CD Projekt przybliża się do rynku mobilnego, testuje 'The Witcher Battle Arena'
Warszawa, 05.09.2014 (ISBnews) - CD Projekt Red z Grupy CD Projekt rozpoczyna zamknięte beta testy gry mobilnej ?The Witcher Battle Arena". To kluczowy etap projektu, dzięki któremu CD Projekt wchodzi na rynek gier mobilnych, podała spółka.
05.09.2014 | aktual.: 05.09.2014 12:38
"'The Witcher Battle Arena' to dla grupy istotny projekt. Dzięki niemu wejdziemy w nowy, bardzo dynamicznie rosnący obszar biznesowy, co od pewnego czasu było naszym celem strategicznym" - powiedział prezes CD Projekt Adam Kiciński, cytowany w komunikacie.
Zaprojektowana przez CD Projekt Red, stworzona we współpracy z Fuero Games, gra będzie miała premierę w IV kw. 2014 roku na platformach: iOS, Android, Windows Phone i Windows (tablety). Planowane są również aktualizacje, które rozbudują rozgrywkę zarówno o nowe postaci, jak i tryby gry. Dzięki temu, że gra jest udostępniana jako serwis, może być rozbudowywana proporcjonalnie do swojego sukcesu, co umożliwia m.in. bezpieczną kontrolę kosztów przedsięwzięcia i minimalizuje ryzyko biznesowe, podano również.
"Projekt zrealizowano w popularnym modelu F2P (free to play), który nie wymaga od gracza zakupu tytułu ani płacenia abonamentu. Twórcom zależało szczególnie na uczciwości rozgrywki i zachowaniu równości szans, dlatego gra nie zawiera mechanizmów typu 'płać, by wygrać', a wszystkie jej elementy składowe można odblokować poprzez udział w rozgrywkach" - czytamy dalej.
W skład Grupy CD Projekt wchodzą: CD Projekt RED - deweloper gier wideo z gatunku RPG, GOG - globalna platforma cyfrowej dystrybucji gier oraz CDP.pl - cyfrowy dystrybutor gier wideo (m. in.: Blizzard, Sega) oraz filmów (m. in.: Disney, Discovery) w Polsce.
(ISBnews)