Dinozaurowy szał w marketach. Sieci promują się na prehistorii

POLOzaury w POLOmarkecie, a może Lidlozaury od Lidla? Sieci mają swoją odpowiedź na biedronkowe słodziaki.

Dinozaurowy szał w marketach. Sieci promują się na prehistorii
Źródło zdjęć: © mat.prasowe | WP.PL
Przemysław Ciszak

05.03.2020 | aktual.: 05.03.2020 13:18

Pterodaktyl Riko, Tyranozaur Tyerk, Welociraptor Welcia, Plezjozaur Plodi, Spinozaur Spinka, Kentrozaur Kenzo, Kanrotarur Karotka i Triceratops Triki to nowi bohaterowie kampanii promocyjnej Lidla. 10 figurek z Lidlozaurów z pieczątkami sieć będzie rozdawać przez miesiąc, zaczynając od najbliższego poniedziałku

Trudno oprzeć się wrażeniu, że promocja Lidla to kolejna odpowiedź na sukces największego konkurenta niemieckiej sieci - Biedronki i jej Gangu Słodziaków. Lidl nie ogranicza się w swojej akcji do samych figurek.

Nawiązania do nowych bohaterów mają pojawiać się również w innych produktach. Motyw ma być powielany choćby na pościeli, plecakach, grach karcianych czy książkach.

Lidl jednak to nie jedyny market, który stawia na prehistorię. Od dwóch tygodni trwa promocja w POLOmarkecie, w której rolę maskotek również grają dinozaury.

- Wyniki pierwszych tygodni akcji zdecydowanie nas satysfakcjonują. POLOzaury przypadły do gustu naszym klientom. Liczba wydawanych znaczków i maskotek utwierdza nas w przekonaniu, że program realizuje naprawdę ważną i potrzebną misję - przekonuje Jarosław Brudnicki członek zarządu i dyrektor zakupów POLOmarket.

Market zresztą zadbał, by pluszakom towarzyszyła cała akcja marketingowa. Przygody POLOzaurów można bowiem śledzić również animowanych filmach, które wyświetlane są w sieci lokalnych kin, multipleksach, tematycznych stacjach telewizyjnych oraz w internecie na kanale YouTube.

- Warto też przypomnieć, że POLOmarket wizerunek dinozaurów umieszcza na swoich produktach food dedykowanych dzieciom już od kilku lat. Ale to oczywiście nie koniec. Nasze POLOzaury pojawią się także na wielu innych produktach nonfood’owych dla dzieci z przeznaczeniem zarówno jako nagrody w akcjach lojalnościowym oraz do sprzedaży w ramach stałego asortymentu - podkreśla Jarosław Brudnicki.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przezdziejesie.wp.pl

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (6)
Zobacz także