ycipk-2jp24c
Zamieszczone na stronach internetowych portalu WP.PL materiały sygnowane skrótem "PAP" stanowią element Serwisów Informacyjnych PAP, będących bazami danych, których producentem i wydawcą jest Polska Agencja Prasowa S.A. z siedzibą w Warszawie, chronionych przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Powyższe materiały wykorzystywane są przez WP.PL na podstawie stosownej umowy licencyjnej. Jakiekolwiek ich wykorzystywanie przez użytkowników portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, jest zabronione. PAP S.A. zastrzega, iż dalsze rozpowszechnianie materiałów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. b) ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, jest zabronione.
zakupy przez internet

Facebook nakręca firmom sprzedaż. Internauci kupują jak szaleni

Użytkownicy, którzy obserwują marki w mediach społecznościowych, kupują pięć razy częściej - informuje "Puls Biznesu".
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
Facebook nakręca firmom sprzedaż. Internauci kupują jak szaleni
(Fot: kaboompics/CC0 Public Domain/pixabay)
ycipk-2jp24c

Internauci chcą mieć możliwość kupowania za pośrednictwem mediów społecznościowych, wynika z raportu Izby Gospodarki Elektronicznej "Lubię to czy Kupuję to", opracowanego na podstawie badania przeprowadzonego przez Mobile Institute.

38 proc. użytkowników mediów społecznościowych deklaruje, że skorzystało już z przycisku "kup", a według 61 proc. to przydatna lub bardzo przydatna funkcja.

W odniesieniu do marek internauci nie pozostają biernymi obserwatorami, ale bardzo często wchodzą z nimi w interakcje, wykorzystując różne funkcjonalności serwisów, jak choćby przycisk "kup".

ycipk-2jp24c

Korzysta z niego 38 proc. respondentów - w przypadku osób, które lubią marki w social mediach, jest to 59 proc., zaś w przypadku tych, którzy deklarują, że "nie lajkują" marek - 23 proc. Najczęściej w celu zakupów wykorzystywany jest Facebook (60 proc.).

Użytkownicy, którzy obserwują marki w mediach społecznościowych, kupują produkty aż 5 razy częściej. Co więcej, 44 proc. użytkowników przyznaje, że dokonało zakupu produktu, którego wcześniej nie rozważało, a 40 proc. kupiło produkt innej marki niż planowało, właśnie pod wpływem informacji znalezionej w sieci.

Jedziesz własnym autem i nie płacisz za paliwo. To BlaBlaCar. Wypróbuj!

Polub WP Finanse
0
komentarze
Głosuj
Głosuj
0
Wow!
0
Ważne
0
Słabe
0
Straszne
Trwa ładowanie
.
.
.

ycipk-2jp24c

ycipk-2jp24c
ycipk-2jp24c