Lewandowscy inwestują w serwis ślubny

Anna i Robert Lewandowcy inwestują w portal poprzez Funduszu Protos VC, który za 3,5 mln zł kupił udziały w Wedding.pl.

Lewandowscy inwestują w serwis ślubny
Źródło zdjęć: © Eastnews | imago sportfotodienst

07.02.2017 11:04

Najlepszy polski piłkarz i jego żona postawili na Wedding.pl – serwis aspirujący do miana największego w Polsce wirtualnego organizera ślubnego – donosi Puls Biznesu.

- Pieniądze pozwolą na rozbudowę zespołu i na dalszą rozbudowę platformy – mówi w rozmowie z Pulsem Biznesu Paweł Sala, założyciel i współwłaściciel ślubnego serwisu.

Klientkami portalu Wedding.pl są głównie kobiety, które przygotowując się do najważniejszego dnia w życiu, szukają informacji o tym, jak wybrać idealną salę weselną, suknię ślubną czy garnitur. Uruchomiony na stronie planer pozwala zapanować nad sytuacją i przypilnować wszystkich ważnych kwestii.

Początkowo serwis nazywał się TwojaSuknia.pl i skupiał się głównie na pomaganiu pannom młodym. Powstał, kiedy w 2011 roku jego właściciel sam przygotowywał się do ślubu i zorientował się, jak trudne jest to zadanie. Postanowił szybko wypełnić niszę biznesową i stworzył serwis ślubny. Zmiana nazwy wiązała się z poszerzeniem profilu działalności i kolejną turą finansowania od Protos VC – czytamy w Pulsie Biznesu.

Obecnie strona notuje 4 mln odsłon miesięcznie z przyrostem 100 tys. klientów rocznie.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)