Trwa ładowanie...

Kosmetyki Gwyneth Paltrow wchodzą do sieciówki. Powstanie też film o jej firmie

To będzie dobry rok dla aktorki Gwyneth Paltrow. Wkrótce produkty jej firmy goop trafią na półki sieci Sephora (choć na razie tylko w Ameryce Północnej), a dodatkowo historię jej przedsięwzięcia udokumentuje Netflix. Zwiastun filmu dokumentalnego pojawił się w sieci.

Share
Kosmetyki Gwyneth Paltrow wchodzą do sieciówki. Powstanie też film o jej firmie
Źródło: East News, Fot: Wiese/face to face/FaceToFace/REPORTER
d37115p

Jak informuje serwis Next.gazeta, dotychczas produkty firmy goop dostępne były tylko w niewielkich sklepach kosmetycznych oraz sprzedaży online, bo Gwyneth Paltrow zależało na tym, by do klientek docierać w sposób jak najbardziej indywidualny. Wygląda na to, że francuska sieć Sephora musiała zaproponować bardzo dobre warunki współpracy, bo od 28 lutego w wybranych sklepach w Ameryce Północnej będzie można kupić kosmetyki do skóry. Z czasem współpraca ma być rozszerzona na kolejne kategorie produktów.

Ponadto od 24 stycznia widzowie będą mogli obejrzeć wyprodukowany przez "Netflix" serial "The goop lab", który opowie o początkach firmy i jej rozwoju. Nie tylko o wzlotach, bo założona w 2008 r. firma przeżyła też kilka głośnych medialnie upadków. Tak było, gdy zarzucono jej sprzedaż produktów, które nie dają żadnych efektów. Gwyneth Paltrow musiała nawet zapłacić 145 tys. dol. odszkodowania za kłamstwa na temat jednego z zdrowotnych produktów.

d37115p

Tak czy inaczej: pierwsze produkty aktorka tworzyła w kuchni, gdy sama zainteresowała się zdrowiem i tym, jak ograniczyć chemię w pielęgnacji skóry. Po 11 latach jej produkty trafią do jednej z największych kosmetycznych sieci handlowych, co jest niekwestionowanym sukcesem.

Obejrzyj: Innowacyjne rozwiązania w sektorze produkcji lotniczej w Województwie Podkarpackim

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

d37115p

Podziel się opinią

Share
d37115p
d37115p