Komunikacja korporacyjna online - seminarium SEG
04.09. Warszawa (PAP) - Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych organizuje 19 września seminarium dotyczące komunikacji korporacyjnej online. Seminarium adresowane jest do spółek...
04.09.2012 | aktual.: 04.09.2012 14:38
04.09. Warszawa (PAP) - Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych organizuje 19 września seminarium dotyczące komunikacji korporacyjnej online. Seminarium adresowane jest do spółek chcących udoskonalać swoje strony internetowe i poszerzać zakres informacji dla inwestorów.
W trakcie seminarium tematy:
- oczekiwania inwestorów indywidualnych wobec zakresu informacji ze spółek; - jak zmienić korporacyjną stronę internetową spółki, aby uzyskać nową jakość komunikacji korporacyjnej online?; - analiza stron korporacyjnych polskich spółek w kontekście międzynarodowych dobrych praktyk; - wykorzystanie mediów społecznościowych w komunikacji z inwestorami i dobre praktyki komunikacji w mediach społecznościowych; - budowa aplikacji mobilnych; - przekaz wideo w relacjach inwestorskich.
Patronem medialnym seminarium jest Polska Agencja Prasowa.
Szczegółowe informacje na temat konferencji na stronie internetowej www.seg.org.pl/esg. (PAP)
dan/ ana/