate organization, or whether such person participates in another competitive legal person as a member of its governing bodies:Not applicable6) Information about a record of the managing person in the Insolvent Debtor Register kept in accordance of the Law on National Court Register:Not applicableLegal grounds: Article 5:53 and subsequent of the Dutch Act of
28 September 2006 on rules regarding the financial markets and their supervision (Act on Financial Supervision ? Wft.) in conjunction with Articles 56.1.2 and 56.6 of the Act on Public Offerings, Conditions governing the Introduction of Financial Instruments to Organized Trading and on Public Companies of 29 July 2005. | |

RAPORT BIEŻĄCY
MESSAGE (ENGLISH VERSION)
INFORMACJE O PODMIOCIE
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

d1zvxim

| | | CINEMA CITY INTERNATIONAL N.V. | | | | | |
| --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- |
| | | (pełna nazwa emitenta) | | | | | |
| | | CCI | | Usługi inne (uin) | | | |
| | | (skrócona nazwa emitenta) | | (sektor wg. klasyfikacji GPW w W-wie) | | | |
| | | | | Amsterdam | | | |
| | | (kod pocztowy)
| | (miejscowość) | | | |
| | | (ulica) | | (numer) | | | |
| | | (telefon) | | | (fax) | | |
| | | (e-mail) | | | (www) | | |
| | | NL 803950408.B01 | | NL 803950408.B01 | | | |
| | | (NIP) | | | (REGON) | | |

RAPORT BIEŻĄCY
MESSAGE (ENGLISH VERSION)
INFORMACJE O PODMIOCIE
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2014-02-28 Nissim Nisan Cohen Pełnomocnik

RAPORT BIEŻĄCY
MESSAGE (ENGLISH VERSION)
INFORMACJE O PODMIOCIE
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

d1zvxim
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1zvxim