Ikea wycofuje lampę sufitową. Szklany klosz może spaść

Kupiłeś lampę sufitową Calypso w Ikei? Lepiej sprawdź umieszczony na niej datownik, ponieważ jedna seria lamp jest obarczona poważną wadą. Sklep oferuje wymianę lampy na nową lub pełny zwrot kosztu zakupu.

Jacek Bereźnicki

28.09.2018 13:30

Szwedzka sieć sklepów meblarskich apeluje do klientów, którzy kupili lampę sufitową Calypso po 1 sierpnia 2016 roku, by sprawdzili umieszczony datownik. Jeśli numer zawiera się w przedziale 1625-1744, mamy do czynienia z wadliwym produktem.

"Wszystkie nasze produkty są testowane pod kątem zgodności z obowiązującymi standardami i przepisami. Mimo to, IKEA otrzymała zgłoszenia od klientów informujące o przypadkach, gdy szklany klosz lampy sufitowej Calypso (nr artykułu w Polsce 200.324.15) spadł" - czytamy w komunikacie firmy. Ikea podkreśla, że "traktuje bezpieczeństwo bardzo poważnie".

Obraz
© IKEA

"W trosce o bezpieczeństwo klientów, aby uniknąć podobnych wypadków, Ikea podjęła decyzję o wycofaniu lamp sufitowych Calypso wyprodukowanych między 25. tygodniem 2016 roku a 44. tygodniem 2017 roku" - informuje sieć.

Feralne lampy oznaczone są stemplami od 1625 do 1744, gdzie dwie pierwsze cyfry oznaczają rok produkcji, a dwie ostatnie tydzień produkcji. Lampy zostały wyprodukowane w Chinach.

Firma apeluje do wszystkich klientów posiadających lampę sufitową Calypso oznaczoną datownikami z tego przedziału, aby zwrócili ją do najbliższego sklepu Ikea.

Ikea wymieni lampę na nową lub dokona pełnego zwrotu kosztów zakupu. Dowód zakupu nie jest wymagany.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (17)