"Kobiety uwielbiają torebki". Hasło reklamowe na koncentracie Łowicz podzieliło internautów

Na Twitterze pojawiło się zdjęcie koncentratu pomidorowego, które podzieliło internatów. Chodzi o hasło reklamowe na "Kobiety uwielbiają torebki". Część osób zarzuca Łowiczowi seksizm, pozostali wskazują, że hasło reklamowe powiela jedynie utarty schemat.

Koncentrat Łowicz z "kontrowersyjną" nalepką
Źródło zdjęć: © twitter.com | @koladynska

- Ale przecież to prawda, obstawiam, że gdybym sam się teraz w kobietę zmienił też bym z wejścia zaczął kochać buty i torebki - odpowiada jeden z Twitterowiczów na zamieszczone zdjęcie. - Halo, ale trochę co innego reklama na sklepie z torebkami, a co innego na plastiku z przecierem - odpowiada autorka postu.

Hasło reklamowe "Kobiety uwielbiają torebki" zawarte na jednym z produktów na sklepowej półce podzieliło komentatorów.

Koncentrat Łoiwcz z "kontrowersyjnym" hasłem reklamowym
© twitter.com | @koladynska

- Serio brak mi słów. Jak pokazać, że masz w dupie zarówno walę z seksizmem jak i walkę z plastikiem jednym szybkim ruchem - brzmi kolejny komentarz.

- A co? Mężczyźni wola bardziej? 95% kobiet, które znam noszą i lubią torebki. To jest po prostu fakt - odpowiada kolejny z internautów.

O komentarz poprosiliśmy producenta produktu, firmę Maspex.

- Hasło z opakowania - jest to jedno z serii haseł umieszczonych na saszetkach, które zostały wybrane w specjalnie zorganizowanym dla konsumentów konkursie, który odbył się jeszcze pod koniec 2017 roku. Zadanie konkursowe polegało na stworzeniu kreatywnego hasła, nawiązującego do cech produktu. Te zwycięskie zostały umieszczone na saszetkach.

Wśród nich były także między innymi takie jak: "W sam raz na raz", "Wyciśnij pomidora", "Może wspólny obiad". Wszystkie z tych haseł mają lekki charakter, myśl, która ma na celu wywołanie uśmiechu, w zależności od sytuacji związanej z użyciem produktu. Żadnym z tych haseł nie chcieliśmy nikogo urazić, nie było to naszym zamiarem - zapewnia rzecznik prasowy firmy Maspex - producenta koncentratu.

"Produkty marki Łowicz dostępne są w różnych wariantach opakowań, ponieważ chcemy, aby każdy konsument mógł znaleźć opakowanie odpowiednie do swoich potrzeb i mógł mieć wybór. W asortymencie produktów od Łowicza aż 95% wyrobów oferowanych jest w szklanych opakowaniach - słoikach.

W linii koncentratów Łowicz posiada koncentrat w słoiku (w dwóch wariantach o poj. 190g i 80g), który jest wiodący oraz od niedawna w saszetce proponowanej jako nowa forma opakowania. Stanowi ona rozszerzenie oferty dostosowanej do potrzeb części konsumentów, jako lekkie i wygodne w użyciu. Wybór najbardziej optymalnego do potrzeb konsumenta opakowania to indywidualna decyzja." - informuje producent produktu.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Wybrane dla Ciebie
Zbadali warzywa z miejskich ogródków. Znaleźli kadm i ołów
Zbadali warzywa z miejskich ogródków. Znaleźli kadm i ołów
Nie więcej niż 48 tys. zł miesięcznie? Lekarz zabrał głos
Nie więcej niż 48 tys. zł miesięcznie? Lekarz zabrał głos
Nowy trend pochówków w Polsce. Ta usługa kosztuje niecałe 500 zł
Nowy trend pochówków w Polsce. Ta usługa kosztuje niecałe 500 zł
Zuchwały napad na sklep Swarovski w Paryżu. Straty na 200 tys. euro
Zuchwały napad na sklep Swarovski w Paryżu. Straty na 200 tys. euro
Dostał gotówkę od ojca. Co z podatkiem? Skarbówka wydała stanowisko
Dostał gotówkę od ojca. Co z podatkiem? Skarbówka wydała stanowisko
Debiut rywala KFC w kolejnym mieście. Rozda roczne vouchery na kanapki
Debiut rywala KFC w kolejnym mieście. Rozda roczne vouchery na kanapki
Sprzedał 13 mieszkań. Inwestował latami. Tłumaczy powody
Sprzedał 13 mieszkań. Inwestował latami. Tłumaczy powody
Cała prawda o Dino. Komu sieć zabiera klientów?
Cała prawda o Dino. Komu sieć zabiera klientów?
Nie tylko lodówka. Te trzy sprzęty podnoszą rachunki za prąd
Nie tylko lodówka. Te trzy sprzęty podnoszą rachunki za prąd
Na tych banknotach z PRL-u zbijesz fortunę. Warto ich poszukać w domu
Na tych banknotach z PRL-u zbijesz fortunę. Warto ich poszukać w domu
Gdzie wyrzucić pusty dezodorant? Wielu popełnia ten błąd
Gdzie wyrzucić pusty dezodorant? Wielu popełnia ten błąd
Co piąty Polak wyrzuca do śmieci ogólnych. Grozi im 5 tys. zł kary
Co piąty Polak wyrzuca do śmieci ogólnych. Grozi im 5 tys. zł kary