IV edycja Akademii Mediów, projektu edukacyjnego Fundacji Pagi i GPW, zakończona
03.02. Warszawa (PAP) - Nowe modele biznesowe mediów, możliwości rozwoju partnerstwa publiczno-prywatnego, przyszłość polskiej energetyki i wyzwania stojące przed Polską na drodze...
03.02.2014 | aktual.: 03.02.2014 10:53
03.02. Warszawa (PAP) - Nowe modele biznesowe mediów, możliwości rozwoju partnerstwa publiczno-prywatnego, przyszłość polskiej energetyki i wyzwania stojące przed Polską na drodze do G20 były tematami raportów stypendystów zakończonej w czwartek IV edycji Akademii Mediów.
"W tym roku po raz pierwszy efektem projektu jest prezentacja przygotowanych przez uczestników raportów z interesujących ich obszarów rynku. Zależy nam, aby do debaty publicznej angażować zaangażowanych, mądrych, młodych ludzi, ponieważ to od ich pomysłów, umiejętności i wiedzy zależeć będzie przyszłość Polski"- powiedziała, cytowana w komunikacie, Ewa Paga, prezes Fundacji 2065 im. Lesława A. Pagi.
Stypendyści fundacji zaprezentowali swoje raporty podczas debaty "Droga Polski do G20- rola biznesu, mediów i państwa" w której uczestniczyli m.in. Jan Krzysztof Bielecki (przewodniczący Rady Gospodarczej) i Rafał Trzaskowski (minister Administracji i Cyfryzacji).
Akademia Mediów to projekt realizowany przez Fundację 2065 im. Lesława A. Pagi i Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie we współpracy z największymi firmami i redakcjami ekonomicznymi. Celem Akademii Mediów jest budowanie platformy współpracy biznesu i mediów z udziałem młodych ludzi.
Pełne wersje raportów można pobrać ze strony Fundacji: http://www.paga.org.pl/projekty/akademia_mediow/materialy_dla_mediow
PAP jest patronem medialnym wydarzenia.(PAP)
gor/ jtt/