"Kobiety uwielbiają torebki". Hasło reklamowe na koncentracie Łowicz podzieliło internautów
Na Twitterze pojawiło się zdjęcie koncentratu pomidorowego, które podzieliło internatów. Chodzi o hasło reklamowe na "Kobiety uwielbiają torebki". Część osób zarzuca Łowiczowi seksizm, pozostali wskazują, że hasło reklamowe powiela jedynie utarty schemat.
29.05.2019 17:25
- Ale przecież to prawda, obstawiam, że gdybym sam się teraz w kobietę zmienił też bym z wejścia zaczął kochać buty i torebki - odpowiada jeden z Twitterowiczów na zamieszczone zdjęcie. - Halo, ale trochę co innego reklama na sklepie z torebkami, a co innego na plastiku z przecierem - odpowiada autorka postu.
Hasło reklamowe "Kobiety uwielbiają torebki" zawarte na jednym z produktów na sklepowej półce podzieliło komentatorów.
- Serio brak mi słów. Jak pokazać, że masz w dupie zarówno walę z seksizmem jak i walkę z plastikiem jednym szybkim ruchem - brzmi kolejny komentarz.
- A co? Mężczyźni wola bardziej? 95% kobiet, które znam noszą i lubią torebki. To jest po prostu fakt - odpowiada kolejny z internautów.
O komentarz poprosiliśmy producenta produktu, firmę Maspex.
- Hasło z opakowania - jest to jedno z serii haseł umieszczonych na saszetkach, które zostały wybrane w specjalnie zorganizowanym dla konsumentów konkursie, który odbył się jeszcze pod koniec 2017 roku. Zadanie konkursowe polegało na stworzeniu kreatywnego hasła, nawiązującego do cech produktu. Te zwycięskie zostały umieszczone na saszetkach.
Wśród nich były także między innymi takie jak: "W sam raz na raz", "Wyciśnij pomidora", "Może wspólny obiad". Wszystkie z tych haseł mają lekki charakter, myśl, która ma na celu wywołanie uśmiechu, w zależności od sytuacji związanej z użyciem produktu. Żadnym z tych haseł nie chcieliśmy nikogo urazić, nie było to naszym zamiarem - zapewnia rzecznik prasowy firmy Maspex - producenta koncentratu.
"Produkty marki Łowicz dostępne są w różnych wariantach opakowań, ponieważ chcemy, aby każdy konsument mógł znaleźć opakowanie odpowiednie do swoich potrzeb i mógł mieć wybór. W asortymencie produktów od Łowicza aż 95% wyrobów oferowanych jest w szklanych opakowaniach - słoikach.
W linii koncentratów Łowicz posiada koncentrat w słoiku (w dwóch wariantach o poj. 190g i 80g), który jest wiodący oraz od niedawna w saszetce proponowanej jako nowa forma opakowania. Stanowi ona rozszerzenie oferty dostosowanej do potrzeb części konsumentów, jako lekkie i wygodne w użyciu. Wybór najbardziej optymalnego do potrzeb konsumenta opakowania to indywidualna decyzja." - informuje producent produktu.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl