Trwa ładowanie...
pracownik
27-01-2009 10:13

Eurocash motywuje swoich menedżerów

Spółka Eurocash poinformowała, że trzech członków zarządu skorzystało z możliwości wykupu obligacji, które dają im pierwszeństwo zakupu akcji nowej emisji po cenie około dwa razy niższej od obecnych notowań Eurocashu.

Eurocash motywuje swoich menedżerówŹródło: Jupiterimages
d3ig5hh
d3ig5hh

W związku z udziałem w II Programie Motywacyjnym trzech członków zarządu Eurocashu kupiło za symboliczne kwoty, wynoszące od około 68 do niecałych 200 zł obligacje swojej firmy. Obligacje te dają prawo pierwokupu akcji z planowanej emisji. Jednocześnie członkowie zarządu Eurocashu zapisali się na ponad milion akcji, które będą przydzielane po cenie 4,32 zł za sztukę. Dziś cena akcji Eurocashu na GPW wynosiła 8,7 zł. Łatwo wie c wyliczyć, że premia dla członków zarządu wyniosłaby około 4,5 mln zł.

Największa część przypadnie członkowi zarządu, który zapisał się na 498 550 akcji serii C. Inny członek zarządu chciałby objąć 400 tys. Akcji, a ostatni z trójki 157 tys. akcji. Program Motywacyjny, o którym mowa został przyjęty Uchwałą Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia 14 września 2004 r.

Eurocash poinformował też, że 22 stycznia otrzymał decyzję Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych o dopuszczeniu do obrotu giełdowego na rynku podstawowym do 3.193.550 akcji zwykłych na okaziciela serii C o wartości nominalnej 1 zł każda.

Eurocash podaje wyniki sprzedaży Delikatesów Centrum

Eurocash poinformował też w osobnym raporcie, że w 26 stycznia br. otrzymał od Eurocash Franszyza Sp. z o.o. (spółki zależnej Eurocash) informację o wynikach sprzedaży sklepów należących do sieci franczyzowej "Delikatesy Centrum". Obroty brutto sklepów zrzeszonych w sieci franczyzowej "Delikatesy Centrum" w 2008 r. wyniosły 1,7 mld zł (wzrost o 40 proc. w porównaniu z rokiem 2007). Sprzedaż detaliczna sklepów należących do sieci franczyzowej "Delikatesy Centrum" dla stałej liczby placówek (bez uwzględnienia nowych, otwartych w 2008 r. ) wzrosła w 2008 r. o 17,0 proc. Średni roczny obrót brutto z 1 metra kwadratowego sklepów należących do sieci franczyzowej "Delikatesy Centrum" wyniósł: 27 400 zł (dla sklepów działających w sieci powyżej 2 lat) oraz 26 000 zł (średni obrót wszystkich sklepów, łącznie z nowymi sklepami). Na dzień 31.12.2008 r. w skład sieci franczyzowej Delikatesy Centrum wchodziło 376 sklepów.

JS

d3ig5hh
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3ig5hh