Generali usprawnia likwidację szkód komunikacyjnych

Grupa Generali z początkiem roku wprowadza kolejną innowację w zakresie likwidacji szkód komunikacyjnych.

24.03.2009 | aktual.: 12.10.2009 15:12

Grupa Generali z początkiem roku wprowadza kolejną innowację w zakresie likwidacji szkód komunikacyjnych.

Firma uruchamia sieć placówek partnerskich odpowiedzialnych za wstępny proces likwidacji szkody, począwszy od przyjęcia zgłoszenia od klienta, poprzez wycenę kosztów naprawy, udostępnienie w określonych sytuacjach samochodu zastępczego, aż po wykonanie kompleksowej, bezgotówkowej naprawy powypadkowej pojazdu. Obecnie Punkty Partnerskie Generali (PPG) działają na terenie 7 województw, a w kolejnym etapie wdrażania, projekt obejmie pozostałe 9. Z usług PPG będą mogli korzystać zarówno obecni, jak i potencjalni klienci Generali. Wszystkie punkty są w charakterystyczny sposób oznaczone logo Generali zarówno w środku, jak i na zewnątrz, co zdecydowanie ułatwi identyfikację sieci serwisowej.

_ Uatrakcyjniając naszą ofertę produktową, chcemy dotrzeć do jak największej grupy posiadaczy pojazdów mechanicznych. Nie praktykujemy agresywnych kampanii marketingowych, nastawiając się w zamian na stałe inwestycje w poprawę jakości serwisu, co przekłada się na bardzo wysoką dynamikę sprzedaży naszych produktów AC i OC. W 2008 r. na rynku ubezpieczeń komunikacyjnych zanotowaliśmy ponad 70% wzrost sprzedaży, podczas gdy rynek rozwijał się w tym czasie w tempie zaledwie 13% _ - mówi Andrzej Jarczyk, prezes zarządu Grupy Generali w Polsce.

Na jesieni 2008 r. Grupa Generali rozpoczęła prace nad nowym projektem w zakresie likwidacji szkód komunikacyjnych, którego celem było powołanie sieci serwisowej, tzw. Punktów Partnerskich Generali (PPG). Założeniem firmy było nie tylko rozszerzenie współpracy z zakładami, specjalizującymi się w usługach blacharsko-lakierniczych, ale przede wszystkim powołanie sieci placówek uprawnionych do wykonania wstępnego procesu czynności likwidacyjnych. Punkty Partnerskie Generali odpowiedzialne będą m.in. za: przyjęcie zgłoszenia szkody, zgromadzenie niezbędnych dokumentów, wykonanie oceny technicznej i zdjęć pojazdu oraz przesłania kompletu dokumentów do Generali, kalkulację kosztów naprawy, wykonanie kompleksowej naprawy pojazdu, udostępnienie samochodu zastępczego.

Obecnie PPG działają już na terenie 7 województw, a do końca czerwca br. Generali planuje rozszerzenie działalności na pozostałe 9. Liczba punków serwisowych w danym województwie będzie uzależniona od ilości zgłaszanych szkód w poszczególnych regionach.
Docelowo - w ciągu 2-3 lat - sieć Punktów Partnerskich Generali liczyć może pomiędzy 50 a 100 placówek. Jednak do połowy 2009 r. działać już będzie 40-50 nowych Punktów Partnerskich firmy.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)