Komputronik szykuje 'relaunch' marki Karen w II połowie bieżacego roku
Warszawa, 05.05.2014 (ISBnews) - Komputronik szykuje "relaunch" marki Karen w II połowie bieżącego roku i znaczące rozszerzenie jej asortymentu poza elektronikę,...
Warszawa, 05.05.2014 (ISBnews) - Komputronik szykuje "relaunch" marki Karen w II połowie bieżącego roku i znaczące rozszerzenie jej asortymentu poza elektronikę, poinformował agencję ISBnews prezes dystrybutora Wojciech Buczkowski.
"Marka Karen będzie dla nas w tym roku bardzo istotna. W drugiej połowie roku przygotowujemy relaunch brandu i znaczące poszerzenie portfolio produktowego o nowe branże, m.in. z takich działów jak: Karen Home & Garden, Karen Beauty i sukcesywnie kolejne branże. Oferta elektroniki pozostanie, lecz powoli będzie tracić dominującą rolę w ofercie tego brandu" - powiedział ISBnews Buczkowski.
Wcześniej w rozmowie z ISBnews prezes Komputronika wskazywał, że jest przekonany, iż dysponując doświadczeniem w handlu internetowym w Polsce, grupa ma potencjał, by stać się wielobranżowym operatorem na rynku e-commerce. Podkreślał wtedy, że firma będzie tworzyć wycelowaną ofertę w wyselekcjonowanym asortymencie, a niekoniecznie pokrywać wszystkie możliwe kategorie, wybierać w pierwszej kolejności te segmenty, które gwarantują przede wszystkim rozsądną marżę, nawet jeśli będzie to związane z mniejszym potencjałem wzrostu przychodów.
Marka Karen jest drugim największym sprzedawcą na platformie Allegro.
Sebastian Gawłowski
(ISBnews)