EDF chce wzmocnić markę na polskim rynku, ofertę kieruje do mniejszych firm

Warszawa, 02.09.2015 (ISBnews) - EDF Polska rozpoczął działania mające na celu zwiększenie rozpoznawalności marki na polskim rynku i wyjście z rabatową ofertą sprzedaży energii do licznego sektora mniejszych firm, poinformował dyrektor marketingu koncernu Artur Dominiak.

"Chcemy trafić do dedykowanej grupy klientów liczącej ok. 900 tys. firm zatrudniających do 10 pracowników. Tylko 9% z nich dotychczas zmieniło sprzedawcę energii. Dlatego uważamy, że jest to zaniedbany segment, a przy tym grupa bardzo atrakcyjna liczebnie i bardzo niezaspokojona, jeśli chodzi o ofertę sprzedaży energii" - powiedział Dominiak podczas spotkania z dziennikarzami.

Wskazał, że docelowa grupa potencjalnych klientów koncernu to firmy zużywające do 10 megawatogodzin energii rocznie z branż usługowej i handlowej.

"Chcemy pokazać, że można zaoszczędzić na energii. W naszej ofercie dla segmentu MSP przez pierwsze 6 miesięcy energia od EDF będzie za pół ceny dla firm, czyli w efekcie 16 gr za kilowatogodzinę w nadchodzącym okresie jesienno-zimowym. Oszczędności z tym okresie w porównaniu do konkurencji sięgają więc prawie 2/3 ceny energii i do 20% po okresie rabatu. Oferta rusza 7 września. W pierwszej fazie kampanii liczymy na ok. 1 tys. nowych klientów z docelowego segmentu" - dodał dyrektor marketingu EDF.

W ciągu sześciu miesięcy od rozpoczęcia sprzedaży energii do sektora MSP EDF Polska ma 180 GWh zakontraktowanej energii, bazę 1 tys. większych firm, korzystających z 2 tys. punktów poboru energii.

EDF ma 10-proc. udział w rynku energii elektrycznej i 15-proc. udział w rynku ciepła sieciowego w Polsce.

(ISBnews)

Źródło artykułu:ISBnews

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)