InPost wprowadza program lojalnościowy. Działać ma podobnie jak w Żabce
Na stronie internetowej InPostu pojawiła się informacja, że firma wprowadza program lojalnościowy. Podobnie, jak np. w Żabce czy w wielu sieciach stacji paliw, użytkownicy będą zbierali punkty w aplikacji, by móc następnie wymienić je na nagrody. Zalicza się do nich darmowa przesyłka.
Program lojalnościowy InPostu ruszy jeszcze w tym miesiącu - 24 września. Zasady są opisane w regulaminie na stronie internetowej firmy. Czytamy w nim, że użytkownicy aplikacji mobilnej firmy będą za np. nadawanie i odbieranie paczek odbierać tzw. InCoiny, które będzie można wymienić na nagrody. Ale nie tylko za to.
"Co ciekawe, w aplikacji mają być dostępne zadania okresowe - czyli takie, które będą dostępne tylko przez określony czas, ale także zadania stałe. Za zadania stałe i okresowe InPost będzie przyznawał określoną liczbę punktów, chociaż po drodze pojawią się pewne limity. Będzie wyglądać to w taki sposób, że jedno zadanie będzie można wykonać tylko określoną liczbę razy. Kolejne próby będą możliwe, ale bez nagrody w postaci InCoinów. Co więcej, w regulaminie jest też mowa o zadaniach dodatkowych" - wyjaśnia serwis spiderweb.pl.
Nie ma znaczenia, czy odbędzie się to przy pomocy Paczkomatu, czy też Punktu Obsługi Klienta - punkty naliczać się będą tak samo.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Kiedy dogonimy Niemców. Tyle Polacy wydają na zakupy
Co można zyskać?
Spiderweb.pl zauważa ponadto, że InCoiny mają działać na podobnej zasadzie do żappsów zbieranych w aplikacji Żabki.
"Punkty będą przypisane do naszego numeru telefonu służącego do logowania się do aplikacji i mają być naliczane automatycznie po wykonaniu każdego zadania. Dla punktów jest określony czas ważności wynoszący 2 lata od momentu zdobycia" - czytamy w serwisie.
Z regulaminu programu dowiadujemy się, że nagrodami będą np. darmowe i tańsze przesyłki. Firma Rafała Brzoski planuje także wprowadzić m.in. vouchery w sklepach partnerskich albo bilety na wydarzenia.