Dinozaurowy szał w marketach. Sieci promują się na prehistorii

POLOzaury w POLOmarkecie, a może Lidlozaury od Lidla? Sieci mają swoją odpowiedź na biedronkowe słodziaki.

Lidl i Polomarket postawiły na dinozaury.
Źródło zdjęć: © mat.prasowe | WP.PL
Przemysław Ciszak

Pterodaktyl Riko, Tyranozaur Tyerk, Welociraptor Welcia, Plezjozaur Plodi, Spinozaur Spinka, Kentrozaur Kenzo, Kanrotarur Karotka i Triceratops Triki to nowi bohaterowie kampanii promocyjnej Lidla. 10 figurek z Lidlozaurów z pieczątkami sieć będzie rozdawać przez miesiąc, zaczynając od najbliższego poniedziałku

Trudno oprzeć się wrażeniu, że promocja Lidla to kolejna odpowiedź na sukces największego konkurenta niemieckiej sieci - Biedronki i jej Gangu Słodziaków. Lidl nie ogranicza się w swojej akcji do samych figurek.

Nawiązania do nowych bohaterów mają pojawiać się również w innych produktach. Motyw ma być powielany choćby na pościeli, plecakach, grach karcianych czy książkach.

Lidl jednak to nie jedyny market, który stawia na prehistorię. Od dwóch tygodni trwa promocja w POLOmarkecie, w której rolę maskotek również grają dinozaury.

- Wyniki pierwszych tygodni akcji zdecydowanie nas satysfakcjonują. POLOzaury przypadły do gustu naszym klientom. Liczba wydawanych znaczków i maskotek utwierdza nas w przekonaniu, że program realizuje naprawdę ważną i potrzebną misję - przekonuje Jarosław Brudnicki członek zarządu i dyrektor zakupów POLOmarket.

Market zresztą zadbał, by pluszakom towarzyszyła cała akcja marketingowa. Przygody POLOzaurów można bowiem śledzić również animowanych filmach, które wyświetlane są w sieci lokalnych kin, multipleksach, tematycznych stacjach telewizyjnych oraz w internecie na kanale YouTube.

- Warto też przypomnieć, że POLOmarket wizerunek dinozaurów umieszcza na swoich produktach food dedykowanych dzieciom już od kilku lat. Ale to oczywiście nie koniec. Nasze POLOzaury pojawią się także na wielu innych produktach nonfood’owych dla dzieci z przeznaczeniem zarówno jako nagrody w akcjach lojalnościowym oraz do sprzedaży w ramach stałego asortymentu - podkreśla Jarosław Brudnicki.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przezdziejesie.wp.pl

Wybrane dla Ciebie
Biedronka zmienia godziny otwarcia. Ważny komunikat dla klientów
Biedronka zmienia godziny otwarcia. Ważny komunikat dla klientów
Kurierzy DPD oburzeni. Chodzi o pracę w Wigilię
Kurierzy DPD oburzeni. Chodzi o pracę w Wigilię
Boom na nieruchomości w Hiszpanii. Polacy otarli się o rekord
Boom na nieruchomości w Hiszpanii. Polacy otarli się o rekord
Podwyżka o 900 proc. O takie kwoty wzrosną ceny napojów od 1 stycznia
Podwyżka o 900 proc. O takie kwoty wzrosną ceny napojów od 1 stycznia
Kupiłeś rower po okazyjnej cenie? Możesz mieć kłopot
Kupiłeś rower po okazyjnej cenie? Możesz mieć kłopot
Kupowali leki i sprzedawali drożej za granicą. Jest akt oskarżenia
Kupowali leki i sprzedawali drożej za granicą. Jest akt oskarżenia
Studniówka 2026. Zawrotne koszty imprezy. Tyle kosztuje "talerzyk"
Studniówka 2026. Zawrotne koszty imprezy. Tyle kosztuje "talerzyk"
Wysłała ptaka pocztą. Nie przeżył. Prokuratura chce kary dla 49-latki
Wysłała ptaka pocztą. Nie przeżył. Prokuratura chce kary dla 49-latki
Wcześniejsza emerytura dla tej grupy? "Pominięto nas"
Wcześniejsza emerytura dla tej grupy? "Pominięto nas"
Żabka przebiła Biedronkę i Lidla. Oto nowa propozycja dla klientów oddających butelki
Żabka przebiła Biedronkę i Lidla. Oto nowa propozycja dla klientów oddających butelki
Bank w Danii radzi, by wypłacać gotówkę. Podali kwotę
Bank w Danii radzi, by wypłacać gotówkę. Podali kwotę
Mały handel wymiera? Z ulic zniknęło tysiące sklepów
Mały handel wymiera? Z ulic zniknęło tysiące sklepów