Kaufland ma swoje Świeżaki. Ruszyła promocja

Sukces Świeżaków z Biedronki rozbudził wyobraźnię specjalistów od marketingu, którzy nie ustają w wysiłkach, by ten sukces powtórzyć w innych sieciach handlowych. Tuż przed świętami Kaufland postanowił podkręcić sprzedaż wyjątkową promocją.

Kaufland ma swoje Świeżaki. Ruszyła promocja
Źródło zdjęć: © East News | Lech Gawuc/Reporter
Katarzyna Kalus

14.12.2017 11:32

Niemiecka sieć przygotowała akcję, w ramach której klienci mogą kupić w promocyjnej cenie maskotki superbohaterów z komiksu „Liga Sprawiedliwości”. Wybór akurat tych postaci nie jest przypadkowy. Film o przygodach superbohaterów można oglądać obecnie w kinach.

Jak zdobyć pluszaki? Wystarczy oczywiście wydać trochę gotówki. Konkretnie – 20 zł na zakupy w dowolnym sklepie sieci. Klienci zbierają specjalne znaczki, po zebraniu czterech i dopłacie w wysokości 14,99 zł obierają zabawkę. Do zebrania jest 5 maskotek: Batman, Superman, Wonder Woman, Flash i Aquaman. Regularna cena zabawek to 39,99 zł. Promocja trwa od dziś do 31 grudnia lub do wyczerpania zapasów.

Pomysł Kauflandu to nic nowego. Maskotki za zakupy to promocja, którą jako pierwsza zastosowała Biedronka. Pierwsza edycja akcji okazała się równie wielkim sukcesem, co i porażką sieci. Dzieci tak mocno pokochały Świeżaki, że te szybko się skończyły. Biedronka wprawdzie obiecała, że każdy, kto zgromadził odpowiednią liczbę punktów, będzie mógł otrzymać wybraną maskotkę, ale problem do dziś nie został całkowicie rozwiązany.
W ślad za Biedronką poszedł Lidl, który zaproponował klientom Lidlaki. W dodatku zagrał na nosie konkurencji, gdyż aby je zdobyć, wcale nie trzeba było zbierać naklejek. Wystarczyło zapłacić 19,99 zł.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (31)