"Czekamy na was przy urnach". Włoski zakład pogrzebowy nie boi się mocnych reklam
Pracownicy branży pogrzebowej często podkreślają, że są wesołymi ludźmi. Włosi przeszli od słów do czynów i w efekcie dostajemy mocne hasła reklamowe, często w odniesieniu do aktualnych wydarzeń.
27.11.2019 | aktual.: 27.11.2019 09:56
Możecie kojarzyć z mediów społecznościowych Zakład Pogrzebowy A.S. Bytom. Zasłynęli bardzo ciekawymi, kontrowersyjnymi i często zabawnymi postami odnoszącymi się do branży funeralnej. Ku rozpaczy dużej części użytkowników, A.S. Bytom jest fikcyjny.
Przykładowy post nieistniejącego Zakładu Pogrzebowego A.S. Bytom.
Ale okazuje się, że istnieje jego włoski odpowiednik i to nie tylko w sieci. Taffo Funeral Services lubi prawdziwie grobowy humor i mocne reklamy.
Reklama mówi, że "Istnieją dwa typy mężczyzn. Ci, którzy szanują kobiety". I ci po lewej
"Nie przesadzaj z FaceApp" - reklama w odniesieniu do popularnej aplikacji na telefon, za pomocą której można było się postarzyć.
Reklama w kontekście włoskich wyborów - "Czekamy na was przy urnach".
Innym razem pracownicy zrobili zdjęcia "laleczki Chucky" w różnych miejscach zakładu.
Teraz tylko czekać, aż któryś polski zakład pogrzebowy (istniejący w rzeczywistości) podchwyci pomysł na marketing.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl