Gram.pl z grupy Action miał w 2010 r. rekordową sprzedaż i zakończył rok zyskiem
26.01. Warszawa (PAP) - Gram.pl, spółka zależna Action, prowadząca m.in. sklep internetowy z grami, w całym 2010 r. sprzedała blisko 100 tys. produktów, co jest wynikiem o ponad...
26.01.2011 | aktual.: 26.01.2011 16:23
26.01. Warszawa (PAP) - Gram.pl, spółka zależna Action, prowadząca m.in. sklep internetowy z grami, w całym 2010 r. sprzedała blisko 100 tys. produktów, co jest wynikiem o ponad 150 proc. lepszym niż rok wcześniej i najlepszym wynikiem w dotychczasowej historii spółki. Średnia wartość zamówienia wzrosła w 2010 r. do około 150 zł. Dzięki tym rezultatom Gram.pl zakończyła ubiegły rok z zyskiem - podała spółka w komunikacie prasowym.
"Przekroczyliśmy zakładany przed rokiem cel i możemy być zadowoleni z wyników wypracowanych w 2010 roku. Średnia wartość zamówienia w sklepie Gram.pl to około 150 zł, co stanowi wzrost o około 50 zł w porównaniu do 2009 roku. Przede wszystkim jest to zasługa zwiększenia udziałów gier konsolowych i konsol oraz sekcji hardware w ogólnej sprzedaży generowanej przez nasz sklep" - powiedział Wiktor Cegła, dyrektor zarządzający Gram.pl.
W ciągu ostatniego roku podwoiła się liczba użytkowników portalu gram.pl. i obecnie społeczność tę buduje ponad 1,7 mln osób. Dodatkowo, o 100 tysięcy, zwiększyła się liczba użytkowników sklepu gram.pl. Po roku działań liczba zarejestrowanych w bazie klientów wzrosła do 222 tysięcy.
Gram.pl to portal społecznościowy o grach komputerowych oraz szeroko pojętej rozrywce dla graczy w Polsce. Gram.pl to także sklep internetowy z grami, akcesoriami komputerowymi i konsolami.(PAP)
gsu/ jtt/