Kaufland nie wydaje groszy. Zaokrągla ceny do złotówki
Kaufland postawił na niecodzienną formę promocji – uruchomił tymczasowy sklep w namiocie przy strefie kibica The Word Games. Ma też niecodzienną politykę cenową – wszystkie ceny zaokrągla do pełnych złotych.
Lodowy rożek w dwóch smakach – cena? 1 zł. Kto nie lubi rożków, ma też wybór innych lodów, wszystkie za 1 lub 2 złote.
Na większy głód kabanosy za 5 zł. A potem trzeba jeszcze popić. Półlitrowa pepsi, mirinda i 7up kosztują 3 zł. Takie ceny obowiązują w Kauflandzie w centrum Wrocławia przy placu Wolności – informuje "Gazeta Wrocławska".
Kto ostatnio nie był we Wrocławiu może się zdziwić. Kaufland na Placu Wolności? Owszem, od kilku dni, bo to tymczasowy sklep otwarty w strefie kibica światowych igrzysk sportowych The World Games.
To impreza skupiająca dyscypliny tzw. sportów nieolimpijskich organizowana co cztery lata, zawsze rok po Letnich Igrzyskach Olimpijskich. Kaufland został jej głównym sponsorem.
Zobacz równiez: Rząd rusza na wojnę z foliowymi torbami w sklepach
Tymczasowy Kaufland został otwarty w piątek 21 lipca i ma działać jedynie do 30 lipca. Market znajduje się w namiocie o powierzchni 300 mkw. W środku nie ma jednak prowizorki, wszystko wygląda jak w normalnym sklepie.
Oprócz lodów, napojów czy ciastek można w nim kupić również zegarek ledowy za 15 zł czy kubek z logo The World Games za 10 zł.
Ceny bez końcówki "99 groszy" mogą dziwić, szczególnie w markecie. Ale biorąc pod uwagę, że sklep został stworzony specjalnie na imprezę masową, taka polityka cenowa z pewnością ułatwia zadanie pracownikom. I klientom, którzy nie musza czekać na wydanie reszty.