Tyson Fury z logiem polskiej firmy. "Historyczna współpraca"
21 grudnia w arabskim Rijadzie odbędzie się rewanż Tysona Fury'ego z Ołeksandrem Usykiem o tytuł mistrza świata wagi ciężkiej. Logo polskiej firmy XTB, jako partner Fury'ego, pojawi się na strojach brytyjskiego pięściarza.
17.12.2024 | aktual.: 17.12.2024 09:42
XTB to polski fintech oferujący aplikację inwestycyjną o globalnym zasięgu. Firma słynie ze współpracy z największymi gwiazdami sportu. Obecnym ambasadorem XTB jest Zlatan Ibrahimović, a w przeszłości byli to między innymi Iker Casillas, Jose Mourinho oraz Joanna Jędrzejczyk. Tym razem XTB postawiło na współpracę z brytyjskim bokserem Tysonem Furym.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Tyson Fury z logo XTB. Gwiazda reklamuje polskiego brokera
"Współpraca XTB z Tysonem Furym jest historyczna - nigdy wcześniej żadna polska firma nie była zaangażowana w pojedynek pięściarski o tak dużym znaczeniu zarówno sportowym, jak i medialnym" – informuje broker.
Ukrainiec Ołeksandr Usyk będzie bronił pasa WBC, który odebrał Tysonowi Fury'emu w maju 2024 r. Rewanżowe starcie odbędzie się 21 grudnia w stolicy Arabii Saudyjskiej – Rijadzie. Majowe starcie przyciągnęło uwagę ponad 560 mln widzów z 137 krajów. Grudniowy pojedynek ma szansę pobić ten wynik.
"Wracam, by odzyskać swój tron. Ostatnia walka była bitwą, ale ten rewanż będzie wojną - historia boksu to zapamięta. Jestem dumny, że XTB stanie w moim narożniku w walce, której fani z całego świata nie mogą przegapić. Ta współpraca odzwierciedla nasze wspólne zaangażowanie w dążenie do doskonałości i sukcesu. Już nie mogę się doczekać możliwości, które się przed nami otworzą" – cytuje Tysona Fury'ego komunikat XTB.
Podczas rewanżu logo XTB pojawi się na spodenkach Brytyjczyka oraz strojach jego zespołu. Partnerstwo z Tysonem Furym obejmuje szereg działań marketingowych i potrwa do 2025 r. – Rewanż Fury’ego z Usykiem to wydarzenie, o którym mówi cały świat sportu – mówił Omar Arnaout, prezes zarządu XTB, cytowany przez portal.