Groupon chce zwiększyć liczbę ofert na stronie do 20 tys. z 8 tys. obecnie

Warszawa, 23.06.2015 (ISBnews) - Groupon chce mieć na koniec roku 20 tys. ofert na swojej stronie internetowej wobec 8 tys. obecnie i zwiększyć swój udział w transakcjach mobilnych do 25% z 14% obecnie, poinformowała CEO Groupon w Polsce Aniela Hejnowska.

23.06.2015 14:51

"Chcemy mieć 20 tys. ofert na stronie wobec 8 tys. obecnie. Warto pamiętać, że w 2012 zaczęliśmy z 500 ofertami. Kładziemy szczególny nacisk na lokalizację - chcemy, aby nasze oferty były dostępne nie dalej niż w promieniu 0,6 km od klienta. Każda akcja ma być zyskowna zarówno dla nas, jak i partnerów, którzy z nami współpracują. My autentycznie wspieramy mały polski biznes" - powiedziała Hejnowska na spotkaniu z dziennikarzami.

Dodała, że kolejnym celem jest zwiększenie udziału w transakcjach mobilnych do 25% z 14% obecnie.

"Już osiągaliśmy ten docelowy poziom w poszczególnych dniach. Ok. 40% ruchu na naszej stronie to urządzenia mobilne. Chcemy to konwertować na sprzedaż i liczymy na wprowadzenie przez firmy pośredniczące w transakcjach mobilnych jak najłatwiejszych sposobów płatności" - podkreśliła prezes.

Wskazała, że firma stawia na rozwój oferty poprzez nowych partnerów w segmencie restauracji i szeroko pojętych aktywności, w tym biletów na wydarzenia kulturalnych. Firma ma już przygotowywane specjalnie dla niej wydarzenia, jak np. Miesiąc Kultury.

Groupon to internetowy serwis zakupów grupowych. Według badań 78% konsumentów w Polsce zna markę Groupon.

(ISBnews)

Źródło artykułu:ISBnews
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)