Inwestorzy pod względem jakości informacji najbardziej cenią agencje informacyjne

2.4.Warszawa (PAP) - Inwestorzy pod względem jakości informacji
najbardziej cenią sobie agencje informacyjne - wynika z raportu
WarsawScan 2009, bazującego na opiniach analityków...

02.04.2009 | aktual.: 02.04.2009 13:52

2.4.Warszawa (PAP) - Inwestorzy pod względem jakości informacji najbardziej cenią sobie agencje informacyjne - wynika z raportu WarsawScan 2009, bazującego na opiniach analityków i zarządzających aktywami.

W badaniu przeprowadzonym na zlecenie NBS Public Relations, agencji specjalizującej się w finansowym i korporacyjnym public relations, udział wzięło 57 analityków i zarządzających aktywami, reprezentujących krajowe domy maklerskie, fundusze inwestycyjne i emerytalne oraz instytucje zarządzające aktywami.

"Jeśli chodzi o jakość informacji najbardziej cenione przez inwestorów okazały się agencje informacyjne (4,2 pkt. w skali od 1 do 5). Gazety codzienne otrzymały 3,4 pkt., a serwisy internetowe 3,3 pkt. Na kolejnych miejscach znalazły się tygodniki oraz miesięczniki, telewizja oraz radio (odpowiednio 2,7, 2,5 oraz 2,2 pkt.)" - podano w raporcie.

Inwestorzy zapytani z kolei o media, które są dla nich najważniejszym źródłem informacji, wskazali gazety codzienne (4,3 pkt. w skali 1-5), agencje informacyjne (4,2 pkt.) oraz serwisy internetowe (4,1 pkt.). W dalszej kolejności wymieniali tygodniki oraz miesięczniki (2,3 pkt.), radio (2,2 pkt.) oraz telewizję (1,5 pkt.). (PAP)

morb/ pam/

Źródło artykułu:PAP
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)