ING Bank Śląski liczy, że w '13 pozyska brutto około 5 tys. klientów korporacyjnych
20.03. Warszawa (PAP) - ING Bank Śląski, który w 2012 r. pozyskał brutto około 5 tys. klientów korporacyjnych, liczy, że w 2013 r. powtórzy ten wynik. Bank uruchomił usługi...
20.03.2013 | aktual.: 20.03.2013 13:08
20.03. Warszawa (PAP) - ING Bank Śląski, który w 2012 r. pozyskał brutto około 5 tys. klientów korporacyjnych, liczy, że w 2013 r. powtórzy ten wynik. Bank uruchomił usługi księgowo-płacowe dla średnich i dużych firm i chce, by do końca 2013 r. ok. 10 proc. klientów korzystało z tej usługi - poinformował wiceprezes banku.
ING Bank Śląski pod koniec 2012 roku miał 29,4 tys. klientów korporacyjnych.
"W 2013 roku pozyskaliśmy brutto około 5 tys. klientów i będzie dobrze, jeśli w 2013 roku powtórzymy ten wynik" - powiedział dziennikarzom Michał Bolesławski, wiceprezes banku.
Bank poinformował w środę o uruchomieniu usług księgowych i kadrowo-płacowych dla segmentu średnich i dużych firm. Usługi te są zintegrowane z systemem bankowości internetowej banku.
"W pierwszej kolejności usługę będziemy kierowali do istniejącej bazy klientów, a potem także do nowych klientów. Ocenimy, że będzie to bardzo dobre źródło, by cross-sellować inne produkty" - powiedział na konferencji Bolesławski.
Dodał, że pod koniec 2013 roku z usług tych może korzystać około 10 proc. klientów banku, do których produkt jest dedykowany.
Pod koniec 2012 roku kredyty korporacje banku wyniosły 29,7 mld zł, czyli wzrosły o 22 proc. rdr (PAP)
seb/ ana/