Trwa ładowanie...
d4luex4

Incana planuje debiut na NewConnect w lipcu, pozyskała z emisji 1 mln zł

24.06. Warszawa (PAP) - Incana, producent dekoracji ściennych, chce wejść na rynek NewConnect w lipcu - podała spółka w piątkowym komunikacie. Spółka zakończyła ofertę prywatną...

d4luex4
d4luex4

24.06. Warszawa (PAP) - Incana, producent dekoracji ściennych, chce wejść na rynek NewConnect w lipcu - podała spółka w piątkowym komunikacie. Spółka zakończyła ofertę prywatną akcji o wartości 1 mln zł.

Środki pozyskane z oferty spółka zamierza przeznaczyć na rozbudowę sieci dystrybucji produktów oraz zwiększenie kapitału obrotowego firmy.

"Wejście na rynek NewConnect jest dla nas szansą na pozyskanie środków umożliwiających realizację strategii rozwoju oraz zwiększenie rozpoznawalności naszej marki" - powiedział, cytowany w komunikacie, prezes zarządu Incana, Dariusz Suchy.

Strategia rozwoju spółki zakłada zajęcie pozycji lidera w branży pod względem jakości oferowanych produktów, rozwój kanałów dystrybucji oraz dywersyfikację struktury odbiorców.

d4luex4

"W maju zakończyliśmy prywatną emisję akcji o wartości 1 mln zł. Środki te pomogą nam również w zwiększeniu liczby detalicznych punktów sprzedaży naszych produktów" - dodał prezes Suchy.

Incana w 2010 roku osiągnęła przychody ze sprzedaży na poziomie 6,53 mln zł oraz zysk netto w wysokości 230 tys. zł.

Spółka, oprócz sprzedaży w Polsce, eksportuje do krajów Europy Środkowej i Zachodniej w szczególności na rynek włoski. Przychody firmy w około 60 proc. są generowane przez sprzedaż na polskim rynku, a pozostałe 40 proc. pochodzi ze sprzedaży eksportowej.

Incana specjalizuje się w produkcji oraz sprzedaży systemów dekoracji ściennych, wykorzystywanych we wnętrzach budynków oraz w przestrzeni dokoła nich. Produkcja wyrobów spółki odbywa się w zakładzie w Ścinawie. (PAP)

jmn/ osz/

d4luex4
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4luex4