GMINA GOŁDAP - Raport roczny JST‑R 2012

GMINA GOŁDAP - Raport roczny JST-R 2012

26.11.2013 12:28

WYBRANE DANE FINANSOWE w tys. w tys. EUR
2012 2012
Raport powinien zostać przekazany Komisji Nadzoru Finansowego, spółce prowadzącej rynek regulowany oraz do publicznej wiadomości za pośrednictwem agencji informacyjnej zgodnie z przepisami prawa

WYBRANE DANE FINANSOWE
ZAWARTOŚĆ RAPORTU
KOREKTA RAPORTU
STRONA TYTUŁOWA
PODPISY WSZYSTKICH CZŁONKÓW ZARZĄDU
PODPIS OSOBY, KTÓREJ POWIERZONO PROWADZENIE KSIĄG RACHUNKOWYCH

ZAWARTOŚĆ RAPORTU
Raport roczny powinien zawierać składniki i informacje zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 r. ? (Dz. U. Nr 33, poz. 259, z późn. zm.) lub odpowiednio zgodnie z art. 56 ust. 1 pkt 2 lit. b i art. 61 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. ? (t. jedn. Dz. U. z 2009, Nr 185, poz. 1439, z późn. zm.) lub odpowiednio zgodnie z art. 56 ust. 1 pkt 2 i ust. 6 tej ustawy
Plik Opis
Zarządzenie Nr 624.pdf Zarządzenie w sprawie przyjęcia sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2012 rok
Załącznik Nr 1.pdf Plan i wykonanie dochodów budżetowych na 31.12.2012
Załącznik Nr 2 .pdf Plan i wykonanie wydatków budżetowych na 31.12.2012 r
Załącznik Nr 3.pdf Zadania inwestycyjne ( roczne i wieloletnie ) przewidziane do realizacji w 2012 roku - wykonanie na 31.12.2012 r.
Załącznik Nr 4.pdf Wydatki na programy i projekty realizowane ze środków pochodzących z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności - wykonanie na 31.12.2012 r.
Załącznik Nr 5.pdf Dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych odrębnymi ustawami - wykonanie na 31.12.2012 r
Załącznik Nr 6.pdf Dochody i wydatki związane z realizacją zadąń realizowanych na podstawie umów lub porozumień między jednostkami samorządu terytorialnego - wykonanie na 31.12.2012 rok
Załącznik Nr 7.pdf Przychody i rozchody budżetu - wykonanie na 31.12.2012 r.
Załącznik Nr 8.pdf Wydatki jednostek pomocniczych - wykonanie na 31.12.2012 r
Załącznik Nr 9.pdf Zestawienie kwot dotacji udzielanych z budżetu j.s.t. realizowanych przez podmioty należące i nienależące do sektora finansów publicznych - wykonanie na 31.12.2012 r.
Załącznik Nr 10.pdf Dochody w łącznej kwocie rachunku dochodów samorządowych jednostek budżet. prowadzących działalność na podstawie ustawy o systemi oświaty i wydatków z nimi związanych - wykonanie na 31.12.2012 r.
Załącznik Nr 11.pdf Wydatki na wieloletnie programy inwestycyjne realizowane w 2012 r. zgodnie z WPF - wykonanie na 31.12.2012 r
Załącznik Nr 12.pdf Prognoza kwoty długu gminy na rok 2012 i lata następne
Załącznik Nr 13.pdf Prognozowana sytuacja finansowa gminy w latach spłaty długu
Załącznik Nr 14.pdf Opis realizacji zadań inwestycyjnych
Załącznik Nr 15.pdf Opis realizacji planu dochodów
Załącznik Nr 16.pdf Opis realizacji planu wydatków
Załącznik Nr 17.pdf Wieloletnia prognoza finansowa dla Gminy Gołdap na lata 2012-2032
Załącznik Nr 18.pdf Prognoza spłaty długu i spłaty zobowiązań na lata 2012-2032
Załącznik Nr 19.pdf Wykaz przedsięwzięć realizowanych przez Gminę Gołdap w latach 2012-2015
Załącznik Nr 20.pdf Opis stopnia zaawansowania przedsięwzięć wieloletnich
Załącznik Nr 21.pdf Bilans wykonania budżetu za 2012 rok
Opinia rio 2012.pdf Opinia RIO w sprawie wydania opinii o przedłożonym przez Burmistrza Gołdapi sprawozdania z wykonaniu budżetu Gminy za 2012 rok

WYBRANE DANE FINANSOWE
ZAWARTOŚĆ RAPORTU
KOREKTA RAPORTU
STRONA TYTUŁOWA
PODPISY WSZYSTKICH CZŁONKÓW ZARZĄDU
PODPIS OSOBY, KTÓREJ POWIERZONO PROWADZENIE KSIĄG RACHUNKOWYCH

INFORMACJA O KOREKCIE RAPORTU
Skorygowany raportem bieżącym nr z dnia o treści:
Plik Opis

WYBRANE DANE FINANSOWE
ZAWARTOŚĆ RAPORTU
KOREKTA RAPORTU
STRONA TYTUŁOWA
PODPISY WSZYSTKICH CZŁONKÓW ZARZĄDU
PODPIS OSOBY, KTÓREJ POWIERZONO PROWADZENIE KSIĄG RACHUNKOWYCH

| | FALSE | skorygowany | | | | | | | | | | | | | |
| --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- |
| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | | Raport roczny JST-R | 2012 | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | (rok) | | | | | |
| | (zgodnie z art. 56 ust. 1 pkt 2 i ust. 6 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. ? t. jedn. Dz. U. z 2009, Nr 185, poz. 1439, z późn. zm.) | | | | | | | | | | | | | | |
| | | | (dla jednostek samorządu terytorialnego) | | | | | | | | | | | | |
| | | | za rok obrotowy | 2012 | obejmujący okres | od 2012-01-01 do 2012-12-31 | | | | | | | | | |
| | zawierający sprawozdanie finansowe według | Zarządzenia Nr 624/III/2013 Burmisatrza Gołdapi z dnia 27 marca 2013 roku w sprawie przyjęcia sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2012 rok | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | w walucie | zł | | | | | | |
| | | | | | | | data przekazania: | 2013-11-26 | | | | | | | |
| | | GMINA GOŁDAP | | | | | | | | | | | | | |
| | | (pełna nazwa emitenta) | | | | | | | | | | | | | |
| | | GMINA GOŁDAP | | Usługi inne (uin) | | | | | | | | | | | |
| | | (skrócona nazwa emitenta) | | (sektor wg klasyfikacji GPW w Warszawie) | | | | | | | | | | | |
| | | 19-500 | | Gołdap | | | | | | | | | | | |
| | | (kod pocztowy)
| | (miejscowość) | | | | | | | | | | | |
| | | pl. Zwycięstwa | | 14 | | | | | | | | | | | |
| | | (ulica) | | (numer) | | | | | | | | | | | |
| | | +48 87 615 60 00 | | +48 87 615 08 00 | | | | | | | | | | | |
| | | (telefon) | | | (fax) | | | | | | | | | | |
| | | (e-mail) | | | (www) | | | | | | | | | | |
| | | 847-158-70-61 | | | | | | | | | | | | | |
| | | (NIP)
| | | (REGON) | | | | | | | | | | |
| | (podmiot uprawniony do badania) | | | | | | | | | | | | | | |

WYBRANE DANE FINANSOWE
ZAWARTOŚĆ RAPORTU
KOREKTA RAPORTU
STRONA TYTUŁOWA
PODPISY WSZYSTKICH CZŁONKÓW ZARZĄDU
PODPIS OSOBY, KTÓREJ POWIERZONO PROWADZENIE KSIĄG RACHUNKOWYCH

PODPISY WSZYSTKICH CZŁONKÓW ZARZĄDU
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2013-11-26 Marek Miros Burmistrz
2013-11-26 Krystyna Trzasko Skarbnik

WYBRANE DANE FINANSOWE
ZAWARTOŚĆ RAPORTU
KOREKTA RAPORTU
STRONA TYTUŁOWA
PODPISY WSZYSTKICH CZŁONKÓW ZARZĄDU
PODPIS OSOBY, KTÓREJ POWIERZONO PROWADZENIE KSIĄG RACHUNKOWYCH

PODPIS OSOBY, KTÓREJ POWIERZONO PROWADZENIE KSIĄG RACHUNKOWYCH
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2013-11-26 Krystyna Trzasko Skarbnik

WYBRANE DANE FINANSOWE
ZAWARTOŚĆ RAPORTU
KOREKTA RAPORTU
STRONA TYTUŁOWA
PODPISY WSZYSTKICH CZŁONKÓW ZARZĄDU
PODPIS OSOBY, KTÓREJ POWIERZONO PROWADZENIE KSIĄG RACHUNKOWYCH

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)