Trwa ładowanie...
d371utm
media
09-01-2009 09:50

Cennikowe wpływy reklamowe TVN w '08 wzrosły o 30,7 proc. do 2,86 mld zł

9.1.Warszawa(PAP) - Cennikowe wpływy reklamowe TVN w 2008 roku
wzrosły o 30,7 proc. do 2,86 mld zł. Stacja została liderem i
wyprzedziła telewizję Polsat, której wpływy wzrosły o...

d371utm
d371utm

9.1.Warszawa(PAP) - Cennikowe wpływy reklamowe TVN w 2008 roku wzrosły o 30,7 proc. do 2,86 mld zł. Stacja została liderem i wyprzedziła telewizję Polsat, której wpływy wzrosły o 22,5 proc. do 2,75 mld zł - wynika z danych TNS OBOP dla Wirtualnemedia.pl.

W ubiegłym roku wpływy reklamowe straciły kanały telewizji publicznej. Cennikowe wpływy reklamowe TVP1 spadły o 4,5 proc. do 1,49 mld zł, a TVP2 zmniejszyły się do o 9,4 proc. do 976 mln zł.

TV Puls uplasował się na szóstym miejscu za AXN, a jego wpływy z reklam wzrosły o 219 proc. do 272 mln zł. TVN24 był ósmy za TV4, a jego wpływy reklamowe wzrosły o 10,83 proc. do 205 mln zł.(PAP)

epo/ gor/

d371utm
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d371utm