Dealz chce być jak Żabka. W ofercie hot dogi i kawa

Sieć Dealz rozpoczęła testy nowej strefy gastronomicznej z posiłkami na ciepło i daniami gotowymi w lodówkach – poinformował serwis wiadomoscihandlowe.pl.

Grupa Pepco wprowadza ofertę gastronomiczną do Dealz
Grupa Pepco wprowadza ofertę gastronomiczną do Dealz
Źródło zdjęć: © WP | Agata Wołoszyn
oprac. PAM

14.07.2023 | aktual.: 14.07.2023 12:08

Jak czytamy, nowa oferta testowana jest w sklepie Dealz przy ul. Półwiejskiej w Poznaniu, gdzie klienci mają możliwość skorzystania ze strefy gastronomicznej.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Dealz testuje sprzedaż ciepłych posiłków

Sieć wprowadza do dotychczasowej oferty spożywczej ciepłe posiłki i dania na wynos dostępne dla klientów w lodówkach. W ofercie gastronomicznej testowego sklepu znajdują się m.in: hot dogi, słodkie wypieki, zestawy posiłków, obiady, a także kawa.

Dealz nie zmieni się w Pepco

Jak przypominają Wiadomości Handlowe, w czerwcu Grupa Pepco, która jest właścicielem sklepów Dealz, "doszła do wniosku, że istnieje kilka kluczowych punktów dotyczących przyszłości tej marki". 

Pierwszym z nich jest nieprzekształcanie sklepów Dealz w Pepco, jak miało to miejsce w Hiszpanii i Irlandii. Grupa planuje też, że do końca grudnia 2023 r. będzie miała w Polsce 300 sklepów - obecnie jest to koło 200 sklepów.

Najgorsze już za nami?

W czwartek Grupa Pepco podała, że przeprowadziła szczegółowe badania rynków w Polsce, Rumunii i Włoszech na temat odczuć konsumentów i tego, jak reagują na różne presje. - Dobra wiadomość jest taka, że w Polsce i Rumunii konsumenci wierzą, że najgorsze za nimi. To prawdopodobnie częściowo efekt tego, że inflacja zaczęła zmierzać we właściwym kierunku – przekazał Trevor Masters, dyrektor generalny Grupy Pepco, podczas telekonferencji. Klienci nie zmienili jeszcze swoich nawyków zakupowych, ale są pozytywnie nastawieni na przyszłość.

Źródło artykułu:PAP
pepcosklephandel
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (5)