Liczba klientów LiveChat wzrosła do niemal 13,5 tys. na 1 stycznia

Warszawa, 04.01.2016 (ISBnews) - LiveChat Software ma 13 493 klientów z całego świata na 1 stycznia, co oznacza wzrost o 43 r/r, poinformował prezes Mariusz Ciepły. W ujęciu m/m odnotowano wzrost o o 326 klientów netto.

04.01.2016 | aktual.: 04.01.2016 09:53

"To był dla nas niezwykły rok. W jego trakcie przekraczaliśmy kolejne wyznaczone sobie cele (np. 10 tys. aktywnych klientów) i biliśmy rekordy związane z tempem pozyskiwania klientów. Nasza praca zyskała uznanie zarówno na świecie, jak i wśród warszawskich inwestorów" - powiedział Ciepły, cytowany w komunikacie.

Firmy i instytucje wykorzystują rozwiązanie LiveChat do bezpośredniego kontaktu z osobami odwiedzającymi ich strony internetowe, w tym m.in. do wsparcia sprzedaży. Rozwiązanie oferuje też szereg dodatkowych narzędzi umożliwiających m.in. analizę ruchu na stronie, zachowania klientów czy jakość pracy konsultantów.

LiveChat Software oferuje swoje rozwiązanie w modelu SaaS (Software as a Service - oprogramowanie jako usługa) i dzięki temu jest firmą globalną. Najważniejszy dla niej rynek to USA, w Polsce generuje tylko kilka procent sprzedaży. Rozwiązania polskiej firmy wykorzystują m.in. takie marki jak: Orange, Adobe, Samsung, Pizza Hut, Macy's, PBS, NetApp i wiele innych, urzędy (w tym amerykański Departament Stanu), uczelnie (Stanford University), a także kluby sportowe (m.in. Vancouver Canucks). Spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie w kwietniu 2014 r.

(ISBnews)

Źródło artykułu:ISBnews
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)