Jak sprawdzić, czy firma nie będzie robić problemów lub opóźniać wypłatę odszkodowania z AC

Na polskim rynku ubezpieczeń brakuje niestety jednolitych standardów pomiaru jakości likwidacji szkód, czyli procesu obliczania i wypłaty odszkodowania. Na chwilę obecną jedynie zestawienie skarg składanych przez Klientów do Rzecznika Ubezpieczonych, odzwierciedla jakość likwidacji szkód oferowaną przez poszczególnych Ubezpieczycieli.

Jak sprawdzić, czy firma nie będzie robić problemów lub opóźniać wypłatę odszkodowania z AC
Liberty Direct

30.01.2013 11:17

W szczególności miarodajne jest zestawienie wyodrębniające skargi na ubezpieczycieli komunikacyjnych. Raport pozwala określić odsetek skarg w stosunku do liczby zawartych przez firmę polis i tym samym określić, w jaki sposób firma wypada na tle innych towarzystw.

Materiał powstał przy współpracy z www.libertydirect.pl

Krzysztof Michałek - ekspert ds. ubezpieczeń komunikacyjnych w Liberty Direct. Posiada wieloletnie doświadczenie we wszystkich obszarach związanych z oceną ryzyka ubezpieczeniowego. Początki jego kariery łączą się z Towarzystwem Ubezpieczeniowym PBK, gdzie pracował w dziale likwidacji szkód. Przez prawie 10 lat pełnił funkcję Głównego Specjalisty w Biurze Ubezpieczeń Indywidualnych w TUiR WARTA SA, gdzie nadzorował ubezpieczenia OC, Autocasco i NNW. Jest absolwentem Politechniki Radomskiej. Krzysztof Michałek jest żonaty, ma dwoje dzieci. Czas wolny poświęca komputerom, samochodom oraz podróżowaniu.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)