Liczba płatnych klientów LiveChat wzrosła o 357 netto m/m do 10 895 na 1 czerwca
Warszawa, 02.06.2015 (ISBnews) - LiveChat Software miał 10 895 klientów korzystających z płatnej wersji produktu LiveChat, tj. o 357 netto więcej niż miesiąc wcześniej, na dzień 1 czerwca 2015 r.
02.06.2015 | aktual.: 02.06.2015 09:23
"Według danych pochodzących z systemów sprzedaży na dzień 1 czerwca 2015 r. liczba klientów korzystających z płatnej wersji produktu LiveChat wyniosła 10 895. W ujęciu miesiąc do miesiąca liczba klientów wzrosła o 357 netto (uwzględniając odejścia) - czytamy w komunikacie.
Na początku poprzedniego miesiąca (1 maja 2015 r.) liczba klientów spółki wynosiła 10 538. Przed rokiem (1 czerwca 2014 r.) liczba klientów wynosiła 7 717.
Spółka zaznacza, że jej oferta jest skierowana do klientów biznesowych. Przychód generowany przez poszczególnych klientów różni się w zależności od wybranego planu abonamentowego oraz liczby stanowisk wykupionych przez klienta.
LiveChat Software oferuje swoje rozwiązanie w modelu SaaS (Software as a Service - oprogramowanie jako usługa) i dzięki temu jest firmą globalną. Najważniejszy dla niej rynek to USA, w Polsce generuje tylko kilka procent sprzedaży. Do jej klientów należą zarówno małe sklepy internetowe, jak i wielkie światowe marki, takie jak Orange, Play, Adobe, Samsung, Tele2, Kaspersky Lab czy Air Asia. Spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie w kwietniu 2014 r.
(ISBnews)