WAŻNE
TERAZ

Nawrocki o rozporządzeniu Żurka. "Ostentacyjny akt bezprawia"

Dyrektywa PSD2. Trudny poniedziałek dla klientów niektórych banków

Spowolnione logowanie, brak okna do wpisania przesłanego kodu czy problemy z infolinią. Poniedziałek to prawdziwy dzień testu dla banków, które wdrożyły dyrektywę PSD2. Okazuje się, że nie wszystkie instytucje ten egzamin zaliczyły.

Dyrektywa PSD2 obowiązuje od soboty 14 września.
Źródło zdjęć: © Money.pl | Money.pl
Marcin Łukasik

Niektórzy użytkownicy mBanku zgłaszają problemy z dostaniem się do rachunku. Do tego proces logowania momentami przebiega w spowolnionym tempie.

"Od wczoraj to samo, na żadnej przeglądarce nie mogę się zalogować, a jak pokazuje ten błąd w aplikacji mobilnej to nie mogę niego wyjść, ok nie działa, i muszę wyjść do menu głównego" - napisał na Twitterze jeden z klientów.

W tym przypadku bank zasugerował przeinstalowanie aplikacji lub kontakt z mLinią. "Sprawdzimy z czego mogą wynikać te błędy" - napisano w odpowiedzi.

Obejrzyj: Banki przespały zmiany. "To okazja dla oszustów"

Z kolei klienci BOŚ Banku narzekają na utrudniony kontakt z infolinią. "Dla zwiększenia bezpieczeństwa wykonywanych przez Państwa operacji finansowych, wdrożyliśmy wymogi unijnej dyrektywy #PSD2, dotyczącej usług płatniczych.
Przepraszamy za wszystkie niedogodności z tym związane oraz wydłużony czas oczekiwania na połączenie z naszymi konsultantami" - odpisali przedstawiciele banku na Twitterze.

Na pewnie utrudnienia w nowej wersji logowania może natrafić część klientów Alior Banku. Niektórym z nich nie wyświetla się np. okno do wpisania kodu przesłanego SMS-em. Bank na bieżąco odpowiadał na swoim kanale na Twitterze, jak radzić sobie z usterkami"

"Dzisiaj miały miejsce prace serwisowe związane z PSD2. Prosimy, wyczyść dane przeglądarki i załaduj stronę ponownie. Następnie zaloguj się do bankowości."

"Obecnie trwają prace serwisowe związane z dyrektywą PSD2. Aktualizacja systemu Kantoru Walutowego potrwa do godziny 6:00 (16.09)."

"W przypadku problemów z otrzymywaniem wiadomości SMS prosimy o kontakt z naszą infolinią"

Czytelnicy portalu Bankier informowali również o problemach z przelewami, które miały występować w Nest Banku. "Wyskakuje, że przelew odrzucony, a jako powód błąd biznesowy" - podawał w szczegółach jeden z użytkowników.

Bank przyznał, że mierzy się z awarią, która powinna zostać usunięta w godzinach popołudniowych.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Wybrane dla Ciebie

Wzbudzili kontrowersje. Teraz zamykają lokale. "Zbyt odważny"
Wzbudzili kontrowersje. Teraz zamykają lokale. "Zbyt odważny"
Zostawili go z problemem na 36 tys. zł. Poszkodowanych może być więcej
Zostawili go z problemem na 36 tys. zł. Poszkodowanych może być więcej
Nowy system na parkingach Biedronki. Sieć wyjaśnia, na czym polega
Nowy system na parkingach Biedronki. Sieć wyjaśnia, na czym polega
Zbliża się masowa wycinka. Coraz bliżej kontrowersyjnej inwestycji
Zbliża się masowa wycinka. Coraz bliżej kontrowersyjnej inwestycji
Sensacja wśród turystów. W Tatrach mają nosić swoje odchody w workach
Sensacja wśród turystów. W Tatrach mają nosić swoje odchody w workach
Czeczeni mieli zastraszać kupców. Prokuratura chciała umorzenia sprawy
Czeczeni mieli zastraszać kupców. Prokuratura chciała umorzenia sprawy
Polacy kochają jej smak. Ulubiona ryba może zniknąć ze sklepów
Polacy kochają jej smak. Ulubiona ryba może zniknąć ze sklepów
Sprawdzili kilkanaście piekarników. Oto wyniki kontroli
Sprawdzili kilkanaście piekarników. Oto wyniki kontroli
Praca dla Polaków w Niemczech. Oto ile płacą za robotę przy bydle
Praca dla Polaków w Niemczech. Oto ile płacą za robotę przy bydle
Klienci rzucili się po nową kolekcję. Tłumy w Ikei. Sieć zabiera głos
Klienci rzucili się po nową kolekcję. Tłumy w Ikei. Sieć zabiera głos
Praca w Krakowie. Płacą nawet 20 tys.zł kierowcy
Praca w Krakowie. Płacą nawet 20 tys.zł kierowcy
Zmiany w prawie. Od nowego roku zakazy dotyczące ogrodzeń i bram
Zmiany w prawie. Od nowego roku zakazy dotyczące ogrodzeń i bram