Trwa ładowanie...

Gry wykorzystujące rzeczywistość rozszerzoną. Tak Żabka chce przyciągnąć młodych

Jak przyciągnąć młodych klientów do sklepów bezobsługowych? Poprzez grywalizację. To przynajmniej sugeruje najnowszy pomysł Żabki, która w kilku sklepach wprowadziła gry wykorzystujące rzeczywistość rozszerzoną. Klient będzie mógł w nie zagrać po wejściu do środka. Sieć na razie nową możliwość wprowadza po cichu.

Żabka testuje gry w technologii AR w swoich bezobsługowych sklepach. Mają być dostępne m.in. w sklepie na warszawskim Ursynowie (na zdjęciu) Żabka testuje gry w technologii AR w swoich bezobsługowych sklepach. Mają być dostępne m.in. w sklepie na warszawskim Ursynowie (na zdjęciu) Źródło: Wirtualna Polska, fot: Krystian Rosiński
d33q1e1
d33q1e1

Żabka testuje możliwości przyciągnięcia klientów za sprawą grywalizacji - podaje portal wiadomościhandlowe.pl. Doniesienia potwierdza biuro prasowe sieci.

Gry w sklepach bezobsługowych Żabki

Koncept sklepu bezobsługowego Żabka Nano jest przez nas cały czas rozwijany i doskonalony. Aktualnie pracujemy nad grą w rozszerzonej rzeczywistości, której celem jest zwiększenie zaangażowania klientów. Gra została przygotowana przez jednego z naszych partnerów biznesowych - przekazało biuro prasowe Żabki w odpowiedzi na pytania portalu.

Testy gier bazujących na rozszerzonej rzeczywistości trwają już w kilku punktach. Wiadomoscihandlowe.pl podają, że pilotaż trwa w punkcie bezobsługowym na warszawskim Ursynowie. Choć Żabka nie podaje więcej informacji, to jednak dziennikarzom udało się ustalić, że sieć udostępniła klientom pięć gier.

Dalsza część artykułu znajduje się pod materiałem wideo

Dwucyfrowa inflacja. Ekspertka: Nie straszmy ludzi

Klienci, którzy zdecydują się zagrać, są proszeni później o wypełnienie krótkiej ankiety sprawdzającej zadowolenie z nowej usługi, a także to, czy zachęciła ona do ponownego odwiedzenia sklepu. Od wyniku pilotażu zależy, czy Grupa będzie inwestować w tego typu usługi.

d33q1e1

Tak się robi zakupy w sklepie bezobsługowym

Redakcja portalu WP Finanse odwiedziła wspomniany punkt na Ursynowie. Wrażenia z zakupów opisaliśmy szczegółowo w artykule.

Chętni do zrobienia zakupów muszą zainstalować aplikację firmy na swoim smartfonie. Dzięki niej dostaną się do środka. Wybrane towary wystarczy zdjąć z półek, a kiedy się rozmyślimy - odłożyć je na miejsce. Dzięki temu nie znajdziemy ich na naszym rachunku.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d33q1e1
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d33q1e1