ING BSK chce pozyskiwać rocznie 1,2‑1,3 tys. firm średniej wielkości
19.05. Warszawa (PAP) - ING Bank Śląski dzięki zmianom w ofercie dla średnich firm liczy, że będzie ich rocznie pozyskiwał 1,2-1,3 tys. - poinformował Michał Bolesławski, członek...
19.05.2010 | aktual.: 19.05.2010 12:38
19.05. Warszawa (PAP) - ING Bank Śląski dzięki zmianom w ofercie dla średnich firm liczy, że będzie ich rocznie pozyskiwał 1,2-1,3 tys. - poinformował Michał Bolesławski, członek zarządu banku.
Obecnie bank pozyskuje netto rocznie 700-800 firm z ograniczoną odpowiedzialnością i tych o obrotach powyżej 1,2 mln euro rocznie.
"Chcemy tych firm pozyskiwać znacznie więcej. Chcemy, by było to 3000 firm rocznie, czyli około 1200-1300 netto" - powiedział na spotkaniu z dziennikarzami Bolesławski.
Bank poinformował w środę o modyfikacji oferty dla średnich firm. Bank wprowadza dla nich m.in. konta oszczędnościowe OKO, dostępne dotychczas dla klientów indywidualnych i małych firm. Limit środków na nim zgromadzonych ustalono na 0,5 mln zł.
"Nie zakładamy ubytku dochodów banku z tej oferty. Nowi klienci powinni nam zrekompensować spadek dochodów" - powiedział Bolesławski.
Obecnie ING Bank Śląski ma ok. 25 tys. klientów w segmencie firm średniej wielkości.
"Mamy stosunkowo duży udział w na tym rynku. Około 12 proc . firm z tego obszaru z nami +bankuje+" - powiedział Bolesławski. (PAP)
seb/ ana/