Dzień Darmowej Dostawy, czyli kolejna okazja do tańszych zakupów
Dzień Darmowej Dotawy to kolejny już boom zakupowy i wielka gratka dla fanów e-zakupów. Już po raz 11 będziemy obchodzić Dzień Darmowej Dostawy, co oznacza, że 10 grudnia 2020 r. towary nabywane online nie będą obciążone kosztami dostawy.
07.12.2020 | aktual.: 02.03.2022 18:25
Dzień Darmowej Dostawy - grudniowy peak zakupowy
Dzień Darmowej Dostawy ma ułatwić klientom podjęcie decyzji zakupowych. W raporcie przygotowanym przez firmy: Shopper i SMS API respondenci zapytani o to, co sprawia, że decydują się na zakupy w danym sklepie internetowym, najczęściej wskazywali atrakcyjną cenę (85,7 proc.), a w następnej kolejności darmową dostawę - 60,7 proc.. Inne czynniki to: wygodne metody płatności, czy opinie produktów w sieci.
Grudzień jest ważnym, a zarazem intensywny miesiąc w roku kalendarzowym dla branży e-commerce. Wszyscy liczymy na jak najlepsze wyniki, które pozwolą nam z sukcesem zamknąć rok. Udział w akcjach, takich jak Dzień Darmowej Dostawy stymuluje naszych użytkowników do zakupu w sklepach internetowych. Jako partnerzy tegorocznej edycji, będziemy eksponować ofertę z darmową dostawą, we wszystkich serwisach Grupy Domodi - opowiada Paweł Piekarski, B2B Manager.
Dzień Darmowej Dostawy rośnie każdego roku w zaskakującym tempie. W tegorocznej edycji zapowiedziało swój udział już ponad 700 sklepów, a ilość produktów w ofercie sklepów przekroczyła już milion. Jak się okazuje, Polacy coraz chętniej kupują w e-commerce, a przez sytuację epidemiologiczną są bardziej skłonni zamówić towary czy usługi online, przez wzgląd na bezpieczeństwo i wygodę zakupów.
Potwierdza to również raport z badania przygotowanego przez Gemius Polska “E-commerce w Polsce 2020”, liczba e-konsumentów w Polsce wzrasta, już 72 proc. robi zakupy w sieci. Co ciekawe, największy procent kupujących jest w przedziale wieku: 35 - 48 (32 proc.), oraz 50+ (28 proc.).
Sam Dzień Darmowej Dostawy służy wspieraniu polskiego e-handlu oraz promowaniu wśród Polaków nawyku kupowania online. Organizacja kampanii ma na celu także zwrócenie uwagi konsumentów na szereg korzyści, jakie stoją za robieniem internetowych zakupów: oszczędność pieniędzy i czasu, dostępność produktów, nieograniczony czas wyboru, czy możliwość pozostania w domu i skorzystania z darmowej dostawy.
Dzień Darmowej Dotawy posiada grono partnerów medialnych, w poczet którego wchodzi m.in. Grupa Domodi i serwisy: domodi.pl, allani.pl i homebook.pl, Idosell oraz Imker.