Królowa Elżbieta szuka specjalisty social media. Zapłaci 30 tys. funtów rocznie
Pałac Buckingham rozpoczął poszukiwania specjalisty, który zadba o obecność rodziny królewskiej w social mediach. Gwarantowane wynagrodzenie wyniesie 30 tys. funtów rocznie.
16.02.2017 | aktual.: 16.02.2017 15:46
"Nie ma cię na Facebooku? Nie istniejesz." I choć nie można tego powiedzieć o królowej Elżbiecie, także ona postanowiła pójść z duchem czasu. Rodzina królewska ma na dobre zagościć w social mediach. Pałac Buckingham rozpoczął poszukiwania specjalisty, który o to zadba. Gwarantowane wynagrodzenie wyniesie 30 tys. funtów rocznie.
Digital communications officer będzie odpowiadał za prowadzenie oficjalnych profili brytyjskiej królowej na portalach społecznościowych. W pakiecie znajdzie się Facebook, Twitter, Instagram i YouTube. Do obowiązków specjalisty będzie należało robienie zdjęć i filmów w trakcie wielu uroczystości. Główny cel? Skierowanie oczu użytkowników na działania rodziny królewskiej.
Zatrudniona osoba otrzyma za pracę 30 tys. funtów rocznie. To wynagrodzenie nie tylko za obsługę kanałów społecznościowych. Specjalista będzie też zarządzał grupą pracowników odpowiedzialnych za komunikację w internecie. Tworzenie treści na oficjalną stronę internetową, research oraz redagowanie artykułów prasowych - na tym będą polegały główne zadania zespołu Royal Communications.
[
Oficjalna strona internetowa Pałacu Buckingham ]( # )
Czego królowa oczekuje od kandydata? Social media master ma być kreatywny i innowacyjny, aby wnieść nową jakość do sposobu prezentowania wizerunku królowej na portalach społecznościowych. Nie bez znaczenia jest też wyczucie smaku i stylu w odniesieniu do tworzonych fotografii. Wpisy o rodzinie królewskiej będą czytać miliony. Nie ma tu miejsca na przypadek czy niedociągnięcia.
Pałac Buckingham szuka wykwalifikowanego eksperta z doświadczeniem na podobnym stanowisku. Powinien znać się na zarządzaniu stronami internetowymi i prowadzeniu skutecznej komunikacji. Liczy się nie tylko umiejętność robienia zdjęć i produkcji wideo, ale też obsługa narzędzi analitycznych. Nie bez znaczenia są też kompetencje miękkie. Przyszły specjalista ma być komunikatywny, pewny siebie i cenić sobie współpracę z innymi.