EDF chce wzmocnić markę na polskim rynku, ofertę kieruje do mniejszych firm
Warszawa, 02.09.2015 (ISBnews) - EDF Polska rozpoczął działania mające na celu zwiększenie rozpoznawalności marki na polskim rynku i wyjście z rabatową ofertą sprzedaży energii do licznego sektora mniejszych firm, poinformował dyrektor marketingu koncernu Artur Dominiak.
02.09.2015 | aktual.: 02.09.2015 14:08
"Chcemy trafić do dedykowanej grupy klientów liczącej ok. 900 tys. firm zatrudniających do 10 pracowników. Tylko 9% z nich dotychczas zmieniło sprzedawcę energii. Dlatego uważamy, że jest to zaniedbany segment, a przy tym grupa bardzo atrakcyjna liczebnie i bardzo niezaspokojona, jeśli chodzi o ofertę sprzedaży energii" - powiedział Dominiak podczas spotkania z dziennikarzami.
Wskazał, że docelowa grupa potencjalnych klientów koncernu to firmy zużywające do 10 megawatogodzin energii rocznie z branż usługowej i handlowej.
"Chcemy pokazać, że można zaoszczędzić na energii. W naszej ofercie dla segmentu MSP przez pierwsze 6 miesięcy energia od EDF będzie za pół ceny dla firm, czyli w efekcie 16 gr za kilowatogodzinę w nadchodzącym okresie jesienno-zimowym. Oszczędności z tym okresie w porównaniu do konkurencji sięgają więc prawie 2/3 ceny energii i do 20% po okresie rabatu. Oferta rusza 7 września. W pierwszej fazie kampanii liczymy na ok. 1 tys. nowych klientów z docelowego segmentu" - dodał dyrektor marketingu EDF.
W ciągu sześciu miesięcy od rozpoczęcia sprzedaży energii do sektora MSP EDF Polska ma 180 GWh zakontraktowanej energii, bazę 1 tys. większych firm, korzystających z 2 tys. punktów poboru energii.
EDF ma 10-proc. udział w rynku energii elektrycznej i 15-proc. udział w rynku ciepła sieciowego w Polsce.
(ISBnews)