Trwa ładowanie...
da31pon

Cyfrowy Polsat szacuje 6,6-proc. wzrost rynku reklamy telewizyjnej w latach 2010-12

16.05. Warszawa (PAP) - Cyfrowy Polsat przewiduje, że średnioroczna, składana stopa wzrostu rynku reklamy telewizyjnej w Polsce w latach 2010-12 wyniesie 6,6 proc., dzięki...

da31pon
da31pon

16.05. Warszawa (PAP) - Cyfrowy Polsat przewiduje, że średnioroczna, składana stopa wzrostu rynku reklamy telewizyjnej w Polsce w latach 2010-12 wyniesie 6,6 proc., dzięki spodziewanej kontynuacji wzrostu PKB - poinformowała spółka w komunikacie do wyników.

Cyfrowy Polsat, po zakończeniu nabycia Telewizji Polsat 20 kwietnia 2011 roku, oczekuje, że większość wpływów segmentu telewizyjnego będzie pochodzić ze sprzedaży czasu antenowego na reklamy i pasma sponsoringowe w kanałach telewizyjnych.

"Znajdujemy się w położeniu umożliwiającym czerpanie korzyści z przewidywanego wzrostu rynku reklamy. Wierzymy, że rynek reklamy telewizyjnej będzie rósł dzięki prognozowanemu wzrostowi dochodu rozporządzalnego polskiego konsumenta. Zenith przewiduje, że w 2011 roku całkowite wydatki netto na reklamę wzrosną o 5,1 proc. Na podstawie danych Zenith, szacujemy, że średnioroczna składana stopa wzrostu rynku reklamy telewizyjnej w Polsce wyniesie 6,6 proc. w latach 2010 - 2012, w wyniku oczekiwanego utrzymującego się wzrostu PKB w Polsce" - podała spółka.

"Zważywszy na to, że telewizja jest bardzo efektywnym medium reklamowym i biorąc pod uwagę relatywnie niski poziom wydatków na reklamę w Polsce na mieszkańca i jako odsetek PKB w porównaniu do innych rynków europejskich, wierzymy, że rynek reklamy telewizyjnej w Polsce charakteryzuje się dużym potencjałem wzrostu" - dodano. (PAP)

jow/ ana/

da31pon
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
da31pon