Cyfrowy Polsat zadba o ustabilizowanie bazy klientów w II półroczu
Warszawa, 26.08.2015 (ISBnews) - Cyfrowy Polsat wprowadzi nową odsłonę programu SmartDOM na początku sezonu jesiennego, poinformował prezes Tomasz Gillner-Gorywoda. W II półroczu operator będzie pracował nad stabilizacją bazy klientów.
26.08.2015 | aktual.: 26.08.2015 13:53
"Na jesieni pojawi się nowa odsłona SmartDOM. Wrócimy do haseł z pierwszej wersji tego programu, które okazały się nośne i atrakcyjne dla klientów. W ramach nowej odsłony m.in. zwiększymy liczbę produktów rabatowych do 6" - powiedział Gillner-Gorywoda podczas konferencji prasowej.
Grupa ma 791 tys. klientów usługi SmartDOM.
Baza klientów kontraktowych po I półroczu to 6 mln. Według słów prezesa Cyfrowego Polsatu, na poziom ten wpłynęła kumulacja liczby klientów z kończącymi się kontraktami, przy jednoczesnym zmniejszeniu długości okresu wypowiedzenia.
"Naszym celem na II półrocze jest ustabilizowanie bazy. Jesteśmy po apogeum kumulacji i krzywa powinna być już wypłaszczona do końca roku" - wskazał Gillner-Gorywoda.
Cyfrowy Polsat i Polkomtel to zintegrowana grupa medialno-telekomunikacyjna kontrolowana przez Zygmunta Solorza Żaka.
(ISBnews)