Trwa ładowanie...
d1h1znr

Delko rezygnuje z programu budowy własnej sieci sklepów detalicznych

26.03. Warszawa (PAP) - Delko, spółka zajmująca się dystrybucją produktów chemii gospodarczej rezygnuje z projektu budowy własnej sieci sklepów detalicznych na rzecz rozwoju...

d1h1znr
d1h1znr

26.03. Warszawa (PAP) - Delko, spółka zajmująca się dystrybucją produktów chemii gospodarczej rezygnuje z projektu budowy własnej sieci sklepów detalicznych na rzecz rozwoju detalicznej sieci sklepów franczyzowych - poinformowała spółka w poniedziałkowym komunikacie.

"Zarząd Delko (...) podjął uchwałę o rezygnacji z programu budowy własnej sieci sklepów detalicznych i skoncentrowaniu zaoszczędzonych sił i środków na rozwoju detalicznej sieci sklepów franczyzowych" - napisano w komunikacie.

We wrześniu 2011 roku spółka zapowiadała wprowadzenie nowego modelu sklepów wielobranżowych. Dawid Hersze, wiceprezes Delko, w listopadzie 2011 roku informował o planach otworzenia 12 sklepów w ramach własnej sieci detalicznej.

Dystrybucja produktów Delko prowadzona jest za pośrednictwem 19 dystrybutorów - hurtowni zlokalizowanych w różnych regionach kraju. Właściciele tych hurtowni są jednocześnie akcjonariuszami Delko. Sześć hurtowni wchodzi w skład grupy kapitałowej Delko: Delko RDT Księżycowa, Delko Otto, Nika, Ama, Frog MS Delko oraz Cosmetics. (PAP)

kam/ ana/

d1h1znr
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1h1znr