Fundusz zarządzany przez MCI Management zainwestował w sklep internetowy Frisco.pl

26.01. Warszawa (PAP) - Helix Ventures Partners, fundusz venture capital zarządzany przez MCI Management zainwestował w sklep internetowy Frisco.pl. Fundusz docelowo chce mieć...

26.01.2012 | aktual.: 26.01.2012 15:08

26.01. Warszawa (PAP) - Helix Ventures Partners, fundusz venture capital zarządzany przez MCI Management zainwestował w sklep internetowy Frisco.pl. Fundusz docelowo chce mieć większościowe udziały w spółce - poinformowali przedstawiciele spółek na czwartkowej konferencji.

"We Frisco.pl zainwestowaliśmy obecnie kilka milionów złotych i posiadamy mniejszościowy pakiet udziałów. Jednak docelowo chcemy posiadać pakiet większościowy, całkowity koszt inwestycji wyniesie prawdopodobnie kilkanaście milionów złotych" - powiedział na konferencji Michał Nowis z MCI.

"Spółka Frisco.net wpisuje się w naszą strategię, która zakłada inwestycje w sektor e-commerce. Obecnie przychody wszystkich spółek e-commerce w których mamy udziały znacznie przekroczyły w sumie poziom 300 mln euro" - dodał.

Prezes MCI Management Tomasz Czechowicz dodał, że transakcja ma charakter dokapitalizowania spółki.

"Jest to kontynuacja procesu zapoczątkowanego przez naszą inwestycję w Morele.net. Celem inwestycji we Frisco.pl jest wsparcie ekspansji tej spółki tak, aby dynamicznie rosła rok do roku. Liczymy, że w momencie naszego wyjścia z tej inwestycji uda nam się osiągnąć znaczną stopę zwrotu" - powiedział Czechowicz.

Frisco.pl zamierza w kolejnych latach notować dwucyfrową dynamikę wzrostu przychodów ze sprzedaży.

"Rynek e-commerce w Polsce jest w trakcie dynamicznego wzrostu. Strategia Frisco.pl zakłada dalszy wzrost sprzedaży na rynku warszawskim, a w dalszej perspektywie również ekspansję na kolejne polskie aglomeracje. Liczę, że w kolejnych latach będziemy notować dwucyfrową dynamikę wzrostu przychodów" - powiedział Witold Ferenc, prezes Frisco.pl.

W 2011 roku przychody spółki sięgnęły poziomu 13 mln zł.

Frisco.pl zajmuje się sprzedażą i dostawą do domu produktów spożywczych oraz domowego użytku na terenie aglomeracji warszawskiej.(PAP)

kam/ asa/

Źródło artykułu:PAP
finansemci management sagiełda
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)