Kurs akcji ProxyAd wzrósł na otwarciu w debiucie na NewConnect o 55 proc.
31.05. Warszawa (PAP) - Kurs akcji ProxyAd, spółki która buduje ogólnopolską sieć nadajników wysyłających reklamę na telefony komórkowe z wykorzystaniem technologii...
31.05. Warszawa (PAP) - Kurs akcji ProxyAd, spółki która buduje ogólnopolską sieć nadajników wysyłających reklamę na telefony komórkowe z wykorzystaniem technologii bezprzewodowych, wzrósł na otwarciu w pierwszym dniu notowań na rynku NewConnect o 55 proc. do 0,93 zł.
Wcześniej w ofercie prywatnej dotychczasowi właściciele sprzedali 18,9 proc. akcji.
Spółka ProxyAd działa na rynku od 2007 roku, od samego początku w branży marketingu sąsiedztwa (ang. proximity marketing) z wykorzystaniem technologii bezprzewodowych. Pierwsze kampanie reklamowe z wykorzystaniem technologii Bluetooth realizowane były w październiku 2007 roku.
Spółka posiada własną technologię w zakresie oprogramowania nadajników oraz systemu centralnego do zarządzania całością sieci nadajników reklamowych z jednego centralnego serwera.
Obecnie spółka ma podpisane umowy na ponad 700 lokalizacji pod instalacje swoich nadajników, z czego już prawie w 150 z nich są one zainstalowane i aktywne. Firma wysyła ponad 700 tys. komunikatów reklamowych miesięcznie za pomocą technologii Bluetooth.
Do końca roku spółka planuje rozbudować sieć aktywnych nadajników do 350, co powinno dać dotarcie do 6 mln konsumentów.(PAP)
gsu/ asa/