HYGIENIKA - Powołanie członków Rady Nadzorczej Hygienika S.A. na kolejną kadencję (37/2013)

HYGIENIKA - Powołanie członków Rady Nadzorczej Hygienika S.A. na kolejną kadencję (37/2013)

28.05.2013 | aktual.: 28.05.2013 19:03

| | KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | | | | | | | | | | |
| --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- |
| | | | Raport bieżący nr | 37 | / | 2013 | | | | | |
| | Data sporządzenia: | 2013-05-28 | | | | | | | | | |
| | Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | | |
| | HYGIENIKA | | | | | | | | | | |
| | Temat | | | | | | | | | | |
| | Powołanie członków Rady Nadzorczej Hygienika S.A. na kolejną kadencję | | | | | | | | | | |
| | Podstawa prawna | | | | | | | | | | |
| | Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe | | | | | | | | | | |
| | Treść raportu: | | | | | | | | | | |
| | Zarząd Hygienika S.A. (dalej, "Hygienika" lub "Spółka") informuje, iż w związku z wygaśnięciem kadencji członków Rady Nadzorczej w dniu 27 maja 2013 roku Zwyczajne Walne Zgromadzenie na podstawie art. 385 § 1 Kodeksu Spółek Handlowych w dniu 27 maja 2013 roku uchwałami 36/2013, 37/2013, 38/2013, 39/2013, 40/2013 powołało do Rady Nadzorczej Spółki Panów Pawła Millera, Tadeusza Pietka, Marcina Iwaszkiewicza, Zbigniewa Sienkiewicza oraz Panią Monikę Jaczewską. Poniżej Zarząd przedstawia szczegółowe informacje dotyczące osób wchodzących w skład Rady Nadzorczej Hygienika S.A." 1. Pan Paweł Miller - Przewodniczący Rady Nadzorczej Ukończył : Uniwersytet im. Mikołaja Kopernika w Toruniu Magister Sztuki ? konserwacja Malarstwa i Rzeźby Polichromowanej 1985 ? 1993 LO im S. Żeromskiego w Iławie, profil matematyczno-fizyczny 1980 ? 1984 Przebieg pracy zawodowej: 04/2009 - ?. NordStar ? Właściciel NordStar jest firmą doradztwa inwestycyjnego i startegicznego, specjalizująca się w obszarach: bankowości, finansów,
pozyskiwania finansowania przedsiębiorstw, start-up?ów, przejęć i fuzji oraz zarządzania strategicznego. NordStar współpracuje ze spółkami notowanymi na Warszawskiej GPW oraz funduszami inwestycyjnymi i private equity z Polski, W.Brytanii, USA i Szwajcarii. Osiągnięcia: Pozyskanie finansowania dla podmiotów prywatnych i notowanych na GPW 304 mln PLN od początku działalności, skuteczne przeprowadzenie kilkunastu transakcji M&A po stronie sprzedającego i kupującego w Polsce i za granicą, pozyskanie inwestorów instytucjonalnych do projektów emisji warrantów przez spółki notowane na GPW. 11/2012 ? 28/02/2012 Prezes Zarządu Deutsche Capital Management AG. Funduszu inwestycyjnego z siedzibą w Monachium, aktywa w zarzadzaniu 5 mld EUR ? nieruchomości, samoloty, silniki lotnicze, farmy solarne. Zakres odpowiedzialności: Zarządzanie funduszem inwestycyjnym, ocena projektów i decyzje inwestycyjne(nieruchomości, energia odnawialna, lotnictwo), Restrukturyzacja zadłużenia i zobowiązań funduszu ? zmniejszenie ekspozycji
(gwarancji) o 27 mln Eur, Opracowanie nowej strategii dla funduszu ? otwarcie linii biznesowej dla inwestorów instytucjonalnych, projekt ekspansji na rynki CEE ? Polska, Rosja, analizy projektów w Polsce, Zarządzanie procesem sprzedaży spółki-córki DCM Real Estate Management 04/ 2011 ? do 11/2012 Członek Zarządu Boryszew SA, odpowiedzialny za rozwój sektora automotive i M&A, operacyjnie zarządza jako CEO Boryszew Automotive Plastics z 5 fabrykami części samochodowych w Niemczech (4) i Czechach (1) o przychodach 210 mln eur (2011) Zakres odpowiedzialności: Odpowiedzialny za projekty M&A w Grupie Boryszew, projekty związane z rozwojem, relacjami z klientami OEM (Grupa VW, BMW, Daimler i inni), Restrukturyzacja spółek, projekty zwolnień pracowników, wyminaa części pracowników na usługi zewnętrzne i outsourcing, agencje pracy tymczasowej, w tym pracowników z Polski. Centralizacja niektórych funkcji (finanse, księgowość, sprzedaż, R&D) Osiągnięcia: Wynegocjowanie podwyżek cen od jednego z OEM na poziomie 67 mln
Eur przez okres 4 lat, Pozyskanie finansowania 12 mln Eur w oparciu o gwarancję landu Sachsen-Anthalt. Re-organizacja i centralizacja niektórych funkcji, projekt przeniesienia funkcji księgowych i payroll do Polski (via Grant Thornton). Osiągnięcie dodatniego wyniku na poziomie 40 mln PLN w 2012 r. podległych spółek (one-off i operacyjny). Pozyskanie finansowania dla projektów zakupu Maflow w Polsce (70 mln PLN), poprzez kredyty pomostowy z ING Bank i Lease-back w ING Lease. Zarządzanie projektem budowy fabryki w Rosji (Niżnyj Novgorod), inwestycja 27 mln Eur. 11/2006 ? 01/ 2009 Allianz Polska, Allianz Bank Polska SA, Prezes Zarządu Allianz Bank był częścią 3 co do wielkości ubezpieczyciela w Polsce, podmiotu Grupy Allianz, największego ubezpieczyciela w Europie. Raportowanie bezpośrednio do szefa Grupy Allianz Polska I pośrednio do Allianz New Europe w Monachium w Niemczech. Zakres odpowiedzialności: Pełna odpowiedzialność za projekt powołania Allianz Bank w wysokości 200 mln Euro. Proces uzyskania licencji
bankowej i operacyjnej. Opracowanie strategii, modelu biznesowego, struktury i business planu. Project Management budowy banku ? kanałów dystrybucji, centrali banku, operacji, oferty produktowej, procedur i polityk bankowych. Zarządzanie pracami Zarządu Banku, bezpośrednia odpowiedzialność za Sprzedaż (01?07 ?08), Ryzyko, Product Management, Legal&Compliance, Marketing, HR and Office Management. Uczestnictwo w pracach Allianz Banking Operational Committee, Frankfurt, Niemcy. Osiągnięcia: Uzyskanie licencji bankowej i operacyjnej. Postawienie kompletnej infrastruktury bankowej ? centrali i sieci lokalizacji dla 60 oddziałów w ciągu 1 roku. Rekrutacja podstawowego zespołu menadżerskiego i projektowego (70 osób ? centrala i sprzedaż). Opracowanie i implementacja koncepcji funkcjonowania banku, opartej o x-selling, bancassurance/assurbanking z udziałem sieci agentów Allianz, CRM, internet i pośredników zewnętrznych. 12/2001 ? 10/2006 Nordea Życie Polska, Prezes Zarządu, NL Życie, Prezes Zarządu (2005-2006),
Nordea OFE, Dyrektor Sprzedaży (2005-2006), Co-szef Nordea Life and Pensions w Polsce Nordea to największa skandynawska grupa finansowa, Nordea Życie była 7 co do wielkości towarzystwem ubezpieczeń na życie w Polsce, Nordea OFE był 6 co do wielkości OFE. Raportowanie do szefa Nordea Life and Pensions, członka zarządu Grupy Nordea Zakres odpowiedzialności: Planowanie i egzekucja strategicznych celów biznesowych spółek life and pensions Grupy Nordea w Polsce. Zarządzanie pracami Zarządów 2 towarzystw ubezpieczeniowych (Nordea i NL), bezpośrednia odpowiedzialność za sprzedaż. Odpowiedzialność za sprzedaż, operacje, Marketing, IT w spółkach życiowych i OFE. Zarządzanie pracą 120 pracowników centrali, 500 agentów wyłącznych, 4500 wyłącznych agentów zewnętrznych (OFE), relacjami z zewnętrznymi pośrednikami i brokerami. Lokalna odpowiedzialność za akwizycję i połączenie ze spółkami Sampo ? wielkość transakcji 130 mln Euro, największa transakcja tego typu w Polsce. Bezpośrednie zarządzanie 3 kanałami dystrybucji
(wyłączny, zewnętrzny i bancasurance). Zapewnienie wdrożenia strategii bancassurance/ assurbanking Nordea przez członkostwo w radach nadzorczych spółek Grupy Nordea (Nordea Bank, Nordea ubezpieczenia). Osiągnięcia: Zwiększenie wolumenu sprzedaży (new business) z 36 mln PLN (2001) do PLN 560 mln PLN (2006). Restrukturyzacja spółki ? redukcja zatrudnienia o 60%. Centralizacja procesów obsługowych, implementacja nowego systemu IT. Stworzenie i wdrożenie systemu samofinansowania się kanałów dystrybucji (w tym własnego). Znaczące zmniejszenie udziału kosztów stałych; wdrożenie innowacyjnych produktów ? open platform UL, Variable Unit-Linked. Rekrutacja i utrzymanie team?u menadżerskiego w trakcie i po merger z Sampo. 06/2000 ? 11/2001 AMC Polska, Prezes Zarządu Raportowanie do Wiceprezesa Sprzedaży, AMC International. Zakres odpowiedzialności: Strategiczne i operacyjne zarządzanie jako jedno-osobowy Zarząd AMC Polska, części niemiecko-szwajcarskiego koncernu sprzedaży bezpośredniej. Zarządzanie siecią 400
sprzedawców, 20 osób w centrali. Osiągnięcia: Restrukturyzacja operacji spółki, organizacja magazynów i logistyki. Zwiększenie efektywności sprzedaży poprzez zmiany w systemie kredytowania zakupów. Podniesienie standardów sprzedaży, wzrost realizacji zamówień, wprowadzenie nowych linii produktowych 02/1999 ? 05/2000 ING Nationale Nederlanden - Dyrektor ds. Rozwoju 01/2000 ? 05/2000 Dyrektor Regionalny ds. Współpracy z Bankiem Śląskim 02/1999 ? 01/2000 Raportowanie do Prezesa Zarządu ING Nationale-Nederlanden, Wiceprezesa ds. Sprzedaży Zakres odpowiedzialności: Sprzedaż ubezpieczeń na życie i OFE ING NN klientom Banku Śląskiego za pośrednictwem 300 agentów afiliowanych przy oddziałach Banku Śląskiego. zarządzanie projektami rozwoju sprzedaży związanych ze wzrostem efektywności rekrutacji i sprzedaży oraz nowymi produktami. Członek ISIS Team ? odpowiedzialnego za wdrożenie skomputeryzowanego systemu sprzedaży w całej sieci ING NN. Sprzedaż produktów bankowych przez agentów ? kredyty hipoteczne i karty
kredytowe. Osiągnięcia: Opracowanie i wdrożenie koncepcji sprzedaży polis klientom banku. Pierwsze w Polsce wdrożenie sprzedaży produktów kredytowych przez agentów ubezpieczeniowych ? 1200 agentów sprzedających kredyty hipoteczne i 2000 agentów sprzedających kredyty hipoteczne. W 1999 r. sprzedaż 20 000 OFE klientom banku, polis życiowych o składce łącznie 15 mln PLN (2,5 polisy/agenta/miesięcznie). Negocjacja warunków współpracy z BSK, opracowanie umowy trójstronnej, podręcznika sprzedaży i zasad korzystania z systemu ICBS i dostępu do danych klientów. 11/1997 ? 01/1999 Citibank Polska, Dyrektor Sprzedaży, Citibusiness; Vice-president, Citibank Citibusiness to start-up w Citibank Polska powołany do obsługi segmentu małych i średnich przedsiębiorstw (obrót 3-35 mln USD), część międzynarodowego projektu dla 13 krajów świata (min RPA, Malezja, Tajwan, Czechy) Zakres odpowiedzialności: Odpowiedzialność za wynik finansowy (P&L responsibility) sprzedaży i zarządzanie sprzedażą. Stworzenie organizacji sprzedaży,
call-centre, zespołu wsparcia sprzedaży i szkoleń. Współtworzenie i implementacja modelu biznesowego. Opracowanie i wdrożenie systemu prowizyjnego. Odpowiedzialność za wolumeny sprzedaży ? kredytów, depozytów, liczbę klientów, wysycenie produktami portfela klientów I przychodowość. Uczestnictwo w Executive Committee (Polska) i Sales Committee projektu (Malezja) w związku z wdrożeniem systemu zarządzania sprzedażą Siebel w 13 krajach. Osiągnięcia: Pozyskanie 900 klientów i osiągnięcie wyniku netto 1,5 mln USD po 8 miesiącach działalności. Wprowadzenie zmian w organizacji ? przejście od modelu opartego o branże na oparty o podział geograficzny 03/1994 ? 11/1997 Commercial Union Polska - Dyrektor ds. Ubezpieczeń Grupowych 04/1995- 11/1997 Zakres odpowiedzialności: Odpowiedzialność za wynik finansowy linii biznesowej grupowego ubezpieczenia z funduszem inwestycyjnym. Zarządzanie działem ubezpieczeń grupowych ? 30 osób w centrali, 440 agentów. Zarządzanie całością procesów w ubezpieczeniach grupowych - tworzenia
produktów, oceny ryzyka, rekrutacji, szkoleń, sprzedaży, obsługi polis grupowych ? z wyjątkiem księgowości, obsługi roszczeń i inwestycji. Osiągnięcia: Wdrożenie pierwszego w Polsce ubezpieczenia grupowego na życie z funduszem inwestycyjnym (01/1995) , przeszkolenie łącznie około 1500 agentów. Stworzenie kompletnego działu ubezpieczę grupowych, wewnętrznych procedur, OWU, implementacja systemu IT obsługi polis CLAS. Ustanowienie relacji i przeszkolenie grupy około 200 brokerów. Przekroczenie planów sprzedaży, ok. 30 mln PLN składki rocznej, 5% GWP Commecial Union (1997). 09/1994 ? 04/1995 Specjalista ds. Ubezpieczeń Grupowych Opracowanie OWU produktu ubezpieczenia grupowego z funduszem, zasad underwritingu, systemu kwotacyjnego, formularzy i dokumentacji ubezpieczeniowej 03/1994 ? 09/1994 Trener Członek zespołu trenerów odpowiedzialny za szkolenia podstawowe, techniki sprzedaży i analizę finansową. Przeprowadził szkolenia dla około 3000 agentów, wdrożył system sprzedaży i analizy finansowej w oparciu o
standardy LUATC (Kanada) Urząd Miasta Torunia 1993 ? 1994 - Rzecznik Prasowy Odpowiedzialny za politykę medialną i relacje z inwestorami z władzami Torunia. Wydawca biuletynu informacyjnego. Członek zespołu współpracującego ze Światową Organizacją Zdrowia (WHO), Projekt Zdrowych Miast ? prowadzenie szkoleń i promocja zdrowego stylu życia w miastach. POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ 06/2011 ? ? Przewodniczący Rady Nadzorczej Hygienika SA, notowanej na GPW 2002 ? 2006 członek Rady Nadzorczej Nordea Bank Polska SA 06/2009 ? 04/2011 członek Rad Nadzorczych spółek giełdowych: Impexmetal SA i Boryszew SA, Suwary SA, HAWE SA 2007-2009 członek Rady Nadzorczej TFI Allianz 2001 ? 2004 członek rady nadzorczej Nordea Ubezpieczenia (później Tryg) 2006-? członek Rady Programowej Institute of International Research (IIR) 2007-2009 członek Rady Nadzorczej TFI Allianz 2001 ? 2006 członek Polskiej Izby Ubezpieczeń, wyróżniony złotym medalem za zasługi dla ubezpieczeń w 2005 2000 ? Prezes Fundacji Sztuki ING 1989 ? 1992 Mieszkał i
podróżował w Wielkiej Brytanii i Australii 1994 ? 2008 Mówca publiczny, prelegent konferencji w Polsce i za granicą (Warszawa, Praga, Amsterdam) tematy zarządzania i sprzedaży i marketingu 1994 ? 2006 uczestnik wielu szkoleń organizowanych przez LIMRA, Commercial Union, Citibank, ING i Nordea z zarządzania, bankowości, ryzyka kredytowego, zarządzania zmianą 1994 ? 2001 trener, przeprowadził osobiście około 300 szkoleń z zagadnień sprzedaży, zarządzania, motywacji i rozwoju osobistego Według oświadczenia złożonego Spółce Pan Paweł Miller nie wykonuje działalności konkurencyjnej w stosunku do Spółki Hygienika S.A., ani nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej ani nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Według złożonego oświadczenia nie figuruje też w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy o KRS. 2. Pan Tadeusz Pietka - Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej.
Posiada ponad 15 lat doświadczenia biznesowego z Kanady, Wielkiej Brytanii oraz CEE/CIS w szczególności Polski, Ukrainy, Rosji i Rumuni. Swoje doświadczenie zdobywał poprzez prace w dużych międzynarodowych korporacjach, firmach konsultingowych, funduszach private equity. Pan Tadeusz Pietka pomagał w budowie oraz restrukturyzacji wielu instytucji finansowych, w szczególności banków detalicznych, banków hipotecznych oraz brokerów finansowych i hipotecznych. Ukończył : 1990 ? 1994 ? Wilfried Laurie University ? Waterloo, Kanada. Ukończył z wyróżnieniem Wydział Ekonomii o kierunku Finanse i Rachunkowość. 1998 ? 2000 ? London Business School, Londyn, Wielka Brytania. Studia w zakresie Masters of Business Administration. 1997 ? 2003 ? Association for Investment Management & Research, Charlotesville, USA. Uprawniony Analityk Finansowy. Przebieg pracy zawodowej: - 1994 ? 1998 Royal Bank of Canada, Toronto, Kanada. Początkowo był dealerem walutowym na rynkach międzybankowych, a później zajmował się analizą rynków
walutowych i pozyskiwaniem klientów instytucjonalnych z Europy. - 2000 McKinsey& Company, Warszawa, Polska ? Associate. - 2001 Bain- & Company Inc. Toronto, Kanada ? Senior Business Consultant. Pełnił kluczową rolę w reorganizacji głównych beneficjentów telekomunikacyjnych w Ameryce Północnej. - 2001 ? 2002 Bank of Montreal, Toronto, Kanada - Senior Business Consultant. Prowadził planowanie i ekzekucje projektów knosultingowych dla rynków kapitałowych, banków korporacyjnych i inwestycyjnych oraz instytucji inwestycyjnych. - 2003 ? 2004 GE Bank Mieszkaniowy, Warszawa, Polska. Członek Zarządu oraz Dyrektor Operacyjny i Dyrektor ds. Kredytów. Współodpowiedzialny za planowanie oraz wdrożenie projektu strategii biznesowych (sprzedaż, operacje, underwriting, ryzyko, serwising, windykacje). - 2004 ? 2006 Getin Holding SA, Wrocław, Polska. Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej. ? Getin Leasing, Wrocław, Polska . Prezes Zarządu. ? Dom Bank, Warszawa, Polska. Dyrektor Operacyjny. - 2006 ? 2007 Allianz Poland S.A.,
Warszawa, Polska ?- Doradca Prezesa Zarządu. - 2007 ? 2009 The Bank, Kijów, Ukraina ?- Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej Odpowiedzialny za rozwój, pozyskiwanie srodków finansowych, pozyskiwanie partnerow stategicznych oraz opracowanie ?exit stategy? - 2008 ? obecnie Colonade International, Warszawa, Polska ? Zalożyciel, Prezes Zarządu. Według oświadczenia złożonego Spółce Pan Tadeusz Piętka nie wykonuje działalności konkurencyjnej w stosunku do Spółki Hygienika S.A., ani nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej ani nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Według złożonego oświadczenia nie figuruje też w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy o KRS. 3. Pan Marcin Iwaszkiewicz- Członek Rady Nadzorczej Ukończył : 1983-1985 PSSJO ? dyplom i tytuł Technika Ekonomisty, kierunek "Rozliczenia Międzynarodowe" w Państwowym Studium Stenotypii i Języków Obcych
1985-1990 SGH ? kierunek Finanse i Statystyka, tytuł Magistra, specjalizacja Bankowość; Szkoła Główna Handlowa w Warszawie Przebieg pracy zawodowej: 2004- 2010 Deutsche Bank Polska S.A. lipiec 2004 ? lipiec 2010 Członek Zarządu banku, odpowiedzialny za rozwój bankowości transakcyjnej, IT i Operacje; funkcja Global Transaction Banking Head na Polskę, nadzorujący rozwój i sprzedaż produktów, bankowość elektroniczną, jak również obsługę klientów korporacyjnych i instytucji finansowych; koordynacja utrzymania rozwiązań IT i nadzorowanie działalności Operacji ? krajowych, a w późniejszym czasie również regionalnych; absolutorium od Rady Nadzorczej za wszystkie lata pracy w Zarządzie 2001-2004 BPH - PBK S.A. (późniejszy Bank BPH S.A.) 2001 ? czerwiec 2004 - Dyrektor Zarządzający Obszarem Bankowości Transakcyjnej i Finansowania Handlu (ponad 170 pracowników w Warszawie i Krakowie), odpowiedzialny za zbudowanie i rozwój Obszaru w Pionie Bankowości Korporacyjnej łączących się banków BPH i PBK; członek Komitetu
Sterującego przy fuzji w/w banków, nadzorujący unifikację dotychczasowych produktów i odpowiedzialny za stworzenie platformy dla nowych rozwiązań produktowych; Po fuzji, bank stał się trzecim pod względem aktywów bankiem w Polsce, z najbardziej dynamiczną ofertą bankowości transakcyjnej i finansowania handlu 1992-2001 CITIBANK (Poland) S.A. 1992-1996 Starszy Opiekun Klienta (Senior Relationship Manager) i Oficer Kredytowy; odpowiedzialny za marketing, analizę kredytową i współpracę z klientami z wybranych sektorów gospodarki w nowotworzonym oddziale Citibank w Polsce 1996-2001 Dyrektor Departamentu Sprzedaży Bankowości Transakcyjnej (Cash Management) w Obszarze Bankowości Korporacyjnej, odpowiedzialny za zbudowanie i rozwój departamentu; działalność departamentu z sukcesem została wprowadzona w rozszerzone struktury Citibank, po nabyciu Banku Handlowego z jego ogólnopolską siecią 1991-1992 The Procter & Gamble Company, Warszawa Stanowisko Przedstawiciela Handlowego w nowotworzonej polskiej organizacji P&G,
odpowiedzialnego za rozpoznanie rynku w dedykowanej części terytorium Polski ? przygotowywanie i podpisywanie kontraktów na sprzedaż produktów P&G; Faktyczne wprowadzenie produktów P&G do polskiego handlu, z zachowaniem pełnej obecności w handlu hurtowym Według oświadczenia złożonego Spółce Pan Marcin Iwaszkiewicz nie wykonuje działalności konkurencyjnej w stosunku do Spółki Hygienika S.A., ani nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej ani nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Według złożonego oświadczenia nie figuruje też w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy o KRS. 4. Pani Monika Jaczewska- Członek Rady Nadzorczej Jest adwokatem, absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, Wydziału Prawa i Administracji. Od 2010 jest członkiem Okręgowej Rady Adwokackiej w Warszawie. Od 2004 r. współpracowała z kilkoma kancelariami prawnymi w Warszawie, zajmując się w
głównej mierze obsługą przedsiębiorstw w zakresie prawa gospodarczego, w tym w szczególności prawa spółek handlowych. Od 2010 r. prowadzi indywidualną kancelarię adwokacką. Jest członkiem Rady Nadzorczej Dayli Polska Według oświadczenia złożonego Spółce Pani Monika Jaczewska nie wykonuje działalności konkurencyjnej w stosunku do Spółki Hygienika S.A., ani nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej ani nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Według złożonego oświadczenia nie figuruje też w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy o KRS. 5. Pan Zbigniew Sienkiewicz- Członek Rady Nadzorczej Ukończył : 1991?1996 wyższe prawnicze - Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego ukończony z wyróżnieniem 1997 ? 2001 aplikacja radcowska zakończona uzyskaniem tytułu radcy prawnego Przebieg pracy zawodowej: 1999 ? do chwili obecnej Pekao Pioneer Powszechne
Towarzystwo Emerytalne Spółka Akcyjna - Zespół ds. Prawnych (od listopada 2001 r. radca prawny i kierownik Zespołu) 1999 ? 2001 Pekao/Alliance Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych Spółka Akcyjna - Zespół ds. Prawnych (od grudnia 2000 r. kierownik Zespołu) Zakres głównych obowiązków: ? bieżąca obsługa prawna działalności towarzystwa emerytalnego i towarzystwa funduszy inwestycyjnych, ? współpraca z Komisją Nadzoru Ubezpieczeń i Funduszy Emerytalnych, Komisją Papierów Wartościowych i Giełd oraz Agentem Transferowym oraz innymi podmiotami, ? tworzenie wewnętrznych aktów prawnych (regulaminy, procedury, itd.), ? tworzenie umów, wniosków i innych dokumentów, ? rozpatrywanie reklamacji klientów, ? reprezentacja w sprawach sądowych ? pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru 1996 ? 1996 Bankowy Dom Maklerski PKO BP, Wydział Rynku Pierwotnego ? prawnik Zakres głównych obowiązków: ? sporządzanie poszczególnych rozdziałów prospektów emisyjnych oraz memorandów informacyjnych spółek wprowadzających akcje do obrotu publicznego
na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych lub Centralnej Tabeli Ofert ? współpraca z emitentami papierów wartościowych pod względem prawnych aspektów publicznego obrotu papierami wartościowymi (wprowadzanie do obrotu, emisja nowych akcji, transakcje pakietowe, publiczne wezwania, itd.) ? współpraca z Komisją Papierów Wartościowych i Giełd, Krajowym Depozytem Papierów Wartościowych, Giełdą Papierów Wartościowych przy wprowadzaniu akcji spółek do obrotu publicznego i innego rodzaju operacjach ? sporządzanie różnego rodzaju dokumentów (umowy, regulaminy, wnioski, itd.) ? współpraca przy tworzeniu nowych instrumentów finansowych (bony komercyjne, obligacje komunalne, itd.) ? reprezentacja BDM PKO BP w Komitecie ds. Prawnych Rynku Kapitałowego przy Izbie Domów Maklerskich INNE: 2004 funkcja eksperta ds. prawnych przy realizacji Programu Prywatyzacji Podmiotów Komunalnych PHARE PL0101.07.01, którego celem było przygotowanie do prywatyzacji 150 przedsiębiorstw komunalnych należących do 113 gmin w Polsce. 2002
? do chwili obecnej członek Rady Nadzorczej Pioneer Pekao Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych S.A. III-VI 2006 członek Rady Nadzorczej HUTMEN S.A. VI 2008 ? VI 2009 członek Rady Nadzorczej Travelplanet S.A. XI 2009 ? III 2010 członek Rady Nadzorczej WSiP S.A. XI 2008 ? do chwili obecnej członek Rady Nadzorczej Hygienika S.A. Według oświadczenia złożonego Spółce Pan Zbigniew Sienkiewicz nie wykonuje działalności konkurencyjnej w stosunku do Spółki Hygienika S.A., ani nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej ani nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Według złożonego oświadczenia nie figuruje też w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy o KRS. | | | | | | | | | | |

RAPORT BIEŻĄCY
MESSAGE (ENGLISH VERSION)
INFORMACJE O PODMIOCIE
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

MESSAGE (ENGLISH VERSION)

RAPORT BIEŻĄCY
MESSAGE (ENGLISH VERSION)
INFORMACJE O PODMIOCIE
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

| | | HYGIENIKA S.A. | | | | | |
| --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- |
| | | (pełna nazwa emitenta) | | | | | |
| | | HYGIENIKA | | Przemysł inne (pin) | | | |
| | | (skrócona nazwa emitenta) | | (sektor wg. klasyfikacji GPW w W-wie) | | | |
| | | 42-700 | | Lubliniec | | | |
| | | (kod pocztowy)
| | (miejscowość) | | | |
| | | Powstańców Śląskich | | 54 | | | |
| | | (ulica) | | (numer) | | | |
| | | 034 35 15 010 | | 034 35 15 029 | | | |
| | | (telefon) | | | (fax) | | |
| | | (e-mail) | | | (www) | | |
| | | 5220100924 | | 011302860 | | | |
| | | (NIP) | | | (REGON) | | |

RAPORT BIEŻĄCY
MESSAGE (ENGLISH VERSION)
INFORMACJE O PODMIOCIE
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2013-05-28 Łucja Latos Członek Zarządu

RAPORT BIEŻĄCY
MESSAGE (ENGLISH VERSION)
INFORMACJE O PODMIOCIE
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)