Dzień Darmowej Dostawy, czyli kolejna okazja do tańszych zakupów

Dzień Darmowej Dotawy to kolejny już boom zakupowy i wielka gratka dla fanów e-zakupów. Już po raz 11 będziemy obchodzić Dzień Darmowej Dostawy, co oznacza, że 10 grudnia 2020 r. towary nabywane online nie będą obciążone kosztami dostawy.

Dzień Darmowej Dostawy, czyli kolejna okazja do tańszych zakupów.Dzień Darmowej Dostawy - kto skorzysta?
Źródło zdjęć: © Getty Images | Artur Widak, NurPhoto

Dzień Darmowej Dostawy - grudniowy peak zakupowy

Dzień Darmowej Dostawy ma ułatwić klientom podjęcie decyzji zakupowych. W raporcie przygotowanym przez firmy: Shopper i SMS API respondenci zapytani o to, co sprawia, że decydują się na zakupy w danym sklepie internetowym, najczęściej wskazywali atrakcyjną cenę (85,7 proc.), a w następnej kolejności darmową dostawę - 60,7 proc.. Inne czynniki to: wygodne metody płatności, czy opinie produktów w sieci. 

Kolejki w galeriach handlowych po ponownym otwarciu? Efekt obostrzeń

Grudzień jest ważnym, a zarazem intensywny miesiąc w roku kalendarzowym dla branży e-commerce. Wszyscy liczymy na jak najlepsze wyniki, które pozwolą nam z sukcesem zamknąć rok. Udział w akcjach, takich jak Dzień Darmowej Dostawy stymuluje naszych użytkowników do zakupu w sklepach internetowych. Jako partnerzy tegorocznej edycji, będziemy eksponować ofertę z darmową dostawą, we wszystkich serwisach Grupy Domodi - opowiada Paweł Piekarski, B2B Manager.

Dzień Darmowej Dostawy rośnie każdego roku w zaskakującym tempie. W tegorocznej edycji zapowiedziało swój udział już ponad 700 sklepów, a ilość produktów w ofercie sklepów przekroczyła już milion. Jak się okazuje, Polacy coraz chętniej kupują w e-commerce, a przez sytuację epidemiologiczną są bardziej skłonni zamówić towary czy usługi online, przez wzgląd na bezpieczeństwo i wygodę zakupów.

Potwierdza to również raport z badania przygotowanego przez Gemius Polska “E-commerce w Polsce 2020”, liczba e-konsumentów w Polsce wzrasta, już 72 proc. robi zakupy w sieci. Co ciekawe, największy procent kupujących jest w przedziale wieku: 35 - 48 (32 proc.), oraz 50+ (28 proc.).

 Sam Dzień Darmowej Dostawy służy wspieraniu polskiego e-handlu oraz promowaniu wśród Polaków nawyku kupowania online. Organizacja kampanii ma na celu także zwrócenie uwagi konsumentów na szereg korzyści, jakie stoją za robieniem internetowych zakupów: oszczędność pieniędzy i czasu, dostępność produktów, nieograniczony czas wyboru, czy możliwość pozostania w domu i skorzystania z darmowej dostawy. 

Dzień Darmowej Dotawy posiada grono partnerów medialnych, w poczet którego wchodzi m.in. Grupa Domodi i serwisy: domodi.pl, allani.pl i homebook.pl, Idosell oraz Imker.

Źródło artykułu: WP Finanse

Wybrane dla Ciebie

Niemiecka sieć rozkręca się w Polsce. Otworzy nowy sklep na Śląsku
Niemiecka sieć rozkręca się w Polsce. Otworzy nowy sklep na Śląsku
Jedna z najstarszych niemieckich marek rowerowych upada. Szuka ratunku
Jedna z najstarszych niemieckich marek rowerowych upada. Szuka ratunku
Grożą im zwolnienia grupowe. Powód? Radom tworzy nowy urząd pracy
Grożą im zwolnienia grupowe. Powód? Radom tworzy nowy urząd pracy
Mamy dwóch nowych lotto milionerów. Oto gdzie kupili losy
Mamy dwóch nowych lotto milionerów. Oto gdzie kupili losy
Zamykają kultowy bar w Warszawie. Szukają nowego miejsca
Zamykają kultowy bar w Warszawie. Szukają nowego miejsca
Godzina czekania. Chaos na lotnisku w Madrycie przez strajk
Godzina czekania. Chaos na lotnisku w Madrycie przez strajk
Spór o podwyżki. Związkowcy zapowiadają blokadę Chrzanowa
Spór o podwyżki. Związkowcy zapowiadają blokadę Chrzanowa
Nieprawidłowości w Nadleśnictwie Elbląg. Oto wyniki kontroli NIK
Nieprawidłowości w Nadleśnictwie Elbląg. Oto wyniki kontroli NIK
Dwa tygodnie czekania na polecony? Mieszkańcom puszczają nerwy
Dwa tygodnie czekania na polecony? Mieszkańcom puszczają nerwy
Wraca pomysł zakazanych słow. Bruksela chce tak pomóc rolnikom w Unii
Wraca pomysł zakazanych słow. Bruksela chce tak pomóc rolnikom w Unii
Wzięły L4 na ślub. Pracodawca wrzucił ich zdjęcia do sieci. "Podłość"
Wzięły L4 na ślub. Pracodawca wrzucił ich zdjęcia do sieci. "Podłość"
Za dużo obietnic? Klienci mogą być rozczarowani. Sklepy boją się 1 października
Za dużo obietnic? Klienci mogą być rozczarowani. Sklepy boją się 1 października