Lidl odpowiada Biedronce. Wprowadza Leśne Lidlaki
Lidl wprowadza do swojej oferty maskotki łudząco podobne do Słodziaków największego konkurenta - Biedronki. Szykuje się kolejne starcie.
26.09.2019 | aktual.: 26.09.2019 10:42
Rywalizacja miedzy Lidlem a Biedronką trwa od lat. Obie sieci walczą o klientów tak cenami, jak i promocjami. Sukces kolejnej odsłony akcji Gangu Słodziaków skłonił niemiecką sieć do ponownego uruchomienia podobnego chwytu marketingowego.
Leśne Lidlaki to sówka, sarenka, jeżyk, czy króliczek, ale też wilk czy szop. Łącznie do oferty trafi osiem pluszaków. Kształtem i wielkością nie różnią się specjalnie od tych bierdronkowych.
Rodzice dostrzegą jednak różnicę w cenie. Lidl nie organizuje akcji lojalnościowej, w której trzeba byłoby zbierać naklejki czy punkty. Jak policzyliśmy niedawno, aby dostać w Biedronce Słodziaka, trzeba wydać minimum kilkaset złotych. Konkurencja będzie natomiast po prostu sprzedawać maskotki za 9,99 zł.
Przypomnijmy, że to nie pierwsza taka akcja Lidla. Dwa lata temu w odpowiedzi na Świeżaki, których Biedronka rozdała wówczas ponad 5 mln, sieć wprowadziła swoje Lidlaki z Ryneczku.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl