Hot-dog od robota okazał się samą parówką. Żabka: to jednostkowy przypadek

Od jakiegoś czasu klienci Żabki bezobsługowej mogą zjeść hot-doga przygotowanego przez robota. Nie zawsze jednak wszystko idzie zgodnie z planem. Jeden z internatów nagrał, jak maszyna podała klientowi samą parówkę bez bułki. Żabka Polska jednak zapewnia, że to jednostkowy przypadek i zapowiada "rekompensatę".

Na zdjęciu sklep ŻabkiRobot Robbie podał hot-doga bez bułki. Żabka Polska reaguje na wpadkę
Źródło zdjęć: © money.pl | Rafał Parczewski

W bezobsługowym sklepie Żabka Nano klienci od czerwca mogą zamówić również hot-doga, a przygotuje go im robot Robbie, o którym sieć pisze na swojej stronie, że jest to "innowacyjne, pierwsze tego typu urządzenie na rynku".

Automat zaliczył jednak wpadkę. W ostatnich dniach internet obiegł filmik klienta, na którym widać, jak maszyna przez długi czas starała się trafić w bułkę, jednak jej się to nie udawało, a finalnie zaserwowała hot-doga... bez bułki. Całość pokazał na TikToku użytkownik miczel68.

Żabka Polska zapewnia, że to jednostkowy przypadek

Biuro prasowe sieci Żabka Polska w odpowiedzi na nasze pytania podkreśla, że choć robot "to niezwykle inteligentne urządzenie", to "raz na 1000 razy, podobnie jak człowiekowi, może zdarzyć mu się pomyłka w przygotowaniu hot-doga".

W Żabce testujemy wiele rozwiązań bazujących na zaawansowanych technologiach, a robot Robbie jest jednym z najbardziej nowatorskich. Cały czas wsłuchujemy się w sygnały naszych klientów, monitorujemy incydentalne pomyłki i usprawniamy procesy. Mamy radość z tego, że możemy robić to wspólnie z naszymi klientami — przekazuje nam biuro prasowe i podkreśla, że Robbie przygotował już tysiące hot-dogów.

Natomiast klient, który uwiecznił potknięcie robota, może liczyć na pewnego rodzaju rekompensatę. Żabka zaoferuje mu darmowego hot-doga, tym razem z bułką.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Sklepy bez obsługi. Przyjmą się w Polsce? "Mamy kilkadziesiąt tys. klientów"

Żabka testuje innowacyjne rozwiązania

Robot serwujący hot-dogi związany jest z innym pomsyłem sieci handlowej, jakim są sklepy bezobsługowe. Żabka Nano, bo tak się nazywają sklepy bez pracowników, do autoryzacji i płatności za zakupy wykorzystują aplikację mobilną sieci na telefon. Dzięki niej klient może wejść do środka, a po wyjściu z zakupami należność automatycznie zostanie mu naliczona w aplikacji. Wszystko dzięki kamerom śledzącym każdy ruch osoby wewnątrz sklepu.

Autoryzujemy klienta od wejścia, czy to przez kartę odbijaną od czytnika, czy aplikację, przeprowadzamy go przez całą ścieżkę zakupową. W momencie, gdy klient opuszcza sklep, dostaje rachunek z informacją o automatycznie pobranej kwocie. To chwilę trwa, kilka minut, system musi rozpoznać wszystko, co się wydarzyło — wyjaśniał w programie "Money. To się liczy" Paweł Grabowski, dyrektor bezobsługowych rozwiązań w Żabka Future.

Redakcja portalu WP Finanse odwiedziła wspomniany punkt na Ursynowie. Wrażenia z zakupów opisaliśmy szczegółowo w artykule. Chętni do zrobienia zakupów muszą zainstalować aplikację firmy na swoim smartfonie. Dzięki niej dostaną się do środka. Wybrane towary wystarczy zdjąć z półek, a kiedy się rozmyślimy - odłożyć je na miejsce. Dzięki temu nie znajdziemy ich na naszym rachunku.

Żabka ponadto w swoich bezobsługowych sklepach udostępni także gry w rozszerzonej rzeczywistości, które mają zainteresować głównie najmłodszych klientów. Testy gier bazujących na rozszerzonej rzeczywistości trwają już w kilku punktach, w tym np. na warszawskim Ursynowie.

W Żabce Nano robot Robbie serwuje hot-dogi

Wybrane dla Ciebie
Pożyczyłeś pieniądze rodzinie? Tego terminu musisz pilnować
Pożyczyłeś pieniądze rodzinie? Tego terminu musisz pilnować
Rolnicy od rana blokują drogę. "Grzęźniemy w bagnie"
Rolnicy od rana blokują drogę. "Grzęźniemy w bagnie"
Szukają Polaków do pracy w Niemczech. Płacą 3 tys. zł tygodniowo
Szukają Polaków do pracy w Niemczech. Płacą 3 tys. zł tygodniowo
Ważny komunikat Biedronki. Od 2 grudnia zmiany w aplikacji
Ważny komunikat Biedronki. Od 2 grudnia zmiany w aplikacji
W szufladach kurzą się cenne przedmioty. Są warte tysiące złotych
W szufladach kurzą się cenne przedmioty. Są warte tysiące złotych
Wigilia 2025. Kto spędzi ją w pracy? Jest kilka wyjątków
Wigilia 2025. Kto spędzi ją w pracy? Jest kilka wyjątków
Zima atakuje. Firmy mają 5 obowiązków. Inaczej nawet 30 tys. zł kary
Zima atakuje. Firmy mają 5 obowiązków. Inaczej nawet 30 tys. zł kary
Afera ws. mleka dla niemowląt. Wątpliwości budzi skład
Afera ws. mleka dla niemowląt. Wątpliwości budzi skład
Ostatnia szansa na dodatkowe 300 zł. ZUS kończy nabór wniosków
Ostatnia szansa na dodatkowe 300 zł. ZUS kończy nabór wniosków
Wyrok ws. przekrętu na owce w Gdańsku. Sąd skazał byłego urzędnika
Wyrok ws. przekrętu na owce w Gdańsku. Sąd skazał byłego urzędnika
Gigant zapowiada masowe zwolnienia. Tysiące osób stracą pracę
Gigant zapowiada masowe zwolnienia. Tysiące osób stracą pracę
Rząd chce przejąć Carrefoura w Polsce? Jest wniosek resortu
Rząd chce przejąć Carrefoura w Polsce? Jest wniosek resortu
NIE WYCHODŹ JESZCZE! MAMY COŚ SPECJALNIE DLA CIEBIE 🎯