Dr. Kalliwoda rozpoczął rekomendowanie HydroPhi od 'kupuj' i wyceny 1,1 zł
Warszawa, 27.11.2014 (ISBnews) - Dr. Kalliwoda Research rozpoczęło rekomendowanie akcji HydroPhi Technologies Europe od zalecenia "kupuj" z wyceną 1,10 zł za akcję, wynika z raportu datowanego na 27 listopada.
27.11.2014 | aktual.: 27.11.2014 12:38
Rekomendację sporządzono przy cenie za akcję wynoszącej 0,60 zł.
"Jesteśmy przekonani, że HydroPhi Europe wygeneruje pierwsze przychody ze sprzedaży urządzeń HydroPlantTM po pozytywnym zakończeniu testów w spółce transportu publicznego we Wrocławiu w I kw. 2015 r. Dalsze tempo wzrostu przychodów będzie z znacznej mierze zależało od efektywności sieci dystrybucyjnej spółki i jej zdolności do wdrożenia kolejnych instalacji testowych w całym kraju. Jednakże ze względu na lokalizację sieci w obrębie przemysłu transportu autobusowego w Polsce, sądzimy, że znaczące przychody w tym zakresie pojawią się raczej szybko" - czytamy w raporcie.
Analitycy prognozują, że spółka wypracuje w tym roku 0,67 mln zł straty netto i 1,37 mln zł zysku w przyszłym roku, przy 0,40 mln zł zarówno w tym, jak i przyszłym roku.
HydroPhi Technologies Europe przeprowadził instalację pierwszych systemów technologii Hydroplant w Polsce w autobusach Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego we Wrocławiu (MPK Wrocław). Test, obejmujący jeden autobus pojedynczy i jeden przegubowy, potrwa do 15 lutego 2015.
HPTG jest spółką notowaną na rynku OTC w USA, działającą w branży 'clean technologies', specjalizuje się w tworzeniu i rozwijaniu systemów "Hydrogen Hybrid?", umożliwiających zmniejszenie zużycia paliwa oraz emisji spalin.
Spółka zależna emitenta HydroPhi Technologies Europe (HTE) jest wyłącznym dystrybutorem i licencjobiorcą technologii HydroPhi Technologies Group, Inc. w Europie. HTE otrzymała wyłączne prawa do wykorzystywania opatentowanej technologii HydroPlant na całą Europę, która polega na rozkładzie wody destylowanej na tlen i wodór oraz doprowadzeniu mieszanki do wlotu silnika autobusów i pojazdów ciężarowych, która działa jako katalizator spalania paliwa, zwiększający wydajność zużycia paliw do 30%, przy jednoczesnym zmniejszeniu emisji cząstek stałych do 60%.
(ISBnews)