Lacoste zmieni logo. Na ratunek wymierającym gatunkom
Lacoste wspiera Międzynarodową Unię Ochrony Przyrody. Już drugi raz charakterystyczny dla marki krokodyl w logo zostanie zastąpiony wymierającymi gatunkami zwierząt.
17.05.2019 18:29
Kolejna odłsłona kampanii "Save Our Species" - w obronie wymierających gatunków zwierząt. Lacoste tym razem zastąpi krokodyla w swoim logo dziesięcioma wymierającymi gatunkami. Kampania rusza 22 maja.
Czytaj także: Globalny pakt przeciwko plastikowym odpadom
Jak czytamy na oficjalnych stronach francuskiej marki, różne logo pojawi się w łącznie 9 karajach na całym świecie, jeszcze inne czeka na kupujących limitowane koszulki przez internet. - Ideą akcji jest zwiększanie świadomości o zagrożonych gatunkach i gromadzenie funduszy na działania ochronne - informuje Lacoste.
- Współpraca z Lacoste jest doskonałym przykładem jednej z wielu ról, które firmy mogą odgrywać, aby powstrzymać pogorszenie ekosystemu. Potrzebne jest dalsze wsparcie ze strony zarówno przedsiębiorstw, jak i osób fizycznych, by chronić gatunki i przyrodę, od których zależy bezpieczeństwo żywnościowe, bezpieczeństwo wodne i niezliczone inne korzyści - podkreślił Inger Andersen, szef Międzynarodowej Unii Ochrony Przyrody.
Poniżej lista miast i zwierząt, które pojawią się na koszulkach wyprodukowanych w ramach akcji:
• Paryż - Ryś iberyjski - 589 szt.
• Londyn - Nietoperz Ogoniasty Jemenu - 150 szt.
• Berlin - Adaks pustynny - 90 szt.
• Nowy Jork - Waleń Biskajski – 444 szt.
• Los Angeles - Allotoca maculata (ryba) - 150 szt.
• Miami - Żaba gigant - 132 szt.
• Tokio -Wombatowiec szorstkowłosy - 115 szt.
• Szanghaj - Ważka z Cebu – 50 szt.
• Seul - Syczek złowrogi (sowa) – 400 szt.
Czytaj też: Butelkomaty w Niemczech to norma
Jak widać, na liście nie ma Polski. Jednak limitowane koszulki dostępne będą także online. Do sprzedaży trafi 1400 koszulek, na których krokodyl zostanie zastąpiony mniszką hawajską. Łącznie sprzedanych będzie 3520 sztuk.
Koszt? Nie mały, bo aż 650 zł za koszulkę. Jednak cały dochód ze sprzedaży zostanie przekazany na rzecz Międzynarodowej Unii Ochrony Przyrody.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl